eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w KożuchowieZadanie nr 1 -drogi woj. nr 283,290,292,293,328 OD Kożuchów Zadanie nr 2 -drogi woj. nr 296,297,315,321,325,326 OD Kożuchów Zadanie nr 3 -drogi woj. nr 285,286,289 OD Lubsko Zadanie nr 4- drogi woj. nr 287,294,350 OD Lubsko Zadanie nr 5 -drogi woj. nr 315,316 OD Sława Zadanie nr 6 -drogi woj. nr 278,305 OD Sława Zadanie nr 7 -drogi woj. nr 318,319,324,325 OD Sława Zadanie nr 8 -drogi woj. nr 296,300,350 OD Żagań Zadanie nr 9 -drogi woj. nr 295,297,328 OD Żagań

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-20

Zielona Góra: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1 -drogi woj. nr 283,290,292,293,328 OD Kożuchów Zadanie nr 2 -drogi woj. nr 296,297,315,321,325,326 OD Kożuchów Zadanie nr 3 -drogi woj. nr 285,286,289 OD Lubsko Zadanie nr 4- drogi woj. nr 287,294,350 OD Lubsko Zadanie nr 5 -drogi woj. nr 315,316 OD Sława Zadanie nr 6 -drogi woj. nr 278,305 OD Sława Zadanie nr 7 -drogi woj. nr 318,319,324,325 OD Sława Zadanie nr 8 -drogi woj. nr 296,300,350 OD Żagań Zadanie nr 9 -drogi woj. nr 295,297,328 OD Żagań
Numer ogłoszenia: 62868 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze , Al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3280300, faks 068 3280332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie poboczy wraz ze skarpami przy drogach wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie: Zadanie nr 1 -drogi woj. nr 283,290,292,293,328 OD Kożuchów Zadanie nr 2 -drogi woj. nr 296,297,315,321,325,326 OD Kożuchów Zadanie nr 3 -drogi woj. nr 285,286,289 OD Lubsko Zadanie nr 4- drogi woj. nr 287,294,350 OD Lubsko Zadanie nr 5 -drogi woj. nr 315,316 OD Sława Zadanie nr 6 -drogi woj. nr 278,305 OD Sława Zadanie nr 7 -drogi woj. nr 318,319,324,325 OD Sława Zadanie nr 8 -drogi woj. nr 296,300,350 OD Żagań Zadanie nr 9 -drogi woj. nr 295,297,328 OD Żagań.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIA NR 1 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów -4 960,64 ar. ZADANIA NR 2 -mechaniczne (kosiarką bijakową) koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach, w obrębie barier drogowych ochronnych, wygrodzeń dla pieszych, ekranów dźwiękochłonnych, skarp wiaduktu, pasów zieleni oraz ogrodzeń z siatki w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów- 6 089,37ar. - koszenie traw i chwastów kosiarką ręczną pasów zieleni w ciągu drogi woj. nr 296 km 5+290÷5+750 oraz 7+680÷8+390 tj. 30,42ar. ZADANIA NR 3 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko- 4 201,46 ar ZADANIA NR 4 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko- 6 123,34 ar ZADANIA NR 5 -mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 1 991,68 ar ZADANIA NR 6 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 2 900,68 ar. ZADANIA NR 7 -mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława- 2 710,94 ar. ZADANIA NR 8 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 2 505,36 ar. ZADANIA NR 9 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 2 848,52 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne dla poszczególnych zadań określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł) ZADANIE NR 2 - 1.100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto 00/100 zł) ZADANIE NR 3 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł) ZADANIE NR 4 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta 00/100 zł) ZADANIE NR 5 - 300,00 zł (słownie: trzysta 00/100 zł) ZADANIE NR 6 - 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) ZADANIE NR 7 - 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) ZADANIE NR 8 - 400,00 zł (słownie: czterysta 00/100 zł) ZADANIE NR 9 - 500,00 zł (słownie: pięćset 00/100 zł) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: GETIN NOBLE BANK S.A. o/Zielona Góra nr 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, główne usługi* w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; *) przez główne usługi zamawiający rozumie wykonanie 1 usługi w zakresie koszenia traw o wartości min.: DLA ZADANIA NR 1 - 20.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 2 - 25.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 3 - 20.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 4 - 29.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 5 - 7.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 6 - 10.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 7 - 10.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 8 - 10.000,00 zł brutto DLA ZADANIA NR 9 - 12.000,00 zł brutto Nie dopuszcza się sumowa usług w celu uzyskania wymaganej min. wartości brutto zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot. W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, wystarczającym będzie wykazanie spełnianie warunku określonego dla zadania o najwyższej wartości spośród zadań, na które wykonawca składa ofertę.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą narzędzia, wyposażenie zakładu i urządzenia techniczne dostępne wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, tj. : DOTYCZY ZADAŃ NR 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 i 9 (oddzielnie na każde zadanie) - kosiarki bijakowe - 2 szt. - kosiarki żyłkowe, spalinowe lub elektryczne - 3 szt. Zamawiający nie dopuszcza kosiarek rotacyjnych. DLA KAŻDEGO ZADANIA WYMAGANY JEST INNY SPRZĘT Z UWAGI NA KONIECZNOŚĆ RÓWNOCZESNEGO WYKONYWANIA ZAMÓWIENIA NA POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - osobę odpowiedzialna za realizację zamówienia W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek musi być spełniony przynajmniej przez jeden podmiot.