Ogłoszenie z dnia 2006-02-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Toruń: dostawa kopert do automatycznego pakowania korespondencji na kopertownicach zainstalowanych w Centrum Obsługi Finansowej Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym oraz w Centrum Usług Pocztowych w Bydgoszczy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: P.P.U.P. Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Bydgoszczy z siedzibą w Toruniu, do kontaktów: Kalinowska Violetta, Rynek Staromiejski 15, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 652 79 00, fax 056 652 11 89, www.poczta-polska.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kopert do automatycznego pakowania korespondencji na kopertownicach zainstalowanych w Centrum Obsługi Finansowej Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym oraz w Centrum Usług Pocztowych w Bydgoszczy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa kopert z okienkiem (gramatura 80 oraz 90), klejonych na mokro z nadrukiem offsetowym na rewersie i awersie do automatycznego pakowania korespondencji na kopertownicach zainstalowanych w Centrum Obsługi Finansowej Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym oraz w Centrum Usług Pocztowych w Bydgoszczy. Zamówienie dla COF COR Lp. - Rodzaj kopert - Gramatura g/m kw. - Maksymalny zakup w ciągu roku (w kartonach) 1 - C6/5 - 80 - 8 000 2 - C5 - 90 - 90 3 - C4 - 90 - 130 Zamówienie dla CUP Lp. - Rodzaj kopert - Gramatura g/m kw. - Maksymalny zakup w ciągu roku (w kartonach) 1 - C6/5 - 80 - 2 822 2 - C5 - 90 - 1 400 3 - C4 - 90 - 50 Zamawiający przyjmuje, iż w 1 kartonie znajdować się będzie 1.000 kopert. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrum Obsługi Finansowej Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym w Bydgoszczy przy ul. Bernardyńskiej 15 oraz w Centrum Usług Pocztowych w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 6. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.86.11.00 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 130 000 euro Zamawiający przewiduje maksymalny zakup w ciągu roku 12 492 kartonów po 1 000 kopert w każdym. Zamawiający uzależniony jest w tym zakresie wyłącznie od podmiotów, na których rzecz świadczy lub świadczyć będzie usługi. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium nalezy wnieść w kwocie 9 000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, tj. posiadają zarejestrowaną działalność gospodarczą; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia niniejszego przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy dostawy artykułów papierniczych, których wartość brutto każdej jest nie mniejsza niż 50% ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualnej na dzień składania ofert i realizacji dostawy. W przypadku upływu ważności polisy przed realizacją dostawy Wykonawca zobowiązuje się do odnowienia polisy na tych samych warunkach. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający żąda wykazania co najmniej trzech zadań polegających na dostawie artykułów papierniczych, których wartość brutto każdej jest nie mniejsza niż 50% ceny zadeklarowanej przez Wykonawcę. Dokumenty potwierdzające wykonanie z należytą starannością muszą dotyczyć wskazanych zadań. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 60% jakość - kopert - 40% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DZP-ZP-04/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 16.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 17.03.2006, godzina 10:30, siedziba zamawiającego, III piętro, pomieszczenie świetlicy.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Załączniki do SIWZ - Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych zadań z ostatnich 3 lat - załącznik nr 2 - Formularz ofertowy - załącznik nr 3 - Wzór umowy - załącznik nr 4. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.01.2006.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla 2 zadań pn:"1.Budowa windy osobowej dla SP nr 28 przy ul.Przy Skarpie 13 w Toruniu,2.Budowa windy osobowej dla ZSGH przy ul.Osikowej 15 w Toruniu"
- Dostawa aparatu USG i holterów ciśnieniowych dla Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Toruniu
- Dostawa artykułów administracyjno-biurowych dla 12. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
- "UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU RADZYŃSKIEGO ORAZ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH"
- Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej, komunikacyjne oraz NNW pracowników Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach
- Budowa ul. Sieradzkiej w Toruniu
więcej: przetargi w Toruniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.