Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Lubin: Roboty remontowe polegające na wymianie posadzek, wykładzin
i okładzin ścian w budynku Zespołu Szkół Specjalnych
w Lubinie przy ul. Składowej 3
Numer ogłoszenia: 62786 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Specjalnych , ul. Składowa 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 749 72 71, faks 0-76 749 72 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsslubin.republika.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe polegające na wymianie posadzek, wykładzin i okładzin ścian w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie realizowane będzie w obiekcie Zespołu Szkół Specjalnych w Lubinie i obejmować będzie: - rozbiórka balustrad oraz ścianek portierni - wykonanie nowych posadzek we wszystkich wskazanych w projekcie pomieszczeniach, naprawa podłoża gruntowanie i wylanie wylewki samopoziomującej. - wykonanie na ścianach fartucha ochronnego z tynku mozaikowo żywicznego i farby olejnej. - położenie płytek ceramicznych - gresowych wraz z cokolikiem w ciągach komunikacyjnych wskazanych w projekcie. - wykonanie nowej obudowy portierni - ścianki aluminiowe z oszkleniem pojedynczym. - wykonanie nowych balustrad stalowych na klatkach schodowych. - wykonanie nowych schodów do piwnicy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem nieważności oferty zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12 000,00- zł.(słownie: dwanaście tysięcy złotych ), w terminie do dnia 05.04.2009r. Dołączyć do oferty poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25,poz.253, Nr 66, poz.596 i Nr 216, poz. 1824). Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie wadium w innych formach. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zespołu Szkół Specjalnych nr : Dominet Bank I/O Lubin 98 1690 0013 2048 0031 5031 0004 Jeżeli będzie wnoszone w innych formach, należy je złożyć u Głównego Księgowego lub w kasie w siedzibie Zamawiającego . Termin wniesienia wadium oznacza, że w tym terminie wadium wniesione w pieniądzu winno być odnotowane na koncie zamawiającego, a wniesione w innych formach oznacza złożenie stosownych dokumentów u Głównej Księgowej Zamawiającego lub w kasie w siedzibie Zamawiającego . Do oferty, pod rygorem jej nieważności, należy dołączyć potwierdzoną przez wykonawcę lub notariusza kopię dokumentu stanowiącego dowód wniesienia wadium. Brak dokumentów potwierdzających wniesienie wadium spowoduje odrzucenie oferty jako nie spełniającej warunków przetargu. Wadium zostanie zwrócone w trybie określonym art. 46 ustawy. Jeżeli będzie wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki do spełnienia przez Wykonawcę 1. Posiadanie wiedzy, uprawnień, doświadczenia, potencjału technicznego i ekonomicznego do wykonania zadania tj. spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym- zał. nr 1). 2. Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy (potwierdzić w formularzu ofertowym - zał. nr 1). 3. Złożenie zaświadczeń i dokumentów wskazanych w pkt. 4 niniejszej specyfikacji. 4. Opracowanie oferty ściśle wg załączonego formularza ofertowego - zał. nr 1, w zgodzie z przepisami ustawy oraz wskazaniami zawartymi w niniejszej specyfikacji, w przeciwnym wypadku Zamawiający odrzuci ofertę w oparciu o art. 89 ustawy. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Udzielenie gwarancji na wykonane roboty na okres: - 6 lat na roboty ogólnobudowlane, 8. Zapewnienie ubezpieczenia kontraktowego budowy, pokrywające okres od daty rozpoczęcia do zakończenia robót. Szczegółowy zakres ubezpieczenia określa umowa stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania) robót budowlanych a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 10. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: 4 miesiące od daty podpisania umowy. 11. Wykonawca przed przystąpieniem do wyceny winien we własnym zakresie dokonać oględzin budynku Zespołu Szkół Specjalnych. 12. Wniesienie wadium w wysokości 12 000, 00- zł.(słownie: dwanaście tysięcy złotych),.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony (Formularz ofertowy), (w przypadku konsorcjum lub spółki cywilnej w miejsce (dane dotyczące Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej a nie pełnomocnika konsorcjum lub spółki cywilnej)- zał. nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert. 3. Pełnomocnictwa dla osób nie wymienionych w tym dokumencie a reprezentujących wykonawcę w przetargu. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy - dla każdego z członków urzędujących władz firmy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykazanie na zał. nr 3 wykonania w ciągu ostatnich 5 lat (tj. od 1 stycznia 2002 r. do chwili obecnej) robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających przez zleceniodawców należytego wykonania zamówienia - np. referencje. 8. Dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada wymagane uprawnienia budowlane, jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9. Wykazanie podmiotów (podwykonawców), które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z zakresem wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, kiedy Wykonawca będzie wykonywał całość zamówienia własnymi siłami nie wypełnia załącznika - zał. nr 4. 10. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót, stanowiących zał. nr 5, które stanowią element pomocniczy do ustalenia ceny ofertowej. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy do oferty dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dołączyć dokument stwierdzający ustanowienie przez wspólników pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 13. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebność personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 14. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dokonać wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, sprawdzić zakres prac z przedstawionym przedmiarem robót, oraz zapoznać się z dokumentacją projektową u Zamawiającego. Wykonawca może złożyć kserokopie dokumentów, ale wcześniej winien potwierdzić zgodność kserokopii z oryginałem. Tylko tak potwierdzone kopie zostaną uznane za ważne. Wymaga się po 1 egz. każdego dokumentu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsslubin.republika.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych
w Lubinie przy ul. Składowej 3
w godz. 800-1400
do dnia 01.04.2009r..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych w Lubinie przy ul. Składowej 3 sekretariat - pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1234D w miejscowości Gorzyca w zakresie budowy peronu autobusowego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi wewnętrznej biegnącej śladem działki nr 375 ul. Tulipanowej w Oborze.
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg ul. J. Bema i Odzyskanej w miejscowości Raszówka.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja lokalu mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 46/5 w Pruszczu Gdańskim
- Prace remontowe podłogi sportowej w sali gimnastycznej Zespołu Szkół Odzieżowych nr 1 im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
- ROBOTY BUDOWLANO-REMONTOWE NA OBIEKCIE PAROWOZOWNI W ŻNINIE
- Modernizacja budynku Zarządu Zlewni w Tczewie przy ul.Kołłątaja 6 w ramach realizacji zadania pn. Zakup i modernizacja budynku sądu na potrzeby siedziby ZZ i NW oraz archiwum, ZZ Tczew, woj. Pomorskie
- Instalacja nowej oczyszczalni ścieków przy Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
- Roboty budowlane w ramach projektu p.n. "Wsparcie ogólnodostępnych szkół i placówek systemu oświaty powiatu pilskiego w prowadzeniu skutecznej edukacji włączającej"
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.