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłożą opłaconą polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: DLA ZADANIA NR 1 - 20.000,00 zł DLA ZADANIA NR 2 - 25.000,00 zł DLA ZADANIA NR 3 - 20.000,00 zł DLA ZADANIA NR 4 - 29.000,00 zł DLA ZADANIA NR 5 - 7.000,00 zł DLA ZADANIA NR 6 - 10.000,00 zł DLA ZADANIA NR 7 - 10.000,00 zł DLA ZADANIA NR 8 - 10.000,00 zł DLA ZADANIA NR 9 - 12.000,00 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy, względnie poszczególnych rat. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda przedstawienia: a) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - dokumentów, o których mowa w pkt. 6A ppkt 4 SIWZ, b) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu na podstawie dokumentu rejestrowego lub pełnomocnictwa złożonych wraz ze zobowiązaniem). Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: - jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do formularza oferty. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający wymaga przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów: a) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 ustawy (zał. nr 1a), b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (z zastrzeżeniem pkt. 6.4. i 6.6. SIWZ). 3. Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy (zał. nr 1 SIWZ)- ORYGINAŁ DOKUMENTU; 5. Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 6. Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innej postaci niż pieniądz, oryginał dokumentu złożyć w pokoju nr 5 lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie, a do oferty załączyć kserokopię dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dotyczy Zadania nr 1,2,3,4,5,6,7,8 i 9 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w sytuacji: a) wystąpienia wydarzeń lub okoliczności uniemożliwiających wykonanie prac bądź w znaczny sposób je spowalniający tj.: niesprzyjające warunki atmosferyczne (długotrwałe opady deszczu, śnieg, mróz, porywiste wiatry), klęski żywiołowe (powódź, huragan, trzęsienie ziemi), niepokoje lub strajk spowodowany przez osoby inne niż personel Wykonawcy; b) ujawnienia niewybuchów i niewypałów wymagających wstrzymania prac i dokonania ich usunięcia przez specjalistyczne służby; c) ujawnienia odkryć archeologicznych wymagających przeprowadzenia badań ratowniczych; 2) Zmiany osobowe polegające na zmianie osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 3) Pozostałe okoliczności powodujące możliwość zmiany umowy: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotowego niniejszej umowy; c) urzędowa zmiana obowiązującej stawki VAT; d) zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy; e) zmiany teleadresowe stron umowy określonych w umowie,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl (bezpłatnie)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich, al. Niepodległości 32, 65-042 Zielona Góra, (odpłatnie)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Al. Niepodległości 32, pokój nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - drogi woj. nr 283, 290, 292, 293, 328 OD Kożuchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: ZADANIA NR 1 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów -4 960,64 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - drogi woj. nr 296, 297, 315, 321, 325, 326 OD Kożuchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 2 -mechaniczne (kosiarką bijakową) koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach, w obrębie barier drogowych ochronnych, wygrodzeń dla pieszych, ekranów dźwiękochłonnych, skarp wiaduktu, pasów zieleni oraz ogrodzeń z siatki w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Kożuchów- 6 089,37ar. - koszenie traw i chwastów kosiarką ręczną pasów zieleni w ciągu drogi woj. nr 296 km 5+290÷5+750 oraz 7+680÷8+390 tj. 30,42ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - drogi woj. nr 285, 286, 289 OD Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 3 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko- 4 201,46 ar Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - drogi woj. nr 287, 294, 350 OD Lubsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 4 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Lubsko- 6 123,34 ar Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - drogi woj. nr 315, 316 OD Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 5 -mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 1 991,68 ar Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - drogi woj. nr 278, 305 OD Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 6 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława - 2 900,68 ar..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - drogi woj. nr 318, 319, 324, 325 OD Sława.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 7 -mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Sława- 2 710,94 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - drogi woj. nr 296, 300, 350 OD Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 8 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 2 505,36 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - drogi woj. nr 295, 297, 328 OD Żagań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIA NR 9 - mechaniczne koszenie traw i chwastów oraz jednorocznych samosiewów drzew i krzewów z poboczy, a także ręczne wykaszanie przy pachołkach hektometrowych, znakach pionowych, drzewach oraz w obrębie barier drogowych ochronnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie OD Żagań - 2 848,52 ar. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia otrzymania zlecenia - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.