Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Lwówek Śląski: II etap remontu dróg powiatowych nr 2516D Rząsiny - dł. 1 km i nr 2499D Rakowice Wlk. - Włodzice Małe - dł. 1 km, uszkodzonych w wyniku powodzi
Numer ogłoszenia: 62848 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lwówku Śląskim , ul. Ogrodowa 1, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 075 7822610, faks 075 7822610.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: II etap remontu dróg powiatowych nr 2516D Rząsiny - dł. 1 km i nr 2499D Rakowice Wlk. - Włodzice Małe - dł. 1 km, uszkodzonych w wyniku powodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odcinek Rząsiny - dł. 1,0 km: - ścinka poboczy grub. 10 cm z wywozem urobku na odl. do 1 km - 1000 m2, - uzupełnienie poboczy odpadem kamiennym grub. 6 cm 60 m3, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno asfaltową w ilości 75 kg/m2 z transportem na odl. do 30 km 300 Mg, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 3 cm z transportem na odl. do 30 km - 4000,0 m2. Odcinek Rakowice Wielkie - Włodzice Małe - dł. 1,0 km: - ścinka poboczy grub. 10 cm z wywozem urobku na odl. do 1 km - 2000 m2, - uzupełnienie poboczy odpadem kamiennym grub. 6 cm 60 m3, - wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno asfaltową w ilości 75 kg/m2 z transportem na odl. do 30 km 375 Mg, - ułożenie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej grub. 3 cm z transportem na odl. do 30 km - 5000 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie obowiązujeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 i art. 24 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia oraz pozostałe określone w SIWZ. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w dziale V SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców musi przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie z art.22 i art. 24 ustawy Pzp, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki: o wartości co najmniej 500 tyś. złotych brutto i polegające na wykonaniu nawierzchni drogowej o długości min.2 km wg technologii określonej w niniejszym zamówieniu. Zamawiający wymaga wykonania min. 2 robót j.w. potwierdzonych referencjami, 5) informacja dotycząca osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy z informacją na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (drogi kołowe), wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, o minimalnym doświadczeniu zawodowym - 3 lata jako kierownik budowy podobnych robót. Ponadto należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych i zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego na okres trwania robót budowlanych. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, potwierdzający posiadanie przez wykonawcę co najmniej: a) układarkę do układania mieszanek mineralno-bitumicznych - 1 szt. b) walec stalowy gładki - 1 szt. c) walec ogumiony - 1 szt. d) szczotka mechaniczna - 1 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość wynajęcia lub użyczenia wymienionego sprzętu na rzecz wykonawcy przez inny podmiot. Uczestnik przetargu musi określić czy ten sprzęt jest jego własnością, wynajęty lub czy należy do podwykonawcy. W odniesieniu do pkt. 5 i 6 Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego (wymagany sprzęt) i osób zdolnych do wykonania zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pok. nr 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 08:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, pok. nr 3.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI LWÓWEK ŚLĄSKI
- Remont dachu wraz z elewacją i wymianą stolarki okiennej oraz przystosowanie pomieszczeń parteru na biuro informacji turystycznej z dostępem dla osób niepełnosprawnych wraz z instalacjami wewnętrznymi
- Prace konserwatorskie w ratuszu miejskim w Lwówku Śląskim
więcej: przetargi LWÓWEK ŚLĄSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg wewnętrznych na terenie miasta Opola
- Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Zduńska Wola w roku 2025
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg, w zakresie robót polegających na utrzymaniu i remontach jezdni dróg powiatowych na terenie miasta Opola
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych i powiatowych
- Bieżące utrzymania dróg gminnych i ich odwodnienia na terenie Gminy Kołobrzeg
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.