eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzegomRozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Olszanach na potrzeby urz±dzenia toalet

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-03-25

Strzegom: Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Olszanach na potrzeby urz±dzenia toalet
Numer og³oszenia: 62827 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Strzegom , ul. Rynek 38, 58-150 Strzegom, woj. dolno¶l±skie, tel. (074) 856-05-99, faks (074 ) 856-05-16.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.strzegom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Olszanach na potrzeby urz±dzenia toalet.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej w Olszanach na potrzeby urz±dzenia toalet wraz z przy³±czem kanalizacji sanitarnej. Rozbudowa polega na dobudowaniu do istniej±cego budynku szko³y bry³y budynku przeznaczonego na toalety. Budynek w technologii tradycyjnej- murowany. Fundamenty ¿elbetowe, ¶ciany fundamentowe z bloczków betonowych lub ¿elbetowe. ¦ciany zewnêtrzne budynku murowane z bloczków ceramicznych poryzowanych. ¦ciany dzia³owe z bloczków ceramicznych oraz szkieletowe. Dach o konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachówk± ceramiczn± karpiówk± w koronkê. Parametry techniczne dobudowy: - kubatura budynku: 70,42 m3, - wysoko¶æ budynku: 4,59 m, - pow. U¿ytkowa: 13,44 m2, - wymiary g³ówne budynku: 3,62m x 5,58m, - pow. Utwardzona: 15,90 m2, - pow. Zabudowy: 20,19 m2. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje miêdzy innymi nastêpuj±ce roboty: - roboty rozbiórkowe i demonta¿owe, - roboty ziemne, - roboty fundamentowe, - roboty murowe, - roboty izolacyjne, - roboty dekarskie, - roboty tynkarskie, - roboty malarskie, - roboty w zakresie stolarki otworowej, - roboty posadzkarskie, - roboty wykoñczeniowe, - roboty instalacji sanitarnych, - roboty instalacji elektrycznych, - roboty elewacyjne, - roboty zewnêtrzne (wykonanie chodnika). 3. Szczegó³owy zakres robót zawarty jest w projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowi± podstawê do sporz±dzenia oferty. Roboty ujête w dokumentacji, a nie ujête w wycenie oferty nie bêd± traktowane jako roboty dodatkowe i nie bêd± finansowane przez Zamawiaj±cego. 4. Zamawiaj±cy posiada decyzjê Nr 414/2013 z dn. 19.04.2013 r. o pozwoleniu na budowê wydan± przez Starostê ¦widnickiego. 5. Zamawiaj±cy przed przyst±pieniem do u¿ytkowania zobowi±zany jest uzyskaæ ostateczn± decyzjê o pozwoleniu na u¿ytkowanie. 6. Przedmiar robót nale¿y traktowaæ jako element dodatkowy, jedynie u³atwiaj±cy sporz±dzenie oferty. Przedmiar robót nie mo¿e stanowiæ podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowi±zany jest do informowania z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci (m.in. Zak³ad Energetyczny, Wodoci±gi i Kanalizacja Sp. z o.o. ) o zamierzonych terminach rozpoczêcia robót zwi±zanych z w/w sieciami. Po wykonaniu zakresu prac, lecz przed ich zakryciem, nale¿y je zg³osiæ do odbioru wpisem do dziennika budowy oraz uzyskaæ protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zak³adu bran¿owego. Wykonawca zobowi±zuje siê do ¶cis³ej wspó³pracy z dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac przy³±czeniowych. 8. Zakres robót oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym cen± ofertow± obejmuje tak¿e: a) organizacjê, wygrodzenie, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie terenu budowy, b) obs³ugê geodezyjn± ca³o¶ci zadania, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbêdnych prób, badañ i odbiorów, d) doprowadzenie placu budowy do nale¿ytego stanu i porz±dku, wywiezienie gruzu na sk³adowisko odpadów komunalnych i utylizacjê odpadów budowlanych po zakoñczeniu robót, e) wykonanie i przekazanie instrukcji bezpieczeñstwa po¿arowego obiektu, f) wyposa¿enie obiektu w sprzêt p.po¿ i oznakowanie zgodnie z instrukcj± bezpieczeñstwa po¿arowego, g) wykonanie i przekazanie ¶wiadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, i) wykonanie prób, badañ i pomiarów niezbêdnych do uzyskania pozwolenia na u¿ytkowanie. 