eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › rewitalizacja obiektów Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy



Ogłoszenie z dnia 2006-12-13

POZYCJA 62672

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Legnica: rewitalizacja obiektów Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Teatr im.Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, do kontaktów: Elżbieta Andryszczyk, Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7233535, fax 076 7233501, e-mail: teatr@teatr.legnica.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.teatr.legnica.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.teatr.legnica.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja obiektów Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 1. Budynek Teatru i Starego Ratusza, Legnica, Rynek 39 i 23. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Rewitalizacja obiektów Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , obejmująca : 1.1. Stolarkę okienną i drzwiową - Teatr 1.2. Wymianę okien i drzwi - Stary Ratusz 1.3. Elewacja - Teatr 1.4. Elewacja - Stary Ratusz 1.5. Remont pomieszczeń biurowych 1.6. Remont kawiarni "MASKA". 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymagane. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Rewitalizacja obiektów Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , obejmująca : 1.1. Stolarka okienna i drzwiowa - Teatr 1.2. Wymiana okien i drzwi - Stary Ratusz 1.3. Elewacja - Teatr 1.4. Elewacja - Stary Ratusz 1.5. Remont pomieszczeń biurowych 1.6. Remont kawiarni "MASKA". 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.03.2007; lub data zakończenia: 30.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: W kwocie 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i wykażą, iż: a) w ciągu ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tymokresie) jako główny wykonawca budowlany zrealizowali co najmniej jedno przedsięwzięcie budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, b) dysponują niezbędnym sprzętem dla realizacji robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, c) dysponują osobami o kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zamówienia oraz personelem kierowniczym legitymującym się: * wpisem do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane oraz należącym do właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, urządzeń energetycznych, *o co najmniej 2-letnią praktyką zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą iż: a) osiągnęli w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) roczny obrót równy co najmniej kwocie 2.000.000,00 PLN, b) posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową, z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne, w wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN, c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych do wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), 5. zapewnią okres gwarancji na wykonane roboty min. 3 lata. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przy pomocy formuły spełnia/nie spełnia, przy czym zaprosi do składania ofert wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w stopniu najszerszym. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania ww. wymagań wykonawca przedłoży dokumenty: ( zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) tj.: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Data wydania zaświadczenia lub potwierdzenia przez Urząd wydający dany dokument ma być nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie potwierdzające, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Data wydania zaświadczenia lub potwierdzenia przez Urząd wydający dany dokument ma być nie wcześniejsza niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4 do 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; (art. 24 ust 1 pkt. 9 dotyczy podmiotów zbiorowych, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary). 7 . Informację o przeciętnej liczbie zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego. 8. Wykaz podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, doświadczenia - praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz wykaz podwykonawców, jeżeli oferent zamierza powierzyć część zamówienia podwykonawcom (całkowity % robót powierzonych podwykonawcom nie może przekroczyć 30 % wartości zamówienia). Do wykazu należy dołączyć kserokopie uprawnień wskazanych osób, dokumenty potwierdzające doświadczenie - praktykę oraz aktualne zaświadczenia o przynależności wymienionych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 9. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu (narzędzi i urządzeń). 10. Wykaz zrealizowanych zamówień w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) obejmujący co najmniej 1 robotę (przedsięwzięcie budowlane) odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru). Uwaga: Zamawiający poprzez roboty odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia rozumie: zrealizowanie przedsięwzięcia budowlanego o cechach i parametrach: wykonanie remontu, modernizacji obejmujących - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, elewacja, remonty pomieszczeń w budynkach zabytkowych . Zamawiający poprzez roboty odpowiadające swoją wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia rozumie: zrealizowanie przedsięwzięcia budowlanego o wartości nie niższej niż 2.000.000 PLN (brutto). 11. Oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy oraz sprawozdanie finansowe, a jeśli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta również z opinią o badanym sprawozdaniu (w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - należy dołączyć inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności) za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres). 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (umowa) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie robót budowlanych do wysokości co najmniej 1.000.000,00 PLN. 14. Upoważnienie do podpisania oferty, oświadczeń i innych dokumentów w przypadku gdy dokumenty są podpisywane przez osoby nie upoważnione do reprezentacji firmy zgodnie z wpisem do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumentem właściwym dla wykonawcy (w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa). 15. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum w przypadku wykonawców przystępujących do udziału w postępowaniu jako konsorcjum.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 10. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.