To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 62714 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Brzeźnio: Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i ochotniczych straży pożarnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 15011
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Pełnomocnik Zamawiającego: New Power Sp. z o.o. ul. Chełmżyńska 180A 04-464 Warszawa faks 22 295 12 92 e-mail: r.burski@newpower.pl
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Ochotnicza Straż Pożarna - Barczew, adres: Barczew 43A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272031102 REGON 731505850,
Ochotnicza Straż Pożarna- Brzeźnio, adres: Bronisławów 45a, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272031071 REGON 731029118,
Ochotnicza Straż Pożarna- Gozdy, adres: Gozdy 21A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272101989 REGON 71634078,
Ochotnicza Straż Pożarna Kliczków Mały, adres: Kliczków Mały 4A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272044642 REGON 731515899,
Ochotnicza Straż Pożarna - Kliczków Wielki, adres: Kliczków Wielki 13A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272044659 REN 731510382,
Ochotnicza Straż Pożarna- Krzaki, adres: Krzaki 2, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272019756 REGON 731029101,
Ochotnicza Straż Pożarna- Nowa Wieś, adres: Nowa Wieś 40A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272101972GON 71634084,
Ochotnicza Straż Pożarna- Ostrów, adres: Ostrów 61a, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272031094 REGON 731505866,
Ochotnicza Straż Pożarna w Pyszkowie, adres: Pyszków 53B, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272124565 REGON 73163599,
Ochotnicza Straż Pożarna Zapole, adres: Zapole 79A, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272044636, Regon: 731515882,
Ochotnicza Straż Pożarna-Gęsina, adres: Gęsina 21, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272106952, Regon: 731637912,
Gminna Biblioteka Publiczna w Brzeźniu, adres: ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272044607, Regon: 731515965,
Gminny Ośrodek Kultury w Brzeźniu, adres: ul. Wspólna 45, 98-275 Brzeźnio, NIP: 8272044613
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnio, krajowy numer identyfikacyjny
73093443000000, ul.
ul. Wspólna
44,
98275
Brzeźnio, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
043 8203026, 043 8203024, faks
438 203 671, e-mail
ugbrzezno@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.brzeznio.finn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i ochotniczych straży pożarnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):R.271.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych i ochotniczych straży pożarnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Brzeźnio oraz jednostki i ochotnicze straże pożarne wymienione w zał. nr 1 do SIWZ zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY BRZEŹNIO, JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH ORAZ OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe) oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1 do SIWZ) Zamówienie - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.04.2017 r. do 31.03.2019 r. wynosi 1 744 014,00 kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.04.2017 r. do 31.03.2019 r. wynosi 401 123,22 zł netto.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
09000000-3
Dodatkowe kody CPV:
09300000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT401123.22 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 456270,69 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.