9. U¿ycie w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych nazw marek wyrobów budowlanych, urz±dzeñ czy technologii konkretyzuj±cej producenta nale¿y traktowaæ, w my¶l art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, jako informacjê na temat oczekiwanego standardu i poziomu jako¶ci, a nie ¶ci¶le jako wymóg u¿ycia konkretnego wyrobu. Mo¿liwe jest zastosowanie innych równowa¿nych wyrobów budowlanych, urz±dzeñ i technologii, których zastosowanie zagwarantuje spe³nienie warunków podstawowych, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1) Prawa budowlanego oraz zapisów ustawy o wyrobach budowlanych, a tak¿e pozwoli na zachowanie równowa¿nego standardu i poziomu jako¶ci, nie gorszego od okre¶lonego w dokumentacji projektowej, po uprzedniej akceptacji Zamawiaj±cego. 10. Wykonawca powinien sprawdziæ, czy dostarczone projekty s± kompletne i czy nie zawieraj± wad lub b³êdów daj±cych siê wykryæ przy zachowaniu poziomu nale¿ytej staranno¶ci. Ujawnione w projekcie ewentualne pomy³ki i b³êdy, wykryte w trakcie realizacji robót budowlanych, nale¿y bezwzglêdnie zg³aszaæ Zamawiaj±cemu w celu dokonania odpowiedniej weryfikacji oraz naniesienia przez Projektanta stosownych zmian. Ujawnione b³êdy nie mog± byæ wykorzystane przez Wykonawcê do nieprawid³owego wykonania i realizacji robót budowlanych, niezgodnego z obowi±zuj±cymi przepisami techniczno- budowlanymi i sztuk± budowlan±. 11. Przy zamawianiu wyrobów budowlanych i urz±dzeñ przewidywanych do wbudowania w obiekcie stanowi±cym przedmiot umowy, firmy i podwykonawcy sk³adaj±cy oferty s± zobowi±zani do dokonania niezbêdnych pomiarów z natury bezpo¶rednio na budowie, w miejscu, w którym wyroby i urz±dzenia maj± byæ zastosowane lub wbudowane. W przypadku stwierdzenia w trakcie obmiarów kolizji z innymi elementami lub instalacjami, fakt ten nale¿y zg³osiæ Zamawiaj±cemu w celu wprowadzenia rozwi±zania zamiennego w porozumieniu z Projektantem. 12. Roboty nale¿y prowadziæ zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami BHP. 13. Wymaga siê, aby na wykonany przedmiot zamówienia, w tym równie¿ na zastosowane wyroby budowlane i urz±dzenia, Wykonawca udzieli³ gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady minimum na okres 36 miesiêcy od dnia sporz±dzenia protoko³u odbioru koñcowego wykonanego przedmiotu umowy, za wyj±tkiem urz±dzeñ, na które ich producenci udzielili d³u¿szego okresu gwarancji. Wówczas okres gwarancji liczony bêdzie wed³ug gwarancji producenta. Roszczenia z tytu³u gwarancji jako¶ci nie wy³±czaj± odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady przedmiotu umowy. Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu na ca³y przedmiot umowy rêkojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jako¶ci. 14. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e wszystkie materia³y i urz±dzenia u¿yte do wykonania i wykoñczenia podlegaj± jego bezwzglêdnej akceptacji przed wbudowaniem.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 3000,00 z³

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o warto¶ci co najmniej 130.000,00 z³ brutto ka¿da. Wykonawca musi wykazaæ, ¿e roboty zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz zgodny z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy uzna spe³nienie warunku, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami posiadaj±cymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ciach: a) kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, b) kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, c) kierownika robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. 1. Potwierdzeniem spe³nienia warunków bêdzie z³o¿enie dokumentów i o¶wiadczeñ. Z tre¶ci z³o¿onych dokumentów i o¶wiadczeñ w sposób jednoznaczny musi wynikaæ spe³nienie przez Wykonawcê wymaganych warunków udzia³u w postêpowaniu. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania powy¿szych warunków na podstawie z³o¿onych przez Wykonawcê dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia warunek/nie spe³nia warunku. 2. Dla potrzeb oceny spe³nienia warunku dot. wiedzy i do¶wiadczenia, w przypadku gdy warto¶ci zostan± podane w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzieñ opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. 3. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zobowi±zanie musi wskazywaæ przekazane zasoby (rozdzia³ VII pkt 6 siwz). 4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego warunki spe³niaj± ³±cznie, natomiast ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw do wykluczenia go z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie: 1) ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania, 2) zobowi±zani s± ustanowiæ Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich dokumentów, 3) pe³nomocnictwo musi wynikaæ z umowy lub z innej czynno¶ci prawnej, mieæ formê pisemn±; fakt ustanowienia Pe³nomocnika musi wynikaæ z za³±czonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem, 4) je¿eli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców, 5) Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie z Wykonawc± wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych (liderem), 6) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz z za³±czeniem dowodów dotycz±cych najwa¿niejszych robót, okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane w sposób nale¿yty oraz wskazuj±cych, czy zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone;
