eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BisztynekPrzebudowa ulicy Sportowej w Bisztynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Bisztynek: Przebudowa ulicy Sportowej w Bisztynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Numer ogłoszenia: 62816 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bisztynek , ul. Kościuszki 2, 11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 64 00, faks 89 7188603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Sportowej w Bisztynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ulicy Sportowej w Bisztynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą obejmujący 466 mb drogi objętej zadaniem. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Roboty związane z przebudową jezdni, budową chodnika, kanalizacją deszczową i oświetleniem ulicznym: a) Rozbiórka istniejących płyt drogowych - 2 097,90 m2; b) Wytyczenie projektowanych obiektów w terenie - pomiar liniowy trasy drogi - 0,466km; c) Wykonanie koryta drogi- 2 261,09 m2; d) Wykonanie koryta chodników oraz zjazdów - 1 616,08 m2; e) Wykonanie robót ziemnych kanalizacji deszczowej (rury, studnie, wpusty) - 806,63 m2; f) Wykonanie warstw konstrukcyjnych drogi, chodników, zjazdów - 3 877,17 m2; g) Studnie rewizyjne kanalizacji deszczowej - 10 szt.; h) Studzienki rewizyjne kanalizacji deszczowej - 14 szt.; i) Ułożenie nowego krawężnika z oporem - 1 063,36 mb (jezdnia i zjazdy); j) Ułożenie obrzeża chodnikowego 30x8 cm - 717,00 mb; k) Ułożenie nawierzchni z kostki gr. 5 cm na chodniku (szara) - 1 439,46 m2; l) Ułożenie nawierzchni z kostki gr. 8 cm na zjazdach (czerwona) - 176,62 m2; ł) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych warstwa wiążąca i ścieralna gr 5+5 cm - 2 261,09 m2; m) Przebudowa linii 0,4 kV - demontaż linii napowietrznej niskiego napięcia i słupów energetycznych żelbetowych - 7 kpl. - 0,5 km; n) Montaż izolowanej linii kablowej SN i słupów betonowych wirowanych - 7 kpl. - 0,5 km; o) Badania i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania odcinka; p) Oświetlenie uliczne - montaż słupów stalowych wraz z wysięgnikiem i oprawą - 13 kpl.; r) Wykonanie prac porządkowych. 2) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu a) Wykonanie mijanki na prostym odcinku drogi długości bez skosów 25,0 m i szerokości 1,5 m, oznakowanej pionowymi znakami drogowymi: B-31 - pierwszeństwo dla nadjeżdżających z przeciwka, D-5 - pierwszeństwo na zwężonym odcinku drogi, b) Wyznaczanie przejść dla pieszych - P-10, c) Wykonanie oznakowania poziomego drogi - P-15 - trójkąt podporządkowania, P-25 - progi zwalniające; d) Wykonanie oznakowania pionowego znakami zakazu, nakazu i ostrzegawczymi - A-7 - ustąp pierwszeństwa, A11a - próg zwalniający, T-1 - tabliczka z podaną odległością do progu, A-12a zwężenie jezdni, D-6 - przejście dla pieszych, T-26 - Agatka, B-3 - ograniczenie prędkości; e) Montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - barier ochronnych U-11- 717,00 mb, - progów zwalniających - 2 kpl. 2. Zamawiający wymaga: 1) aby słupy oświetleniowe będące przedmiotem zamówienia, zgodnie z projektem budowlanym oświetlenia drogowego zamontowane były wg poniższej specyfikacji: - Słup stalowy ocynkowany wysokość - 7,0m z wysięgnikiem 1 - ramiennym i atrapami ozdobnymi, malowany na czarno mocowany na fundamencie, - Oprawa OWS 150W, Klosz do oprawy OWS, szyszka bezbarwna PC odporna na UV, Lampa 150W 2) barierki ochronne: - barierka chodnikowa stalowa malowana proszkowo na kolor czarny, - o profilu okrągłym, - ilość poprzeczek rurowych - 2, - min długość: 1500mm, wysokość nad gruntem 1100mm. Zamawiający dołącza do SIWZ zdjęcie - rysunek poglądowy wyżej opisanego słupa oświetleniowego i barierki ochronnej. 3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określają: Projekt budowlany: Przebudowa ul. Sportowej w Bisztynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą, Projekt budowlany: Przebudowy Sieci Elektroenergetycznej 0,4kV, Projekt budowlany oświetlenia drogowego, Specyfikacja Techniczna, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych, przedmiary robót. Dokumenty te są wzajemnie się uzupełniającymi. W przypadku powstania niedających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym podstawą ostatecznych ustaleń przedmiotu umowy oraz wyceny są projekty budowlane. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania robót będących przedmiotem umowy zgodnie z Projektem stałej organizacji ruchu zatwierdzonym przez Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc pismem ZDP-DT.4010.1.2015 z dnia 4 lutego 2015r. 5. Ilekroć w projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych, przedmiarach robót wskazano markę lub pochodzenie produktu lub urządzenia, należy przyjąć, że za każdą nazwą jest umieszczone słowo lub równoważne, tzn., że wbudowane materiały, urządzenia itp. będą posiadały (charakteryzowały się) wszystkimi parametrami nie gorszymi niż opisane w w/w dokumentach. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymaganie określone przez Zamawiającego. 6. Materiały używane, z rozbiórki tj. krawężniki, płytki chodnikowe i płyty drogowe Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na wskazane miejsce przez Zamawiającego na terenie miasta Bisztynek. 7. Wykonawca zobowiązany jest, w ramach przedmiotu zamówienia, do przeprowadzenia badań laboratoryjnych przez niezależne laboratorium drogowe posiadające uprawnienia do przeprowadzania takich badań. W skład badań laboratoryjnych wchodzą: a) badanie jakości kruszyw łamanych, b) badanie warstwy ścieralnej i wyrównawczej, c) badanie próbki nawierzchni, d) badanie pospółki e) wyniki jakości wbudowanej mieszanki mineralno - bitumicznej, tj. skład tej mieszanki, f) równość podłużna. Dopuszcza się badanie równości podłużnej za pomocą planografu łaty oraz spadków poprzecznych nawierzchni z pomocą łaty przy współudziale przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z właścicielami nieruchomości zjazdów do poszczególnych posesji. Zakres uzgodnień nie może zwiększyć przedmiotu zamówienia, może jedynie dotyczyć ich lokalizacji..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych). Gwarancja ubezpieczeniowa, gwarancja bankowa i poręczenie złożone jako zabezpieczenie wadium musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania bez rozpatrywania. Informacje dodatkowe: 1) wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego, wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A.: 72 2030 0045 1110 0000 0219 9060

