eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemirowicejednorazowa dostawa naręcznych zegarków lotniczych dla personelu latającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-19

Siemirowice: jednorazowa dostawa naręcznych zegarków lotniczych dla personelu latającego
Numer ogłoszenia: 62735 - 2012; data zamieszczenia: 19.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4653 , 84-313 Siemirowice, woj. pomorskie, tel. 059 8614186, faks 059 8614183.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: jednorazowa dostawa naręcznych zegarków lotniczych dla personelu latającego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest jednorazowa dostawa naręcznych zegarków lotniczych dla personelu latającego Jednostki Wojskowej 4653 Siemirowice. Zegarek naręczny jest sprzętem osobistego wyposażenia pilota na podstawie instrukcji - Zestawy i należności przedmiotów osobistego lotniczego wyposażenia nawigacyjnego, Warszawa 1984 Sygn. Lot. Techn. 6/84. Zamawiający dopuszcza złożenia oferty wyłącznie na zegarek o napędzie elektronicznym. Naręczny zegarek lotniczy jest używany przez personel latający Sił Powietrznych w warunkach odpowiadającym warunkom eksploatacji statków powietrznych. Zegarek musi spełniać następujące wymagania: Funkcjonalność: - możliwość przeliczania czasu stref czasowych; - chronograf; - timer; - dual time; - wyposażony w minimum 2 niezależne alarmy; - kalendarz; - dwukierunkowy pierścień z podziałką do wyliczania parametrów lotniczych - synchronizacja czasu falami radiowymi z atomowymi zegarami wzorcowymi; - wskaźnik rezerwy mocy; - power reserve 6 miesięcy; - power save minimum 2 lata. Warunki eksploatacji: - mineralne odporne na zarysowania szkiełko; - koperta i bransoleta wykonane w całości z tytanu; - wodoszczelny do głębokości minimum 200 m. - zwiększona odporność na działanie pól magnetycznych (pochodzących od urządzeń pokładowych, silników oraz wyładowań atmosferycznych); - zwiększona odporność na działanie niskich temperatur i szybkie zmiany ciśnienia atmosferycznego; - temperatura użytkowania zgodnie z warunkami eksploatacji statków powietrznych ? 50 O C. Dodatkowe wymagania: 1. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, posiadający nienaruszone cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadający wszystkim cechom określonym w pkt III SIWZ 2. Zamawiający wymaga aby oferowany przez Wykonawcę zegarek znajdował się w oficjalnej sieci dystrybucji (pochodził od oficjalnego dystrybutora) danej marki w Polsce. 3. Zamawiający wymaga aby każdy z zegarków był zapakowany w oddzielne pudełko oraz woreczek. 4. Zamawiający wymaga aby dołączona do zegarka instrukcja obsługi była sporządzona w języku polskim. 5. Dostawa winna być zrealizowana do magazynu wskazanego przez zamawiającego (znajdującego się na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4653 w Siemirowicach) w dniach jego pracy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 13.00- na koszt i ryzyko wykonawcy. 6. O terminie dostawy wykonawca powiadomi zamawiającego z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. 7. Odbioru jakościowego przedmiotu umowy, zgodnie z systemem zapewnienia jakości producenta, dokona w imieniu Zamawiającego Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe wskazane przez Szefa Inspektoratu Uzbrojenia. 8. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić RPW o gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia na co najmniej 5 dni przed jego planowanym terminem. 9. Z odbioru technicznego RPW sporządza protokół, który jest podstawą do dokonania odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego. 10. Odbiór zostanie przeprowadzony zgodnie z wymaganiami AQAP 2131. 11. Wykonawca ponosi koszty odbioru wojskowego przedmiotu umowy. 12. Odbiór dostawy dokonywany będzie przez osoby uprawnione przez Zamawiającego. 13. Treść złożonych ofert musi być zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz) pod rygorem ich odrzucenia. 14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 15. Zamawiający zastrzega sobie w toku badania ofert możliwość wezwania wykonawcy do przedstawienia próbek, opisów, fotografii, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 16. Wykonawca wraz z dostawą zegarków winien dostarczyć ich certyfikat autentyczności wraz z niepowtarzalnym numerem seryjnym produktu oraz dokumentem gwarancyjnym dołączonym do każdego zegarka na podstawie, którego użytkownik będzie realizował uprawnienia gwarancyjne. Dokument gwarancyjny powinien zawierać okres trwania gwarancji, nr umowy na podstawie której zostały zakupione zegarki oraz wykaz punktów serwisowych, w których możliwe będzie zrealizowanie uprawnień gwarancyjnych położonych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. 17. Zamawiający zobowiązany jest do przedstawienia wykazu punków serwisowych znajdujących się na terenie całego kraju mogących świadczyć usługi serwisowe zarówno w okresie gwarancji jak i w okresie pogwarancyjnym. 18. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie osoby odpowiedzialnej za realizację usług serwisowych oraz obsługę użytkowników zegarków w okresie gwarancji. 19. Zamawiający wymaga przy dostawie obecności przedstawiciela wykonawcy. Warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego zawiera rozdział III SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.52.20.00 - Zegarki na rękę .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiający będzie oceniał metodą - spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiający będzie oceniał metodą - spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiający będzie oceniał metodą - spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiający będzie oceniał metodą - spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży pisemne oświadczenie o jego spełnianiu. Zamawiający będzie oceniał metodą - spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork, budynek nr 8, pokój nr 23.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4653 Siemirowice, 84-300 Lębork, budynek nr 8, kancelaria jawna pokój nr 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.