Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-24
Suwałki: sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego.
Numer ogłoszenia: 62960 - 2014; data zamieszczenia: 24.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach , ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ares.suwalki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarki na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego. 1.długopis - niebieski wkład, automatyczny, z klipsem, z wymiennym wkładem, gumowana obudowa, metalowa końcówka, tusz na bazie oleju, średnica kulki: 1,0 mm, grubość linii pisania: 0,5 mm, szt. 36.2.Pióro kulkowe, szybkoschnące, gumowy uchwyt, metalowy klip, końcówka o grubości 0,7 mm szt. 20. 3.długopis żelowy, z gumowanym uchwytem antypoślizgowym, z klipsem, grubość linii pisania: 0,5 mm, kolor niebieski szt. 24. 4.koperty białe samoklejące wymiar: 110 x 220 szt. 100. 5.koperty białe samoklejące z okienkiem prawym, wymiar: 110 x 220(opakowanie = 1000 szt.) opakowanie 2.6.papier ksero biały o parametrach A4 80+g/m2, białość CIE 161+2, przeznaczony do czarno-białych i kolorowych drukarek laserowych oraz kopiarek, wydruków jedno i dwustronnych ryza 200. 7.papier ksero biały format A3 80g, ryza 2. 8.Folia do bindowania A4, przezroczysta folia do oprawy dokumentów - grubość folii 150 mic. (opakowanie = 100 szt.) opakowanie1.9.Karton lnopodobny 100 szt./opak. - elegancki karton do bindowania o fakturze lnu - gramatura 250 g/m2, granatowy, arkusz format A4 ( opakowanie = 100 arkuszy A4) opakowanie 110.karteczki indeksujące, papierowe, samoprzylepne, format: 20x50mm, 4 kolory neon, (bloczek = 4 kolory po 50 szt. każdy kolor) bloczek 20.11.taśma klejąca, samoprzylepna, jednostronna, przezroczysta, 12mm x 10m szt. 5. 12.taśma klejąca, samoprzylepna jednostronna, przezroczysta, 24mm x 10 m szt. 5. 13.koszulki na dokumenty A4, przezroczyste, krystaliczne, wykonane z folii o grubości min. 55 mic, otwierane z góry, (opakowanie = 100 szt.) opakowanie 10.14.Wkłady - grafity do ołówków automatycznych 0,5mm HB (fiolka = 12 grafitów) fiolka 5. 15.Tusz do stempli gumowych 25 ml kolor: czerwony szt. 2. 16.Tusz do stempli gumowych 25 ml kolor: granatowy szt. 2. 17.skoroszyt A4, z usztywnionym paskiem z otworami umożliwiającym wpięcie do segregatora, z metalowymi wąsami wykonany z mocnego i sztywnego PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa , wysuwany pasek opisowy, po przeciwnych stronach grzbietu 2 wcięcia ułatwiające wysuwanie paska, zaokrąglone rogi. kolory: żółty, pomarańcz, czerwony, niebieski szt. 100 18. linijka 20cm, linijka wykonana z przezroczystego plastiku, odporna na odkształcenia i z dużą odpornością na złamania. posiada nieścieralne podziałki szt. 2. 19.Cyfry samoprzylepne 20 mm, czarne, arkusz B5 arkusz 10. 20.Zakreślacz fluorescencyjny do znaczenia tekstu na praktycznie każdym rodzaju papieru zakończony końcówką ściętą grubość linii: 1-5 mm; gumowane boki; kolor zakreślania: żółty szt. 10.21.Klipsy archiwizacyjne, plastikowe, dwuczęściowe, do archiwizowania dokumentów wypiętych z segregatora (opakowanie = 50 szt.) opakowanie 4. 22.segregator biurowy A 4,50mm, wykonany z tektury pokrytej ekologiczną folią pp struktura płotna 100mic, karton 2,1mm, dzwignia z dociskaczem grzbiet 50 mm, wzmocniony otwór na palec, wymienna etykieta wymiar 285x320, listwa dolna szt. 10023.segregator biurowy A 4,75mm, wykonany z tektury pokrytej ekologiczna folia pp struktura płotna 100mic, karton 2,1mm, dźwignią z dociskaczem grzbiet 75 mm, wzmocniony otwór na palec, wymienna etykieta wymiar 285x320, listwa dolna szt. 50.24.Pendrive - pamięć przenośna, 8 GB USB 2,0 - wysuwane złącze USB, otwór na smycz, obudowa odporna na zarysowania i kurz szt. 10. 25.kostka biurowa nieklejona neon 90x90mm szt. 9. 26.klej biurowy, waga kleju min. 35 g w sztyfcie, nietoksyczny, niebrudzący, zmywalny, do klejenia papieru, tektury i fotografii, szt. 3. 27.płyta CD-R 700 MB, (opakowanie = 100 szt.) opakowanie 1. 28.koszulka na płyty CD wpinana do segregatora, (opakowanie = 10 szt.) opakowanie 10. 