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy wraz ze szczegółowym kosztorysem ofertowym

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zaistnienie siły wyższej, tj. zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności zdarzenia: - wojna, działania wojenne;- klęski żywiołowe, jak powódź, huragan, gradobicie; -niepokoje społeczne, w tym okupacje budowy przez osoby inne niż wykonawca i jego podwykonawcy; - inne zdarzenia losowe -Przedłużenie terminu realizacji o czas trwania siły wyższej lub zawieszenia umowy. 2. Zmiany terminu realizacji umowy spowodowanej koniecznością wprowadzenia zmian projektowych z powodu istotnych braków i /lub błędów w dokumentacji czy innych nieprzewidzianych okoliczności - Przedłużenie terminu realizacji o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w dokumentacji. 3. Zmiana terminu realizacji umowy z powodu działań uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron (np. ujawnienia w trakcie robót eksponatów archeologicznych i konieczności zlecenia wykonania ich inwentaryzacji stosownie do obowiązujących przepisów) - Przedłużenie terminu realizacji o czas niezbędny na wykonanie inwentaryzacji. 4. Zmiany terminu realizacji umowy spowodowana ponadprzeciętnym czasem trwania procedury administracyjnej mającej wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, co nie wynika z winy Wykonawcy - Przedłużenie terminu realizacji o czas trwania wydłużającej się procedury administracyjnej. 5. Zmiany terminu realizacji umowy spowodowana koniecznością wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizacje przedmiotu umowy - Przedłużenie terminu realizacji o czas wykonywania zamówień dodatkowych lub wykonania robot zamiennych. 6. Zmiana przedmiotu umowy oraz w konsekwencji zmianę wysokości wynagrodzenia z uwagi na rezygnację z części robót przez Zamawiającego na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - Pomniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót na podstawie kosztorysu ofertowego Wykonawcy. 7. Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy, zmiana rachunku bankowego - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmiany. 8. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy na inna część niż wynika to z oferty - Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego zmiany. .

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina-miejsko_-_wiejska
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Bisztynku ul. Kościuszki 2 11-230 Bisztynek pokój nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.