To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-03-21
Gdańsk: Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego,
Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego
Numer ogłoszenia: 62786 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31786 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi szycia i dostawy według części I i II: Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego. Część I 1)(CPV) : 98393000-4; 18222100-2, 2) usługa szycia i sukcesywna dostawa garniturów służbowych damskich: 30 kpl. oraz garniturów służbowych męskich: 88 kpl. zwanych dalej garniturami, 3) garnitury muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 2 (do SIWZ) i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 8 (do SIWZ), oraz pobranymi rozmiarami - podawanymi przy każdorazowym zamówieniu. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia, 5) Wykonawca dostarczy garnitury na swój koszt własnym transportem, 6) termin dostawy zamówionej partii garniturów nie będzie dłuższy: niż 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, 7) wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii garniturów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 6 zamówień po 3 razy w roku), 8) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z wyznaczeniem Wykonawcy terminu dokonania indywidualnych pomiarów osób, dla których będą szyte garnitury, 9) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca stawi się do biura Straży Uniwersyteckiej(na własny koszt) w Gdańsku, 80-952 Gdańsk ul. Jana Bażyńskiego 1a, pokój nr 36, celem dokonania indywidualnych pomiarów osób, dla których będą szyte garnitury, 10) miejsce dostawy i odbiór garniturów odbędzie się w biurze Straży Uniwersyteckiej, adres jak wyżej w dni robocze w godz. 8:00-14:00, 11) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia terminu indywidualnych pomiarów osób i dostawy garniturów, 12) użyte do szycia garniturów tkaniny powinny być najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom, odbarwieniom i zgodne z załącznikiem nr 2 (do SIWZ), 13) Zamawiający może odmówić przyjęcia garniturów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad garniturów, uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych garniturów z indywidualnymi rozmiarami osób dla których zostały uszyte. 14) w przypadkach określonych w ppkt. 13, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania garniturów, a Wykonawca jest obowiązany do ich wymiany na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale III pkt 2 SIWZ, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 15) Zamawiający wymaga aby dostarczone garnitury były opatrzone metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi z indywidualnymi pomiarami dla osób, dla których uszyte zostały garnitury, 16) Gwarancja na garnitury 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy II część 1) (CPV): 98393000-4; 18332000-5, 2) usługa szycia i sukcesywna dostawa koszul służbowych damskich: 60 szt. krótki rękaw, 60 szt. długi rękaw oraz koszul służbowych męskich: 176 szt. krótki rękaw i 176 szt. długi rękaw, zwanych w dalszej części koszulami, 3) koszule muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 2 (do SIWZ) i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 9 (do SIWZ) oraz rozmiarami podawanymi przy każdorazowym zamówieniu, 4) Zamawiający wymaga aby oferowane koszule w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak opisane w wyżej wymienionych załącznikach do SIWZ, a użyte do szycia artykułów tkaniny były najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom i odbarwieniom, 5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia 6) Wykonawca dostarczy koszule na swój koszt własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 7) termin dostawy zamówionej partii koszul nie będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, 8) wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 5 zamówień w czasie trwania umowy), 9) miejsce dostawy i odbiór koszul magazyn Zamawiającego: 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, 10) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów koszul, 11) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 10 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, 12) Zamawiający może odmówić przyjęcia koszul w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad koszul uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych koszul z zamawianymi. 13) w przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust.10 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania koszul, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany koszul na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale III pkt 2 SIWZ, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 14) Zamawiający wymaga aby dostarczone koszule były opatrzone metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi z zamawianymi, 15)Gwarancja na koszule 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.30.00-4, 18.22.21.00-2, 18.33.20.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEREL TRANS MIKI SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MEREL TRANS MIKI SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- ACUS Maria Sobiech i Piotr Stefaniuk Spółka Jawna, ul. Michała Paca 37, 04-386 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 50740,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67701,66
Oferta z najniższą ceną: 41945,46 / Oferta z najwyższą ceną: 67701,66
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MEREL TRANS MIKI SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
MEREL TRANS MIKI SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
- ACUS Maria Sobiech i Piotr Stefaniuk Spółka Jawna, ul. Michała Paca 37, 04-386 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41022,96
Oferta z najniższą ceną: 25602,70 / Oferta z najwyższą ceną: 41022,96
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługę przetworzenia kału dawcy na zawiesinę mikrobioty jelitowej na potrzeby UCK
- Dostawa specjalistycznego sprzętu do utrzymania infrastruktury drogowej
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego - znak sprawy Adm 6/2025
- Dostawa odczynników do pomiaru ilości i żywotności komórek wraz z dzierżawą aparatu do liczenia komórek dla UCK
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa zapewnienia czystości, odśnieżania i porządku w budynkach i na terenie wskazanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego "Motława" Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów zużywalnych do automatycznego systemu posiewu bakteriologicznego WASP dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa elementów munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród w roku 2025
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży BHP i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Dynów w roku 2025
- Kompleksowa usługa prania, wybielania oraz maglu i usług krawieckich bielizny hotelowej na Hostelu Guido, pranie oraz usługi krawieckie ubrań sztygarskich oraz różnych akcesoriów materiałowych.
- Wynajem, pranie i serwis odzieży roboczej i ochronnej dzierżawionej i będącej własnością Zamawiającego wraz z wynajmem szaf ubraniowych
- ,, Dostawa elementów umundurowania oraz sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Strzelce w 2025 roku".
- Dostawa elementów umundurowania wyjściowego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
więcej: Zestawy ubraniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.