Og³oszenie z dnia 2019-11-26
Og³oszenie nr 627897-N-2019 z dnia 2019-11-26 r.
Centrum Kultury i Sportu w Skawinie: Dostawa oleju opa³owego lekkiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, krajowy numer identyfikacyjny
35056427200000, ul.
ul. ¯wirki i Wigury
11
,
32-050
Skawina, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
12 276 24 12, e-mail
ania.hubert@ckis.pl, faks
12 276 24 12 wew. 38.
Adres strony internetowej (URL): www.ckis.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny (proszê okre¶liæ):
Samorz±dowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://ckis.pl/zamowienia-publiczne/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ sporz±dzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
Adres:
Centrum Kultury i Sportu w Skawinie, ul. ¯wirki i Wigury 11, 32-050 Skawina
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego
Numer referencyjny:
ZP/4/2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w czê¶ciach w terminie od 01 stycznia 2019 roku do 31 grudnia 2021 roku oleju opa³owego lekkiego (kod CPV: 09.13.51.00-5) przeznaczonego do opalania dwóch lokalnych kot³owni. Oferowany olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone Polsk± Norm± PN-C-96024: 2011, gatunek L1, oraz wymagania Rozporz±dzenia Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. 2016 r. poz. 2008), a tak¿e Rozporz±dzenia Ministra Finansów z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz.U. 2010 r., Nr 157, poz. 1054) i posiadaæ minimalne parametry: 1) warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg, 2) zawarto¶æ siarki max. 0,1 %; 3) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg; 4) zawarto¶æ wody max. 200 mg/kg. 2. Przewidywana ilo¶æ oleju opa³owego objêta niniejszym postêpowaniem wynosi 130.000 litrów i odnosi siê do rzeczywistych warunków tankowania do zbiorników Zamawiaj±cego. W ¿adnym przypadku wielko¶æ dostarczanego w czê¶ciach oleju opa³owego nie bêdzie podlegaæ przeliczeniu na warunki referencyjne tj. objêto¶ci oleju opa³owego w temperaturze 15oC. Sumaryczna wielko¶æ dostaw oleju opa³owego mo¿e ulec zmniejszeniu w zale¿no¶ci od panuj±cych warunków atmosferycznych. Nie wiêcej jednak ni¿ o 20 % ilo¶ci pocz±tkowej. 3. Miejsca dostawy oleju opa³owego: 1) OKR Guba³ówka (32-050 Skawina, ul. Dêbca 1), w ilo¶ci 70.000 litrów; 2) Stadion Miejski (32-050 Skawina, ul. Mickiewicza 52), w ilo¶ci 60.000 litrów. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje równie¿ za³adunek oleju opa³owego na terminalu producenta/importera, transport i jego roz³adunek w miejscu przeznaczenia. 5. Podczas ka¿dej dostawy - Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ okazania aktualnego ¶wiadectwa legalizacji urz±dzenia pomiarowego autocysterny o numerze zgodnym z numerem seryjnym licznika zainstalowanego na poje¼dzie dostawczym. 6. W przypadku w±tpliwo¶ci co do jako¶ci dostarczonego oleju opa³owego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo pobrania w obecno¶ci osoby, która dostarczy³a produkt, próbki oleju opa³owego zgodnie z norm± PN-EN ISO 3170 i skierowanie jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium na koszt Wykonawcy. 7. Jednorazowa ilo¶æ zamawianego oleju bêdzie wynosiæ: 1) w przypadku kot³owni w obiekcie: OKR Guba³ówka - od 1.000 do 5.000 l; 2) w przypadku kot³owni w obiekcie: Stadion Miejski - od 1.000 do 3.000 l. 8. Dostawy do obiektów objêtych zamówieniem bêd± ³±czone. 9. W obiektach objêtych zamówieniem posiadamy zbiorniki o pojemno¶ci: 1) Stadion Miejski - 4 zbiorniki po 1.000 l; 2) OKR Guba³ówka - 2 zbiorniki po 2.500 l. 10. Roz³adunek dostarczanego paliwa odbywaæ siê ma przy zastosowaniu pompy przy autocysternie. 11. Wymieniona w punkcie 7 ilo¶æ oleju opa³owego ma charakter orientacyjny i bêdzie dostosowywana do potrzeb Zamawiaj±cego w zale¿no¶ci od warunków pogodowych. Realizacja dostaw w terminie od stycznia 2019 roku do grudnia 2021 roku nastêpowaæ bêdzie od dnia podpisania umowy do dnia up³ywu terminu na jaki umowa zosta³a zawarta, sukcesywnie na podstawie sk³adanych zamówieñ czê¶ciowych. 12. Dostawa oleju powinna byæ dokonywana wy³±cznie w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiaj±cego tj. w godz. 08.00 - 15.00, samochodem cystern±. 13. Za "dni robocze" nale¿y rozumieæ dni od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 roku o dniach wolnych od pracy (Dz. U. nr 4 poz. 28 z pó¼n. zm.). 14. Dostawy paliwa do zbiorników mo¿na dokonywaæ autocysternami o maksymalnych wymiarach 9,2 m/ 2,8 m/ 3,4 m (d³ugo¶æ, szeroko¶æ, wysoko¶æ).
