Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Płock: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie Baz:
-nr 1 w Sikorzu, -nr 2 w Bodzanowie, -nr 3 w Gąbinie
Numer ogłoszenia: 6297 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2623705, fax 024 2627764.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.plock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Starostwa Powiatowego w Płocku.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie Baz: -nr 1 w Sikorzu, -nr 2 w Bodzanowie, -nr 3 w Gąbinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie działania poszczególnych Baz: Zadanie I - Baza Nr 1 w Sikorzu - 600 godz. Zadanie II - Baza Nr 2 w Bodzanowie - 690 godz. Zadanie III - Baza Nr 3 w Gąbinie - 540 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodu o ładowności do 8 ton i dwóch pracowników, w tym jeden pracownik wykonujący dodatkowo czynności kierowcy samochodu. Zakres robót bieżącego utrzymania obejmuje w szczególności: wymianę znaków, uzupełnienie poboczy, remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco i na zimno oraz grysami i emulsją, a także oczyszczanie pasa drogowego, usuwanie gałęzi, konarów bądź krzewów ograniczających skrajnię poziomą i pionową, lub zasłaniających znaki drogowe, wykonanie robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego, naprawy dróg gruntowych, drobne naprawy obiektów mostowych, usuwanie drzew i inne niezbędne do wykonania roboty wynikające z oddziaływania niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione roboty nie mają charakteru stałego i wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania, zakres, technologię i lokalizację.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.44.00 - Pojazdy utrzymania dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagania dotyczące Wykonawców: -posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; -posiadający samochód wyładowczy z wyposażeniem -posiadający stosowne uprawnienia do kierowania samochodem i roczny staż pracy oraz wiedzę w zakresie wykonywania robót bieżącego utrzymania dróg.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wymagań dotyczących Wykonawców 3.Wykaz sprzętu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.plock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku, 09-400 Płock, ul. Bielska 59, V-pietro, pokój 503.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie Bazy nr 1 w Sikorzu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie działania Bazy nr 1 w Sikorzu - 600 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodu o ładowności do 8 ton i dwóch pracowników, w tym jeden pracownik wykonujący dodatkowo czynności kierowcy samochodu. Zakres robót bieżącego utrzymania obejmuje w szczególności: wymianę znaków, uzupełnienie poboczy, remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco i na zimno oraz grysami i emulsją, a także oczyszczanie pasa drogowego, usuwanie gałęzi, konarów bądź krzewów ograniczających skrajnię poziomą i pionową, lub zasłaniających znaki drogowe, wykonanie robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego, naprawy dróg gruntowych, drobne naprawy obiektów mostowych, usuwanie drzew i inne niezbędne do wykonania roboty wynikające z oddziaływania niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione roboty nie mają charakteru stałego i wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania, zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie Bazy nr 2 w Bodzanowie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie działania Bazy nr 2 w Bodzanowie - 690 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodu o ładowności do 8 ton i dwóch pracowników, w tym jeden pracownik wykonujący dodatkowo czynności kierowcy samochodu. Zakres robót bieżącego utrzymania obejmuje w szczególności: wymianę znaków, uzupełnienie poboczy, remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco i na zimno oraz grysami i emulsją, a także oczyszczanie pasa drogowego, usuwanie gałęzi, konarów bądź krzewów ograniczających skrajnię poziomą i pionową, lub zasłaniających znaki drogowe, wykonanie robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego, naprawy dróg gruntowych, drobne naprawy obiektów mostowych, usuwanie drzew i inne niezbędne do wykonania roboty wynikające z oddziaływania niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione roboty nie mają charakteru stałego i wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania, zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie Bazy nr 3 w Gąbinie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług w zakresie bieżącego utrzymania dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodów o ładowności do 8 ton na terenie działania Bazy nr 3 w Gąbinie - 540 godz. Do realizacji zamówienia wymagany jest samochód z mechanizmem samowyładowczym. Wyłącza się z przetargu samochody posiadające mechanizm samowyładowczy umożliwiający wyładunek tylko do tyłu. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych w 2008 r. przy użyciu samochodu o ładowności do 8 ton i dwóch pracowników, w tym jeden pracownik wykonujący dodatkowo czynności kierowcy samochodu. Zakres robót bieżącego utrzymania obejmuje w szczególności: wymianę znaków, uzupełnienie poboczy, remont cząstkowy nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco i na zimno oraz grysami i emulsją, a także oczyszczanie pasa drogowego, usuwanie gałęzi, konarów bądź krzewów ograniczających skrajnię poziomą i pionową, lub zasłaniających znaki drogowe, wykonanie robót związanych z odwodnieniem korpusu drogowego, naprawy dróg gruntowych, drobne naprawy obiektów mostowych, usuwanie drzew i inne niezbędne do wykonania roboty wynikające z oddziaływania niekorzystnych warunków atmosferycznych. Wszystkie wymienione roboty nie mają charakteru stałego i wykonywane będą dorywczo, w trybie interwencyjnym, sukcesywnie, na wezwanie Kierownika Bazy, który określi termin, czas wykonywania, zakres, technologię i lokalizację..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzętem
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej budowy ulic: Św. Huberta, Jastrzębia, Drozdowa, Lisia, Żurawia, Szpacza, Żywiczna, Jaskółcza, Zajęcza, Motylowa.
- Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej, remont posadzki w trzech salach lekcyjnych i gabinecie lekarskim w Zespole Szkół Ekonomiczno-Kupieckich w Płocku
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste
- Zakup licencji serwerowych, urządzeń typu access point oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- Zakup wyposażenia wypożyczalni sprzętu ogrodowego i czyszczącego Część 1-3
więcej: przetargi w Płocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.