  • okre¶lenie robót budowlanych, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynku o warto¶ci co najmniej 130.000,00 z³ brutto ka¿da.;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Wzór umowy, która zawarta bêdzie z Wykonawc± stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ. Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy, aby zawar³ z nim umowê w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach, jak w projekcie umowy. 2. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.1 Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególno¶ci Zamawiaj±cy dopuszcza: 1) aktualizacjê danych Wykonawcy i Zamawiaj±cego poprzez: zmianê nazwy firmy, zmianê adresu siedziby, zmianê formy prawnej itp.; 2) zmiany terminów realizacji zamówienia z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, które to przyczyny ka¿da ze Stron musi udokumentowaæ w tym m.in.: - spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ nadzwyczajnymi warunkami jak: niewypa³y i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne i inne przyczyny zewnêtrzne skutkuj±ce obiektywn± niemo¿liwo¶ci± prowadzenia prac lub wykonywania innych czynno¶ci; - spowodowane konieczno¶ci± usuniêcia istotnych b³êdów lub wprowadzenia istotnych zmian w dokumentacji projektowej - nie ujawnionych przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego; - spowodowane wyst±pieniem robót zamiennych lub dodatkowych, od wykonania których uzale¿nione jest wykonanie zamówienia podstawowego - je¿eli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemo¿liwiaj± dotrzymanie pierwotnego terminu umownego; - bêd±ce nastêpstwem wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikaj±cych z winy Wykonawcy lub bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbli¿onych do organów administracji, w szczególno¶ci eksploatatorów infrastruktury; -spowodowane przerw± w wykonywaniu robót wskutek zdarzeñ niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy; 3) zmianê umowy w przypadku zmiany przepisów prawa obowi±zuj±cych na dzieñ zawarcia umowy w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy, w tym zamiany ustawowej stawki podatku od towarów i us³ug VAT, prowadz±cej do zmiany kwoty brutto; 4) zmianê sposobu wykonania Umowy w razie, gdy jest niezbêdna ze wzglêdów technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego lub konieczna w celu prawid³owego wykonania Umowy, a brak zmiany sposobu wykonania umowy skutkowa³by niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy pod warunkiem, ¿e Wykonawca lub Projektant zaoferuje rozwi±zania techniczne, technologiczne lub organizacyjne o równowa¿nych lub lepszych parametrach; 5) zmianê umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego wyra¿on± na pi¶mie, akceptuj±c± kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze; 6) zmianê umowy w zakresie podwykonawstwa, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego: mo¿liwe jest powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, a tak¿e mo¿liwa zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót o ile nie sprzeciwia siê to postanowieniom SIWZ; 7) zmianê umowy w zakresie robót zamiennych i robót zaniechanych, je¿eli wyst±pi± okoliczno¶ci okre¶lone w § 2 umowy. 3. Warunki dokonywania zmian: 1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego, 2) uzasadnienie zmiany prawid³ow± realizacj± przedmiotu umowy, 3) zmiany umowy, o których mowa powy¿ej musz± byæ dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2013r. poz. 907 z pó¼n. zm.) stanowi±cego, ¿e umowa podlega uniewa¿nieniu w czê¶ci wykraczaj±cej poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, 4) forma pisemna jako aneks do umowy pod rygorem niewa¿no¶ci. 4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzegom.pl (pod og³oszeniem)
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom, pok. 15 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena specyfikacji 109,55 z³ (plus koszty przesy³ki).

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Urz±d Miejski, Rynek 38, 58-150 Strzegom - Wydzia³ Obs³ugi Interesanta, parter - pok. 15.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.7) Uprawnionymi do kontaktowania siê z Wykonawcami w sprawach formalnych jest pani Monika Pawlik - tel. 74/ 8 560 533, w sprawach zwi±zanych z przedmiotem zamówienia jest pani Urszula Gorzel - tel. 74/ 8560 554. IV.4.8) Zamawiaj±cy nie zamierza zawieraæ umowy ramowej. IV.4.9) Zamawiaj±cy nie zamierza ustanawiaæ dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.