Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Bydgoszcz: Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na IV i III piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33. Wymiana wykładzin dywanowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 204, 219 i 220 oraz likwidacja ścianki działowej z płyt G-K między pom. 408 i 409 wraz z wymianą wykładzin pcv i malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B).
Numer ogłoszenia: 62843 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy , ul. Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3418308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na IV i III piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33. Wymiana wykładzin dywanowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 204, 219 i 220 oraz likwidacja ścianki działowej z płyt G-K między pom. 408 i 409 wraz z wymianą wykładzin pcv i malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony poniżej 5.186.000 euro, którego przedmiotem jest Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na IV i III piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33. Wymiana wykładzin dywanowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 204, 219 i 220 oraz likwidacja ścianki działowej z płyt G-K między pom. 408 i 409 wraz z wymianą wykładzin pcv i malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B). Wymiana wykładzin dywanowych i pcv wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych i korytarzy na IV i III piętrze w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33. Zakres robót: demontaż istniejącej wykładziny dywanowej/pcv, listew przyściennych oraz listew progowych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej, warstwy wyrównujące, ułożenie nowej wykładziny dywanowej/pcv wraz z cokolikami, montaż nowych listew progowych, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów pomieszczeń biurowych i korytarzy, malowanie sufitów pomieszczeń biurowych oraz korytarzy farbą emulsyjną w kolorze białym, malowanie dwukrotne farbą szorowalną w kolorze jasnym ścian pomieszczeń biurowych i korytarzy, zagruntowanie malowanych powierzchni, dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych, demontaż starych nieaktywnych gniazd i puszek w ścianach. Wymiana wykładzin dywanowych wraz z malowaniem pomieszczeń biurowych nr 204, 219 i 220 oraz likwidacja ścianki działowej z płyt G-K między pom. 408 i 409 wraz z wymianą wykładzin pcv i malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. M. Konopnickiej 18a (bud. B). Zakres robót: demontaż istniejącej wykładziny dywanowej i pcv, demontaż listew przyściennych, demontaż listew progowych, skucie luźnej i skruszałej posadzki cementowej, uzupełnienie posadzki cementowej, warstwy wyrównujące, ułożenie nowej wykładziny dywanowej i pcv wraz z cokolikami z wykładziny zakończonymi listwą pcv, montaż nowych listew progowych, przygotowanie powierzchni starych tynków do malowania łącznie z poszpachlowaniem nierówności ścian i sufitów pomieszczeń biurowych, malowanie sufitów pomieszczeń biurowych farbą emulsyjną w kolorze białym, malowanie dwukrotne farbą szorowalną w kolorze jasnym ścian pomieszczeń biurowych, zagruntowanie malowanych powierzchni, demontaż punktów elektryczno-logicznych wraz z okablowaniem i listwą maskującą oraz ponowny montaż we wskazanym miejscu wraz z pomiarami elektrycznymi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferta musi obejmować całość zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych -potwierdzenia należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej lub więcej robót budowlanych, której zakres obejmował kładzenie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 200 m2 Wykonawca ma obowiązek podać również informację o zamówieniach wykonanych nienależycie. W przypadku wykazania większej liczby robót budowlanych ponad określone wyżej minimum warunek zostanie spełniony jeżeli liczba niewykonanych należycie robót nie przekracza 20% wszystkich robót.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie: -oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -potwierdzenia dysponowania co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem robót- osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń. Zamawiający dopuszcza posiadanie potwierdzenia możliwości pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, odpowiadających wskazanemu wyżej uprawnieniu budowlanemu, wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa polskiego (zgodnie z art. 104 ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.) lub wydanych obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem w szczególności art. 12a ustawy Prawo budowlane, ustawy z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. Nr 63, poz. 394 ze zm.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2014r., poz. 1946 ze zm.)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku zostanie dokonana na podstawie: - oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
-potwierdzenia należytego wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej lub więcej robót budowlanych, której zakres obejmował kładzenie wykładzin dywanowych o łącznej powierzchni 200 m2 Wykonawca ma obowiązek podać również informację o zamówieniach wykonanych nienależycie. W przypadku wykazania większej liczby robót budowlanych ponad określone wyżej minimum warunek zostanie spełniony jeżeli liczba niewykonanych należycie robót nie przekracza 20% wszystkich robót.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.formularz oferty z ceną (załącznik nr 1 do cz. I SIWZ), 2.oświadczenie Wykonawcy dotyczące okresu udzielonej gwarancji (załącznik nr 9 do cz. I SIWZ), 3.uproszczone kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączonych przedmiarów robót (mają charakter pomocniczo-informacyjny), 4.pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku podpisania dokumentu przez osobę (osoby) inną niż upoważniona w dokumencie rejestracyjnym, 5.dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, 6.listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2015r., poz. 184), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (załączniki nr 7 i 8 do cz. I SIWZ), 8.wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót /jak w opisie warunku/ określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ). Dowodami takimi są: poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa wyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. 