Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-19
Oborniki: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 62721 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku , Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.
- Adres strony internetowej zamawiającego: kowanowko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie częściowe nr 1; zamówienie częściowe nr 2; zamówienie częściowe nr 3; zamówienie częściowe nr 4; zamówienie częściowe nr 5; zamówienie częściowe nr 6; zamówienie częściowe nr 7; zamówienie częściowe nr 8; zamówienie czściowe nr 9; zamówienie częściowe nr 10; zamówienie częściowe nr 11; zamówienie częściowe nr 12; zamówienie częściowe nr 13; zamówienie częściowe nr 14; zamówienie częściowe nr 15; zamówienie częściowe nr 16; zamówienie częściowe nr 17; zamówienie częściowe nr 18; zamówienie częściowe nr 19.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.28-5, 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych / w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych / - załacznik nr 7 do SIWZ
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sadowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowanowko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego Szpital Rehabiliotacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ul. Sanatoryjna 34 , 64-600 Oborniki, Sekcja Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny wKowanówku ul. Sanatoryjna 34 , 64-600 Oborniki - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II.2 Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 1 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 2 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 3 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 4 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 5 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 6 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 7 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 8 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 9 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 10 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 11 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 12 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 13 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 14 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 15 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 16 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 17 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 18 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 19.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły jednarozowego uzytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa igieł jednorazowego użytku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.28-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniula venflon.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kaniuli vengflon w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa strzykawek w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania płynów w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa róznego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 7.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rózny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie czściowe nr 9.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa róznego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papier do ekg , echa i defibrylatora.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa papieru do ekg , echa , i defibrylatora w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 11.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rekawice chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 12.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cewniki Foleya.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa cewników foleya w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 13.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Elektrody , żele, pasty abrazyjne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa elektrod , żeli , past abrazyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do nakłucia opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów do nakłucia opłucnej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do wkłuć centralnych , przezskórnych systemów wprowadzających.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów do wkłuć centralnych , przezskórnych systemów wprowadzających w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw sterylny jednorazowy , osłony jałowe , serwety chłonne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów sterylnych jednorazowych , osłon jałowych , serwet chłonnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Golarki medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa golarek medycznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 19.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OBORNIK
- Przebudowa układu komunikacyjnego w obrębie ulic: Ks. Szymańskiego, Marszałka Józefa Piłsudskiego i Adama Mickiewicza w Obornikach.
- Przebudowa pomieszczenia w budynku starostwa na Terenowy Punkt Paszportowy
więcej: przetargi w Obornikach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- "Dostawa materiałów medycznych sterylnych i niesterylnych dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - III postępowanie"
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa testów diagnostycznych, torebek recepturowych oraz pomocniczych artykułów medycznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.
- Najem separatora komórkowego do pobierania płytek krwi z aferezy wraz z dostawą kompatybilnych zestawów.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.