II.5) G³ówny kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opa³owy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
24 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r, poz. 1059 z pó¼n. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca musi posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej przedmiot zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ netto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 3 dostaw w zakresie przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50.000,00 z³ netto ka¿da.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsz±, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów: Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.3.1.: sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. 4. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 2., zastêpuj±c je dokumentami zawieraj±cymi odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym lub organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku w±tpliwo¶ci, co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiedniego kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba., której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Zamawiaj±cy bêdzie ¿±da³ od Wykonawcy, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia dokumentów: 1. Aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, wydan± na podstawie przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia; 2. Aktualn± polisê ubezpieczeniow± od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej obejmuj±cej przedmiot zamówienia, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³ netto; 3. Wykaz zrealizowanych dostaw, które by³y b±d¼ nadal s± realizowane w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to podaæ ilo¶æ us³ug polegaj±cych dostawie w zakresie przedmiotu zamówienia o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 500.000,00 z³ netto ka¿da w tym okresie, które Wykonawca zrealizowa³ - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp oraz wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp do oferty nale¿y za³±czyæ: 1. O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia - Za³±cznik nr 4 do SIWZ, 2. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 4.1.1 SIWZ (za³±cznik nr 4 do SIWZ), sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia z uwzglêdnieniem zapisu, ¿e w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w sekcji III.5.1) og³oszenia w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej spe³ni co najmniej dwóch z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcê dostêpno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4), III.5) og³oszenia, w formie elektronicznej pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Zamawiaj±cy pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcê o¶wiadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcê o¶wiadczeñ lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4), III.5), III.7) og³oszenia., które znajduj± siê w posiadaniu Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiaj±cego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych o¶wiadczeñ lub dokumentów, o ile s± one aktualne. 4. Wykonawca wpisany do urzêdowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikuj±ce spe³niaj±ce wymogi europejskich norm certyfikacji mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± kraju, w którym Wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów i o¶wiadczeñ wymienionych w sekcji III.4), III.5) og³oszenia. 5. Kompletna oferta musi zawieraæ: 5.1. Wype³niony i podpisany przez Wykonawcê formularz oferty - wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SIWZ, 5.2. O¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu i braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale 4 SIWZ - Za³±cznik nr 4 do SIWZ, 5.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu i do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 5.4 W przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie wynika bezpo¶rednio ze z³o¿onych w ofercie dokumentów - pe³nomocnictwo. 6. W postepowaniu o udzielenie zamówienia wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± w jêzyku polskim, w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumienia ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca lub przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej z zastrze¿eniem postanowieñ pkt. 7. 7. Forma pisemna zastrze¿ona jest do z³o¿enia oferty, pe³nomocnictw oraz o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ o braku podstaw do wykluczenia, o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej. 8. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ Wykonawców do z³o¿enia wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. 9. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie niniejszego zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Je¿eli oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zosta³a wybrana, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców. 11. Wykonawca oraz Wykonawca wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o z³o¿onych ofertach, przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SIWZ. 12. O¶wiadczenia, o których mowa w niniejszym postêpowaniu dotycz±ce Wykonawcy sk³adane s± w oryginale, natomiast dokumenty inne ni¿ o¶wiadczenia sk³adane s± w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em. Pe³nomocnictwo musi byæ z³o¿one w oryginale lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena oferty netto | 60,00 |
