eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obornikidostawa drobnego sprzętu medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Oborniki: dostawa drobnego sprzętu medycznego
Numer ogłoszenia: 62721 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku , Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973400, 2973486, faks 061 2961615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: kowanowko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa drobnego sprzętu medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zamówienie częściowe nr 1; zamówienie częściowe nr 2; zamówienie częściowe nr 3; zamówienie częściowe nr 4; zamówienie częściowe nr 5; zamówienie częściowe nr 6; zamówienie częściowe nr 7; zamówienie częściowe nr 8; zamówienie czściowe nr 9; zamówienie częściowe nr 10; zamówienie częściowe nr 11; zamówienie częściowe nr 12; zamówienie częściowe nr 13; zamówienie częściowe nr 14; zamówienie częściowe nr 15; zamówienie częściowe nr 16; zamówienie częściowe nr 17; zamówienie częściowe nr 18; zamówienie częściowe nr 19.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 33.14.10.00-0, 33.12.41.30-5, 33.14.00.00-3, 33.14.12.20-8, 33.14.13.28-5, 33.19.40.00-6, 33.14.13.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postepowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych / w zależności od klasyfikacji wyrobów medycznych / - załacznik nr 7 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sadowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowanowko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego Szpital Rehabiliotacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ul. Sanatoryjna 34 , 64-600 Oborniki, Sekcja Zamówień Publicznych, Zaopatrzenia i Administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 13:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny wKowanówku ul. Sanatoryjna 34 , 64-600 Oborniki - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: II.2 Czas trwania zamówienia lub termin wykonania 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 1 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 2 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 3 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 4 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 5 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 6 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 7 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 8 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 9 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 10 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 11 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 12 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 13 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 14 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 15 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 16 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 17 2012-04-11 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 18 2012-07-12 do 2013-04-10 dla zadania częściowego: 19.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Igły jednarozowego uzytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa igieł jednorazowego użytku w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.28-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kaniula venflon.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa kaniuli vengflon w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa strzykawek w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrządy do przetaczania płynów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa przyrządów do przetaczania płynów w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa róznego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Rózny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie czściowe nr 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa róznego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Papier do ekg , echa i defibrylatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa papieru do ekg , echa , i defibrylatora w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 11.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Rekawice chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 12.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Cewniki Foleya.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa cewników foleya w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 13.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Elektrody , żele, pasty abrazyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa elektrod , żeli , past abrazyjnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 14.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.30-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestaw do nakłucia opłucnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów do nakłucia opłucnej w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 15.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zestaw do wkłuć centralnych , przezskórnych systemów wprowadzających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów do wkłuć centralnych , przezskórnych systemów wprowadzających w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 16.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestaw sterylny jednorazowy , osłony jałowe , serwety chłonne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa zestawów sterylnych jednorazowych , osłon jałowych , serwet chłonnych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 17.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Golarki medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa golarek medycznych w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 18.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 11.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Różny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa różnego sprzętu medycznego w ilościach i parametrach określonych w formularzu cenowym -odpowiednia tabela ( załącznik nr 6 do SIWZ) zamówienie częściowe nr 19.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.