eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WołominKonserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2015 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-04

Wołomin: Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 62733 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Dróg i Zieleni w Wołominie , ul. Sienkiewicza 1, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 22 787 65 20, 22 761 34 80, faks 22 761 34 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mzdiz.wolomin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń wodnych na terenie Gminy Wołomin w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 roku w tym: Część 1 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (wiosennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r. W zakres prac wchodzi m. in.: wykoszenie skarp z wygrabieniem, wykoszenie dna, odmulenie dna i przepustów z rozplantowaniem urobku, oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci oraz ich wywózka. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w ciągu 8 tygodni od dnia podpisana umowy. Część 2 - Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (jesiennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r. W zakres prac wchodzi m. in.: wykoszenie skarp z wygrabieniem, wykoszenie dna, odmulenie dna i przepustów z rozplantowaniem urobku, oczyszczanie terenu z resztek budowlanych, gruzu i śmieci oraz ich wywózka. Przedmiot zamówienia Wykonawca będzie realizował w okresie od dnia 14 września 2015 r. do dnia 11 grudnia 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszego terminu rozpoczęcia prac związanych z konserwacją jesienną. - Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub 2 części, zgodnie z zapisami SIWZ. - Oferta złożona dla jednego zadania będzie traktowana, jako jedna oferta częściowa. - W ofercie lub ofertach częściowych Wykonawca winien kalkulować ceny odrębnie dla każdego zadania. - Każda z ofert częściowych musi być sporządzona na odrębnym formularzu oferty częściowej (dla poszczególnych zadań). - Wzór formularza oferty częściowej zamieszczony jest w SIWZ. - Dla każdego zadania Wykonawca złoży tylko jedną ofertę częściową, zawierającą jedną, jednoznacznie opisana propozycję. Szczegółowy zakres prac zawierają załączone dwa pliki przedmiarów robót (kosztorysów nakładczych), oddzielnie dla każdej części zamówienia. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 1 do projektu umowy (istotnych postanowień umowy) - dotyczy części 1 i części 2 zamówienia..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.60.00.00-3, 90.64.10.00-2, 90.64.20.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 - 2 500,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące pięćset i 00/100). Część 2 - 2 800,00 zł. (słownie złotych: dwa tysiące osiemset i 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej jednej głównej usługi, polegających na konserwacji urządzeń wodnych o wartości minimum: 1) dla Części 1 - 90 000,00 zł brutto 2) dla Części 2 - 95 000,00 zł brutto W przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części, wykaz usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wykazanych usług, należy złożyć odrębnie dla każdej części zamówienia. Wykazane usługi nie mogą się powielać. Zgodnie z zapisami §1 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia wykonania lub wykonywania usług w sposób należyty, Wykonawca załączy dowody (poświadczenie lub inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia). W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1) jedną koparko- ładowarką; 2) jedna koparką gąsienicową; 3) jednym samochodem samowyładowczym; 4) czterema kosami spalinowymi. Sprzęt winien być sprawny techniczne i winien zapewnić pełne bezpieczeństwo.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która zgodnie z wymogami art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. Z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.) może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie - kierowanie pracami w specjalności wodno - melioracyjnej lub odpowiedni dokument stwierdzający przygotowanie zawodowe do kierowania pracami w specjalności wodno - melioracyjnej oraz wpisanej na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie załączonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dodatkowo (poza dokumentami wymienionymi w pkt 6 i 7 SIWZ) do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty częściowej, zgodny w treści ze wzorem zamieszczonym w SIWZ - odrębnie dla każdej części; 2) wypełniony i podpisany formularz kosztorysu ofertowego, opracowany w oparciu o przedmiary robót (pliki, o których mowa w pkt 3.2 SIWZ) - odrębnie dla każdej części, dla której Wykonawca składa ofertę częściową; 3) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie (o którym mowa w pkt 5.4) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (złożone w oryginale); 4) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii; 5) potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium, jeżeli zostało wniesione w innej dopuszczalnej formie - odrębnie dla każdej części, dla której Wykonawca składa ofertę częściową; 6) informację o części/częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, o ile Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców - odrębnie dla każdej części, dla której Wykonawca składa ofertę częściową; 7) oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarów robót (wzór stanowi: dla części 1 - zał nr 1.1; dla części 2 - zał. nr 1.2) - odrębnie dla każdej części, dla której Wykonawca składa ofertę częściową.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - wydłużenie terminu płatności faktury VAT - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: a) w zakresie kwoty wynagrodzenia brutto, wynikającego ze zmiany stawki podatku VAT, w przypadku zmiany ustawy o podatku od towarów i usług; b) w przypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; c) w przypadku zmian stanu prawnego lub faktycznego, które mają wpływ na treść zawartej umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; d) w przypadku zmian na warunkach określonych w § 1 ust 6 oraz § 5 jak również § 7 ust 1 Istotnych Postanowień Umowy; e) w pozostałych zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; f) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; g) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; h) zmiany podwykonawcy, zaakceptowanej przez Zamawiającego; i) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: - na skutek niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wydłużenie cyklu wykonywania robót, - ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, - kolizji z niezinwentaryzowanymi urządzeniami podziemnymi, których usunięcie spowoduje wydłużenie czasu wykonania robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mzdiz.wolomin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Dróg i Zieleni, ul. Sienkiewicza 1, 05-200 Wołomin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.05.2015 godzina 13:00, miejsce: Miejski Zakład Dróg i Zieleni, ul. Sienkiewicza 1, 05-200 Wołomin, kancelaria (wejście od ul. Sienkiewicza).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (wiosennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (wiosennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.60.00.00-3, 90.64.10.00-2, 90.64.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie terminu płatności faktury VAT - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (jesiennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwukrotnej w ciągu roku (jesiennej) konserwacji urządzeń wodnych na terenie gminy Wołomin w 2015 r..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00-3, 90.60.00.00-3, 90.64.10.00-2, 90.64.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Wydłużenie terminu płatności faktury VAT - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.