Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Katowice: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji nawierzchni kolejowej na linii nr 154 Łazy - Dąbrowa Górnicza Towarowa, ST. Dąbrowa Górnicza Towarowa, tor nr 2H km 17,250 - 20,050 oraz tory w stacji w łukach, nr 511 - 150mb, nr 512 - 150mb, nr 513 - 150mb, nr 514 - 150mb.
Numer ogłoszenia: 62656 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. - Oddział Regionalny - Katowice, Al. Roździeńskiego 1, 40-202 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 7196495, fax 032 7195283.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.plk-sa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp.prawa handlo.-obsługa sieci świadczących publiczne usługi w zakresie transp.kolejowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji nawierzchni kolejowej na linii nr 154 Łazy - Dąbrowa Górnicza Towarowa, ST. Dąbrowa Górnicza Towarowa, tor nr 2H km 17,250 - 20,050 oraz tory w stacji w łukach, nr 511 - 150mb, nr 512 - 150mb, nr 513 - 150mb, nr 514 - 150mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji nawierzchni kolejowej na linii nr 154 Łazy - Dąbrowa Górnicza Towarowa, ST. Dąbrowa Górnicza Towarowa, tor nr 2H km 17,250 - 20,050 oraz tory w stacji w łukach, nr 511 - 150mb, nr 512 - 150mb, nr 513 - 150mb, nr 514 - 150mb.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.41.00 - Budowa kolei Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.41.00 - Budowa kolei Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 60 000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu spełniają Ci z Wykonawców, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności będącej przedmiotem zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokona oceny spełnienia wymienionych powyżej warunków na podstawie dokumentów przedłożonych przez Wykonawców metodą spełnia -nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 - Prawo zamówień publicznych Wykonawcy załączą do formularza ofertowego nw. oświadczenia i dokumenty : 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki art.22 ust. 1.Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz spełnia wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - (wg zał. nr 1 załączonego do wzoru Formularza Oferty). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby (dla wszystkich urzędujących członków władz) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego (dla podmiotów zbiorowych - tj. wykonawcy) w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty z pkt. 1 - 5 składa każdy z członków Konsorcjum. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 2, 3 i 5 , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) zamiast dokumentów o których mowa w pkt .4 wykonawca - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. (Podstawa: Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. nr 87 z 2006r. poz. 605). W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznymi i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg zał. L-p załączonego do wzoru Formularza Oferty).Wykonawca musi wykazać 3 przedsięwzięcia. 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. H-p 1, H-p 2 załączonych do Formularza Oferty).Należy wykazać minimum po 1 osobie z każdej występującej w zamówieniu branży. Do Załącznika należy dołączyć kserokopie uprawnień osób wymienionych w załączniku, a także kserokopie dokumentów poświadczających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług (prac projektowych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (wg zał. Ł-p załączonego do wzoru Formularza Oferty).Wykonawca musi wykazać 2 przedsięwzięcia. 4.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, ze szczególnym uwzględnieniem tych, które warunkują kompleksową mechanizację robót polegającą na podniesieniu standardów wykonania i ograniczenia zamknięć torowych. Dokumenty z pkt. 1 - 4 członkowie Konsorcjum składają wspólnie. Potencjał techniczny, personel i doświadczenie będą oceniane łącznie. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: 1.informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2,0 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości minimalnej 2,0 mln zł. Dokumenty z pkt. 1-2 członkowie Konsorcjum składają wspólnie. Posiadanie środków finansowych i kwota polis będzie oceniana łącznie. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie wspólnie ( konsorcjum) do oferty muszą dołączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy wg obowiązujących przepisów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice Al.Roździeńskiego 1 pokój 1210 po wpłacie na konto nr 54 1060 0076 0000 3310 0007 3564 lub za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze przesyłki. Cena SIWZ brutto 61,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Katowice Al.Roździeńskiego 1 pokój 1210 piętro XII.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca w treści przelewu bankowego za SIWZ zobowiązany jest podać numer sprawy nadany przez Zamawiającego IRIZa-216-10/08. We wniosku o wydanie SIWZ należy podać dane które zostaną wpisane do faktury (nazwa, adres,NIP) oraz numer fax na który należy przesłać korespondencję związaną z postępowaniem.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Czynna ochrona w obszarach Natura 2000 w podziale na 2 części...
- "Świadczenie usług porządkowych w siedzibie Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej zlokalizowanej w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 oraz w wynajmowanych pomieszczenia ...
- Przeglądy i naprawy sprzętu medycznego wraz z dostawą części zamiennych.
- Utrzymanie przepompowni wód deszczowych stanowiącej element systemu odwodnienia drogi ekspresowej S-86 - przepompownia automatyczna w km 20+500, jezdnia prawa w Sosnowcu
- Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej i odgromowej oraz wykonanie przeglądów przeciwpożarowych wyłączników prądu w obiektach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
- "Remont dachu budynku położonego w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 polegający na wykonaniu prac odtworzeniowych".
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w Gminie Tomice
- Budowa ścieżki terenowo- rowerowej typu "Cross Country" wraz z zagospodarowaniem terenu, niezbędną infrastrukturą techniczną, niezbędnymi obiektami budowlanymi i obiektami małej architektury
- Rozbudowa sieci wodociągowej na nowych osiedlach wraz z przebudową istniejącej oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej w Gminie Dominowo
- Odbudowa i renowacja kapliczki przydrożnej z figurą św. Jana Nepomucena w Piotrawinie
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim
- Budowa tężni solankowej w miejscowości Maniowy
więcej: Budowa kolei »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.