To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Jasło: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla projektu pn. Karpackie Niebo. Rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko-słowackiego pogranicza
Numer ogłoszenia: 62681 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 32451 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Jasielski, ul. Rynek 18, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 013 4483410 w. 108, faks 013 4463189.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla projektu pn. Karpackie Niebo. Rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko-słowackiego pogranicza.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Starostwa Powiatowego w Jaśle w dwóch transzach fabrycznie nowych materiałów biurowych dla projektu pn. Karpackie Niebo. Rozwój produktów turystycznych związanych z astronomią na terenie polsko-słowackiego pogranicza. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) koperta biała samoklejąca C4 - 30 szt.; 2) koperta brązowa samoklejąca E4 - 10 szt.; 3) koszulka foliowa groszek - 4 opakowania (pakowane po 100 szt.); 4) papier xero A4 - 11 ryz; 5) gumka do ścierania - 1 szt.; 6) bloczek samoprzylepny 76mm x 76mm - 10 szt.; 7) bloczek samoprzylepny 40mm x 50mm - 10 szt.; 8) kostka nieklejona 83mm x 83mm - 4 szt.; 9) skoroszyt z oczkami 1/2 A4 - 40 szt.; 10) skoroszyt A4 z PCV - 30 szt.; 11) mechanizm skoroszytowy wąsy, wpinany, A`25 - 6 szt.; 12) marker o grubości linii 0,7mm - 1 szt.; 13) segregator A4/50 - 3 szt.; 14) segregator A4/75 - 6 szt.; 15) spinacze trójkątne 28 mm - 12 opakowań (pakowane po 100 szt.); 16) klipy biurowe 51 mm - 4 opakowania (pakowane po 12 szt.); 17) klipy biurowe 32 mm - 3 opakowania (pakowane po 12 szt.); 18) klipy biurowe 25 mm - 3 opakowania (pakowane po 12 szt.); 19) zszywki 24/6 - 12 opakowań (pakowane po 1000 szt.); 20) taśma przezroczysta 12mm x 10mm - 2 szt.; 21) taśma pakowa przezroczysta 48mm x 46mm - 1 szt.; 22) zakładki indeksujące 12mm x 43mm - 5 szt.; 23) zakreślacz fluorescencyjny ze ściętą końcówką o grubości ok. 1-5mm - 4 szt.; 24) grafit ołówkowy HB o grubości linii pisania 0,3mm - 2 szt. (pakowane min. 12 szt.); 25) płyta CD-R 700MB - 15 szt.; 26) koszulka na płytę CD - 15 szt.; 27) folia do faxu kompatybilna z modelem Panasonic KX-FC228 - 1 opakowanie; 28) toner kompatybilny z urządzeniem wielofunkcyjnym Brother MFC 8380DN - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz typu sprzętu jakim dysponuje zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu oraz wyszczególnione ilości i terminy dostaw znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ - formularz cenowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.81.61.00 - Bloczki notatkowe 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 22.85.00.00 - Skoroszyty i podobne wyroby 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.00 - Gumki 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 30.19.21.32 - Wkłady grafitowe do ołówków 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.25.00 - Okładki przezroczyste 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.71.10 - Klamry 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.92.30 - Koperty 30.19.94.10 - Papier samoprzylepny 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.23.43.00 - Płyty kompaktowe (CD) 39.26.40.00 - Osprzęt do skoroszytów na akta lub do akt luzem 44.42.40.00 - Skrzynki na liczniki i taśma .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Rzeczpospolita Polska - Republika Słowacka 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FHU Duet-Papier s.c. Andrzej Stachaczyński, Wojciech Warywoda, ul. Towarowa 29, 38-200 Jasło, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 710,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 501,72
Oferta z najniższą ceną: 501,72 / Oferta z najwyższą ceną: 818,62
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa drogi rowerowej i szlaku na terenie Miasta Jasła w ramach MOF Jasło - wykonanie dokumentacji projektowej
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Jaśle w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich dla Urzędu Miasta w Jaśle
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
- "Zakup paliw płynnych do samochodów i sprzętu służbowego Powiatowego Zarządu Dróg w Jaśle".
- Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynku Sądu Rejonowego w Jaśle, ul. Armii Krajowej 3
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych i serwera, w podziale na części
- "Dostawa artykułów piśmienno-biurowych dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Dostawa papieru do drukowania do NoOSG w Krośnie Odrzańskim
- Sukcesywne dostawy oryginalnych, fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.42.2024)
- Dostawa przedmiotów promocyjnych.
- Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miasta Gdyni.
więcej: Bloczki notatkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.