Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-04
Kraków: Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE
Numer ogłoszenia: 62972 - 2011; data zamieszczenia: 04.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierzat PAN , ul. Sławkowska 17, 31-016 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 19 01, faks 0-12 422 42 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.isez.pan.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka PAN.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są DOSTAWY ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH DLA INSTYTUTU SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN W KRAKOWIE Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według następujących części: Część A Część B Część C Część D Część E Część F Część G Część H Część I Część J Część K Część L.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiot zamowień uzupełniających zgodny z przedmiotem zamówienia. Zamówienia uzupełniajace stanowić będą nie wiecej niż 20% wartosci zamówienia podstawowego i polegajać będą na rozszerzeniu dostawy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Metoda spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Metoda spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Metoda spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Metoda spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 Ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Metoda spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
instrukcję stosowania dla każdej pozycji określonej w Formularzu Cenowym - Opisie Przedmiotu Zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. podpisany i wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według zał. nr 1 do nin. SIWZ, 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 3. podpisany i wypełniony FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zał. nr 2 do nin. SIWZ. 4. Jeśli wykonawcą jest spółka cywilna przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji(art. 866 k.c.). W przypadku, gdy dokumenty ofertowe podpisuje jeden ze wspólników spółki cywilnej, pozostali jej przedsiębiorcy muszą przedłożyć stosowne dla niego upoważnienie do reprezentowania w sprawie (wybór Wykonawcy będącego spółką cywilną, skutkuje podpisaniem umowy ze wszystkimi przedsiębiorcami prowadzącymi w jej formie i nazwie działalność gospodarczą).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wprowadzenie istotnych zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1. zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2. zmiany stawki podatku VAT - wówczas za niezmienne uznaje się ceny jednostkowe netto odczynników, do których Sprzedający dolicza prawidłowo naliczony podatek VAT - wówczas zmianie ulegnie całkowite wynagrodzenie brutto określone w §2 ust.1 niniejszej Umowy; 3. zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli którakolwiek pozycja asortymentu określonego w załączniku nr 2 do niniejszej Umowy - Formularz Cenowy - Opis Przedmiotu Zamówienia zostanie wycofana z produkcji (Sprzedający przedkłada w tym zakresie pisemną informację od producenta) w konsekwencji czego, Sprzedający zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu asortyment równoważny o parametrach nie gorszych niż te, które zostały określone w załączniku nr 2 do Umowy), 4. zmiana terminu realizacji umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, wówczas Strony mają prawo do zmiany treści umowy w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.isez.pan.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Systemtyki i Ewolucji Zwierząt PAN, ul. Sławkowska 17, 31- 016 Kraków, IIIp. pokój nr 304. KSIĘGOWOŚĆ.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2011 godzina 08:15, miejsce: INSTYTUT SYSTEMATYKI I EWOLUCJI ZWIERZĄT PAN UL. SŁAWKOWSKA 17, 31-016 KRAKÓW KSIĘGOWOŚĆ - III PIĘTRO, POKÓJ NR 304.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przed podpisaniem umowy Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty: 1. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli wykonawcą jest przedsiębiorca wpisany do ewidencji działalności gospodarczej. 2. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ci - są zobowiązani do przedłożenie Zamawiającemu umowy regulującą współpracę tych Wykonawców. 3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające, ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚC A ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ A - ODCZYNNIKI - zakres i wielkość określona w załączniku nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ B - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ B - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ C - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ C - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ D - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ D - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ E - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ E - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ F - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ F - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ G - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ G - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ H - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ H - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZĘŚĆ I - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: CZĘŚĆ J - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ J - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: CZĘŚĆK - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ K - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: CZĘŚĆ L - ODCZYNNIKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ L - ODCZYNNIKI - zakres i ilość zgodna z załącznikiem nr 2 do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 11.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa specjalistycznych odczynników chemicznych oraz drobnego asortymentu laboratoryjnego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- 7/25 - Dostawa odczynników chemicznych dla Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Dostawa produktów dla Pracowni Patomorfologii
- Sukcesywne dostawy asortymentu na potrzeby badań Zakładu Patomorfologii
- Dostawa odczynników do izolacji, wykrywania oraz znakowania cząstek na podstawie umowy ramowej
więcej: Odczynniki chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.