Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-12-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kalisz: dostawa autogazu LPG Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, do kontaktów: inż. Jerzy Stankiewicz, Alicja Lisowska, ul. Nowy Świat 35, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7667999, fax 062 7667995, e-mail: pog.rat@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pog.rat.bip.net.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, inż. Jerzy Stankiewicz, Alicja Lisowska, ul. Warszawska 35, pok. 219, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673894, fax 062 7673894, e-mail: siwz5@wp.pl, www.pog.rat.bip.net.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, inż. Jerzy Stankiewicz, Alicja Lisowska, ul. Warszawska 35, pok. 219, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673894, fax 062 7673894, e-mail: siwz5@wp.pl, www.pog.rat.bip.net.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, inż. Jerzy Stankiewicz, Alicja Lisowska, ul. Warszawska 35, pok. 219, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7673894, fax 062 7673894, e-mail: siwz5@wp.pl, www.pog.rat.bip.net.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa autogazu LPG. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Stacja LPG - ul. Warszawska 35, 62-800 Kalisz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa autogazu propan butan LPG do stacji LPG zamawiającego w ilości rocznej ok. 223 500 l. Doraźne tankowanie pojazdów zamawiającego autogazem LPG w stacjach LPG wykonawcy na terenie Polski, w ilości rocznej ok. 1500 l. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wymagania zamawiający określił w SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan Oryginalny kod CPV: 63.22.60.00 - Usługi tankowania pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 63.71.26.00 - Usługi tankowania pojazdów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej 137 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium dla całego zamówienia - 2250 zł. Wadium dla pakietu A - 2235 zł. Wadium dla pakietu B - 15 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia (art. 22 ustawy P.z.p.) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy P.z.p.). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla oceny spełniania warunków w postępowaniu zamawiający będzie wymagał dołączenia dokumentów określonych w SIWZ. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty uprawniające do występowania w obrocie prawnym, kwalifikacje i specjalistyczne doświadczenie, zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości w płaceniu podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), zaświadczenie ZUS o braku zaległości w płaceniu składek (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), zaświadczenie z KRK o niekaralności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Koncesję, zezwolenie lub licencję na podjecie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem publicznym. Informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Sprawozdanie finansowe lub inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zdolność techniczną wykonawca potwierdzi dokumentami wskazanymi w Rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 19.05.2006 r. - par. 1 ust. 2 pkt 2, 3, 5, 6.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pog.rat.bip.net.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.01.2007, godzina 10:00, Pogotowie Ratunkowe w Kaliszu, 62-800 Kalisz, ul. Warszawska 35, pok. 218.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.12.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Pakiet A - Dostawa autogazu LPG do stacji zamawiającego. 1) Krótki opis: Dostawa autogazu propan butan LPG do stacji LPG zamawiającego w ilości rocznej ok. 223 500 l. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.21.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 137 000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Pakiet B - Ttankowanie pojazdów zamawiającego autogazem LPG w stacjach LPG wykonawcy na terenie kraju. 1) Krótki opis: Doraźne tankowanie pojazdów zamawiającego autogazem LPG w stacjach LPG wykonawcy na terenie Polski, w ilości rocznej ok. 1500 l. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.22.60.00. 3) Wielkość lub zakres: Poniżej 6000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Dostosowanie budynku Domu Pomocy Społecznej do wymogów przeciwpożarowych.
- Zakup samochodu do transportu osób dializowanych
- Wymiana nawierzchni chodnika, schodów wejściowych oraz części nawierzchni dziedzińca (II etap) przed budynkiem Szkoły Podstawowej nr 16 w Kaliszu przy ul. Fabrycznej 13-15.
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji...
- Utrzymanie czystości na terenie miasta Kalisza w rejonie I i III.
- Dostawa jednorazowych zestawów do pobierania osocza wraz z dzierżawą separatorów do pobierania osocza do RCKiK w Kaliszu
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw płynnych i gazowych
- Sukcesywna dostawa gazu płynnego propan-butan (LPG) na potrzeby grzewcze dla Zakładu Gospodarki Komunalnej Z.B. w Koczale
- dostawa paliw płynnych i gazu LPG do stacji paliw zamawiającego oraz tankowanie pojazdów zamawiającego w stacjach paliw wykonawcy na terenie kraju.
- dostawa gazu LPG.
- tankowanie pojazdów służbowych w stacjach paliw wykonawców.
więcej: Propan i butan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.