eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GzyDostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-07

Gzy: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2009
Numer ogłoszenia: 6289 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach , 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6913017, faks 0-23 6913017.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest terminowa dostawa mięsa, wędlin i drobiu dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7, 06 - 126 Gzy transportem Wykonawcy i na jego koszt w godzinach od 07.00 do 11.00, dwa razy w tygodniu tj.: poniedziałek i we czwartek, w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od dnia 23 stycznia 2009r. do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie później niż do dnia 31 grudnia 2009r. według asortymentu w ilościach określonych w załączonym Formularzu ofertowym, stanowiącym integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w dalszej części zwanej SIWZ) lub innych produktów równoważnych w zakresie asortymentu określonego w formularzu ofertowym. Dostarczony towar musi być I gatunku, świeży, odpowiedniej jakości, Pakiet Nr 1 1) Drób nieuszkodzony, pozbawiony resztek pierza Pakiet Nr 2 1) Mięso wołowe 2) Wieprzowina - półtusze; młode sztuki 3) Mięso wieprzowe Pakiet Nr 3 1) Wędliny - I gatunku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres dostaw obejmuje: Wykonawca zobowiązuje się do zachowania odpowiednich warunków transportu dostarczanego towaru. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania tzw. ciągu chłodniczego tj. przechowywania i transportu wyrobów w urządzeniach chłodniczych spełniających warunki techniczne przewidziane w Polskiej Normie. Wraz z każdorazowym dostarczeniem towaru Wykonawca ma obowiązek dostarczenia handlowego dokumentu identyfikacyjnego. Wykonawca gwarantuje, że mięso jest każdorazowo badane, a na żądanie przedstawi stosowne zaświadczenie lekarza weterynarii. Dostawy realizowane będą etapami w miarę potrzeb Domu, średnio około 2 razy w tygodniu. Wykonawca otrzyma zapotrzebowanie telefoniczne lub faksem na rodzaj i ilość towaru niezbędnego dla Domu od upoważnionych pracowników Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości poszczególnego asortymentu. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru niż jest określona w ofercie. W takim wypadku Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia zamówienia W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg Zamawiający dopuszcza złożenie oferty z rozwiązaniem równoważnym w zakresie jakości asortymentu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.20.00 - Drób 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.13.11.30 - Wędliny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. b) posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi spełniać dodatkowe warunki: Termin płatności wymagany minimum 30 dni od daty wystawienia faktury przez dostawcę i dostarczenia towaru. e) Akceptują warunki zamówienia, określone przez Zamawiającego w niniejszej Specyfikacji. f) Sporządzą ofertę zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz złożą załączniki, oświadczenia i dokumenty kwalifikujące wymienione niżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Oferta złożona w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru, 2. Opis części przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 , 3. Wycena Pakietu I, drobiu - załącznik nr 2, 4.Wycena Pakietu II mięso wołowe, wieprzowina półtusze, mięso wieprzowe - załącznik nr 3, 5. Wycena Pakietu III Wędliny - załącznik nr 4 6. Wzór oświadczenia, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat itp. - załącznik nr 5, 7. Oświadczenie Wykonawcy i spełnianiu przesłanek zawartych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust, 1 - 2 u. p. z. p. sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 6, 8. Oświadczenie Wykonawcy, na podstawie art. 44 u. p. z. p. o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru - załącznik nr 7, 9.Oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy - załącznik nr 8, 10.Zaakceptowany przez Wykonawcę wzór umowy - załącznik nr 9 11. Wzór oświadczenia, na podstawie art. 8 ust. 3 u. p. z. p., o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 10, 12. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo lub inny dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych. 14. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 15. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Pełnomocnictwo(a)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.starostwopultusk.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można otrzymać na pisemny wniosek skierowany na adres Zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7,06 - 126 Gzy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 09:30, miejsce: miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach, Ołdaki 7 (Budynek Administracji - Sekretariat), 06 - 126 Gzy..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.