Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Warszawa: Dostawę butów specjalnych, pasów głównych, rękawiczek skórzanych
Numer ogłoszenia: 62977 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa, adres do korespondencji: Poczta Polska S.A., Pion Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 505 31 43, faks 22 505 34 80.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę butów specjalnych, pasów głównych, rękawiczek skórzanych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Odbiorców (komórek organizacyjnych Zamawiającego) niżej wymienionego asortymentu w następujących ilościach docelowych: 1.1 część 1: buty specjalne całoroczne w ilości docelowej 800 par 1.2 część 2: pasy główne skórzane w ilości docelowej 350 sztuk, 1.3 część 3: rękawiczki zimowe skórzane w ilości docelowej 1 060 par, 2 Zamawiający zastrzega, iż gwarantuje zakup 80% ilości docelowych każdego z asortymentów określonych w pkt. 1. Pozostałe 20% ilości docelowej przedmiotu zamówienia może zostać zamówione w zależności od woli Zamawiającego (prawo opcji). Nie wykupienie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ilości większej niż 80% ilości docelowych, nie może stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0, 18.42.50.00-4, 18.42.40.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium: 1.1 dla części 1 - w wysokości 3 000,00 zł, 1.2 dla części 2 - w wysokości 300,00 zł, 1.3 dla części 3 - w wysokości 900,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizowali: 1.1 dla części 1 - dostawę/y butów specjalnych w ilości nie mniejszej niż 300 par, z zastrzeżeniem, że łączna ilość butów została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień. 1.2 dla części 2 - dostawę/y pasów skórzanych w ilości nie mniejszej niż 200 sztuk, z zastrzeżeniem, że łączna ilość pasów została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień. 1.3 dla części 3 - dostawę/y rękawiczek skórzanych w ilości nie mniejszej niż 500 par, z zastrzeżeniem, że łączna ilość rękawiczek została dostarczona w ramach maksymalnie dwóch umów/zleceń/zamówień. 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę ww. warunku należy złożyć wykaz zrealizowanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (Załącznik nr 5 do SIWZ), wraz z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 (odpowiednio do części zamówienia na wykonanie której składana jest oferta) oraz załączeniem dowodów, czy dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami są dokumenty wskazane w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z dnia 19 lutego 2013 r., poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 3, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową: 1.1 dla części 1 - w kwocie nie niższej niż 28 000,00 zł. 1.2 dla części 2 - w kwocie nie niższej niż 3 000,00 zł. 1.3 dla części 3 - w kwocie nie niższej niż 8 000,00 zł. W przypadku składania ofert na kilka części zamówienia, Zamawiający wymaga posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości odpowiadającej sumie środków wymaganych dla poszczególnych części zamówienia. 2. W celu wykazania spełnienia ww warunku należy złożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 1 (odpowiednio do części zamówienia na wykonanie której składana jest oferta) - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. 4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt. 3, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie warunku określonego w pkt. 1. 6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 1 polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt. 3, Zamawiający wymaga przedłożenia informacji, banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej tych podmiotów. 7. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na dzień upływu terminu do składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymienionych w pkt. 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy. 2. Formularz rzeczowo-celowy. 3. Pełnomocnictwo w sytuacji, jeżeli oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - dotyczy również spółek cywilnych w przypadku, gdy oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6. Zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Termin dostawy - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Pion Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33,
00-941 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2015 godzina 14:30, miejsce: Poczta Polska Spółka Akcyjna, Pion Infrastruktury, ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, III piętro, pok. 348 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Buty specjalne całoroczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty specjalne całoroczne w ilości docelowej 800 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pasy główne skórzane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasy główne skórzane w ilości docelowej 350 sztuk.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rękawiczki zimowe skórzane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawiczki zimowe skórzane w ilości docelowej 1 060 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Termin dostawy - 2
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa produktów dezynfekujących z podziałem na 2 części
- "Świadczenie usługi serwisowania Aparatu Carestream RTG DRX Evolution Plus oraz tabletu DRX-1 Transporter z dekoderem na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- Dostawa medali za zasługi dla Straży Granicznej oraz odznak Straży Granicznej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (3 szt.), administrowanych przez ZGN Wola - TZOM Ogrodowa w 2025 roku (ul. Hrubieszowska 4 m. 12, ul. Hrubieszowska 6 m. 5b, ul. Sienna 57 m. 13).
- Opracowanie projektu budowlanego przebudowy podwórka w rejonie ul. Staszica 5, 5A, Wolskiej 38, 40, 40A na dz. ew. nr 72 z obrębu 6-03-19.
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 454 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej i sanitarnej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i środków ochrony indywidualnej
- Sukcesywna dostawa rękawiczek nitrylowych i chirurgicznych
- Dostawa elementów munduru leśnika pracownikom Nadleśnictwa Rajgród w roku 2025
- Zakup wraz z dostawą dodatkowych elementów wyposażenia oraz umundurowania dla funkcjonariuszy garnizonu śląskiej Policji
więcej: Rękawice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.