29.Komplet tonerów do drukarki HP laser Jet CP2025n (komplet = 4 kolory: czarny, turkusowy, purpurowy, żółty) okres gwarancji: co najmniej 24 miesiące od dnia odbioru toneru przez Zamawiającego, toner równoważny opisanemu musi być kompatybilny z ww. drukarką i spełniać wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia komplet 2. Ilość dostaw: 9 Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia : 1.Zamawiający wymaga dostawy materiałów eksploatacyjnych fabrycznie nowych, oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych.2.Przez materiał eksploatacyjny równoważny Zamawiający rozumie produkt: a.fabrycznie nowy, nie regenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001 lub normami równoważnymi, nie powodujący utraty gwarancji,b.opakowany hermetycznie, nie noszący śladów użytkowania, c.którego wydajność, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych, oraz ISO/IEC 24711 dla wkładów drukujących, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,d.który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,e.który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,f.który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, g.w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, h.w którym zastosowano toner / tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem. 3.Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta, etykietą zawierającą numer katalogowy, kod kreskowy, listę modeli sprzętu, do których jest przeznaczony oraz termin ważności. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie lub skopiowanych w sposób naruszający prawo polskie lub UE.5.Wszystkie materiały eksploatacyjne muszą posiadać:a.dla poszczególnych tonerów dokumenty / testy wydajnościowe, z których w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, wydajnościowe i jakościowe zgodnie z normami: ISO/IEC 19752 - dla tonerów monochromatycznych ISO/IEC 24711 - dla wkładów atramentowych , ISO/IEC 19798 - dla tonerów kolorowych,b.certyfikaty / dokumenty potwierdzające, że proces produkcji zaproponowanego asortymentu przebiega zgodnie z normami ISO 9001: 2008. Powyższe dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą materiałów do siedziby Zamawiającego. 6.Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega na niekorzyść od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, może zażądać od Wykonawcy zamiany materiału oferowanego na materiał nowy. 7. W przypadku trzeciej reklamacji danego typu materiału eksploatacyjnego Zamawiający może żądać dostaw materiałów oryginalnych.Oferta równoważna:Wszystkie wskazane materiały należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Zamawiający dopuszcza dostawę materiałów eksploatacyjnych równoważnych do drukarek co do jakości i zastosowanych rozwiązań technicznych i technologicznych opisywanych w niniejszej specyfikacji. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek (ciężar dowodu) wykazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tą równoważność.Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane materiały biurowe, tonery w ilościach i rodzajach (zgodnych ze specyfikacją określoną powyżej) do siedziby zamawiającego przy ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu, rozładunku i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Stosownie do art. 144 ustawy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której wybrano Wykonawcę, polegającej na:a)zmianie osób wyznaczonych do uzgodnień i koordynacji przedmiotu niniejszej umowy,b)sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku: - gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy; - gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy; - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ares.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania od 07:00 do 15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2014 godzina 08:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. T. Noniewicza 42 a, 16-400 Suwałki, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Urzędu Miejskiego w Suwałkach usług pocztowych na lata 2025-2028 w obrocie krajowym i zagranicznym
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKOŚĆ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MIŚ USZATEK" W OSTROROGU"
- Zakup wielofunkcyjnych urządzeń monochromatycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz oprogramowania biurowego dla Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 części.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Sukcesywny zakup i dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek oraz tuszów i tonerów do drukarek
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonerów) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. ZOZ/DO/OM/ZP/35/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.