Do¶wiadczenie Wykonawcy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje wprowadzenie mian w zawartej umowê, w zakresie: 1.1 Zgodnie z tre¶ci± art. 144 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie istotnych zmian w tre¶ci umowy, w zakresie: a) zmiany nr konta, na które Zamawiaj±cy winien przelewaæ wynagrodzenie Wykonawcy, b) oznaczenia danych dotycz±cych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy. 2. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian w umowie dotycz±cych wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) Stawki podatku od towarów i us³ug, b) Wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) Zasad podleganiu ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne. 2. Inicjatorem dokonania istotnych zmian w umowie jest Zamawiaj±cy. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ze wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy mo¿e zagroziæ istotnemu interesowi bezpieczeñstwa pañstwa lub bezpieczeñstwu publicznemu, zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni od dnia powziêcia wiadomo¶ci o tych okoliczno¶ciach.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-04, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Jêzyk polski - zgodnie z zapisami SIWZ
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycz±ca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) zwanego dalej "RODO", informujemy, ¿e: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Kultury i Sportu w Skawinie reprezentowane przez Dyrektora, 32-050 Skawina, ul. ¯wirki i Wigury 11. tel. (12) 256 95 60 e-mail: centrumks@ckis.pl 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿na uzyskaæ pod adresem e-mail iodo@ckis.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. "Dostawa energii elektrycznej dla budynków administrowanych przez Centrum kultury i Sportu w Skawinie" na okres 12 miesiêcy, nr postêpowania: ZP/4/2019, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c. RODO). 5.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych lub podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe na polecenie Administratora na podstawie stosownych umów z nim zawartych. 6. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez obowi±zkowy okres wskazany przepisami prawa tj. przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy czas trwania umowy przekracza 4 lata, to okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, oraz do momentu przedawnienia roszczeñ. 7. Na zasadach i w granicach okre¶lonych przepisami prawa, posiada Pani/Pan prawo do ¿±dania od administratora: a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych, przy czym je¶li ¿±danie wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. b) sprostowania swoich danych osobowych, c) ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, przy czym wyst±pienie z ¿±daniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. 8. W przypadku uznania, i¿ przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie danych uniemo¿liwi zamawiaj±cemu dokonanie oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz zdolno¶ci wykonawcy do nale¿ytego wykonania zamówienia, co skutkowaæ mo¿e wykluczeniem wykonawcy z postêpowania lub odrzuceniem jego oferty. 10. Pani/Pana dane osobowe nie bêd± wykorzystywane do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z SKAWINY
- Zarz±dzanie nieruchomo¶ciami stanowi±cymi w³asno¶æ Gminy Skawina
- ¦wiadczenie us³ug weterynaryjnych w ramach Programu zapobiegania bezdomno¶ci zwierz±t i opieki nad bezdomnymi zwierzêtami z terenu gminy Skawina
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych na rzecz podopiecznych Placówek dziennej opieki i aktywizacji osób starszych zlokalizowanych na terenie gminy Skawina
- Dostawa i bilansowanie energii elektrycznej dla budynków administrowanych przez Centrum Kultury i Sportu w Skawinie w roku 2025
- Wykonanie remontów cz±stkowych nawierzchni bitumicznych dróg i ulic na terenie miasta i gminy Skawina
wiêcej: przetargi w Skawinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy oleju grzewczego z dowozem na potrzeby Zespo³u Szkó³ w D±browie Che³miñskiej, Ostromecku i Czar¿u w 2025 roku
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego w 2025 r.
- "Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego typu Ekoterm Plus lub równowa¿nego do kot³owni przy Zespole Szkó³ w Wyszogrodzie (Szko³a Podstawowa oraz Hala Sportowa)".
- Sukcesywna dostawa oleju napêdowego grzewczego do budynków gminnych po³o¿onych na terenie gminy Puchaczów
- Dostawa oleju napêdowego dla pojazdów MZGKiM w Piwnicznej - Zdroju oraz dostawa oleju opa³owego do MZGKiM w Piwnicznej - Zdroju na rok 2025"
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.