9.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do cz. I SIWZ). Z wykazu musi wynikać, że Wykonawca dysponuje co najmniej 10 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: kierownikiem robót- musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń. 10.w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, zawierające w szczególności informacje nt.: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Prawo zamówień publicznych podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b tej ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 12.w przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wówczas inne podmioty zobowiązane są do złożenia oświadczenia o braku podstaw do ich wykluczenia (załącznik nr 6 do cz. I SIWZ); Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - gwarancja - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem następujących sytuacji: 1)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowanej: a)siłą wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z Umową b)warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi prowadzenie robót zgodnie z ustaloną technologią, c)niemożliwymi wcześniej do przewidzenia brakami w Dokumentacji lub innymi nieprzewidzianymi, uzasadnionymi okolicznościami, d)przerwaniem prac przez właściwe organy administracji rządowej i samorządowej albo jako wykonanie prawomocnego orzeczenia sądu, za co nie można przypisać winy Wykonawcy, e)koniecznością wykonania części robót inną technologią niż założona w Dokumentacji 2)w przypadku zaniechania produkcji poszczególnych elementów przedmiotu umowy skutkujących niemożliwością świadczenia, 3)w przypadku wystąpienia innych okoliczności niezależnych od woli stron, których nie można było przewidzieć, a w wyniku których spełnienie świadczenia w terminie określonym w umowie okazało się niemożliwe lub znacznie utrudnione, 4) zmiany podwykonawcy, 5) zmiany harmonogramu finansowo-rzeczowego. Warunkiem dokonania zmian jest zachowanie następujących warunków: -zainicjowanie zmiany warunków przez Zamawiającego bądź Wykonawcę poprzez złożenie pisemnego wniosku w sprawie proponowanej zmiany -przedstawienie opisu proponowanej zmiany, -akceptacji zmiany przez obie strony umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie ZUS O/Bydgoszcz ul. św. Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz pokoj nr 424 (IV piętro) w godz. od 8 do 15 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 424 (IV piętro).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Ad. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 11.12.2015r Ad. Kryteria oceny ofert: - cena- znaczenie 95%, - gwarancja- znaczenie 5% Zostanie wybrana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i gwarancji w oparciu o następujący algorytm: O = C + G , gdzie: O = suma punktów jaką Wykonawca uzyskał za oba kryteria oceny ofert C = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium cena G = ilość punktów jaką Wykonawca uzyskał za kryterium gwarancja C równa się Cof. min. podzielone przez Cof. bad. razy 95 Cof.min. - cena brutto oferty najtańszej Cof.bad. - cena brutto oferty badanej G równa się G bad. podzielone przez G max. razy 5 Gbad. - okres gwarancji zaoferowany w ocenianej ofercie (w miesiącach) Gmax. - najdłuższy zaoferowany okres gwarancji (w miesiącach) - z zastrzeżeniem, że maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy Punkty za kryterium gwarancja zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego okresu udzielonej gwarancji (załącznik nr 9 do cz. I SIWZ), Przy ocenie ofert będzie brany pod uwagę okres udzielonej gwarancji (w miesiącach), ponad minimum wymagane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. ponad 36 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca otrzyma punkty za w/w kryterium oceny ofert jeśli zaproponuje okres gwarancji > niż 36 miesięcy. W przypadku zaoferowania minimalnego, wymaganego okresu gwarancji (36 miesięcy) Wykonawca otrzyma 0 pkt w kryterium oceny ofert gwarancja. Maksymalny okres gwarancji podlegający punktacji to 60 miesięcy. Oznacza to, że Wykonawca, który zaproponuje ponad 60 miesięcy gwarancji otrzyma maksymalną liczbę punktów w tym kryterium oceny ofert, tak samo jak Wykonawca, który zaproponuje 60 miesięcy gwarancji Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.05.2015r. o godz. 10.30 w siedzibie ZUS Oddział w Bydgoszczy, ul. Świętej Trójcy 33, pokój nr 505 (V p.)..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługi instalacji i konserwacji urządzeń alarmowych i radiowych w województwie kujawsko-pomorskim oraz utrzymania infrastruktury sieci radiowej Państwowego Ratownictwa Medycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618
- Sukcesywne dostawy bielizny jednorazowej i obłożeń
- Dostawa etykiet termicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy basenu rehabilitacyjnego z łącznikiem do Zespołu Szkół nr 30 przy ul. Jesionowej 3a w Bydgoszczy
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Remont pomieszczeń w budynkach szkół podstawowych SP4 i SP6 w ramach projektu "Każdy uczeń jest inny- edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Dokumentacja proj. oraz roboty budowl. zw. z dostosowaniem bud. przy ul. Snycerskiej 8 w Łodzi - zad. pn. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów p.poż. i budowlanych
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Nr 2 w Narzymiu na potrzeby Klubu Dziecięcego Radosny Maluch
- Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miasta Białogard
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Glinki w gminie Nowa Sucha
więcej: Tynkowanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.