eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻytnoRacjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 62994 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Żytno: Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 345473 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 354747-2016, 362386-2016, 369812-2016, 3685-2017, 6400-2017, 9258-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Żytno, krajowy numer identyfikacyjny 15139868100000, ul. ul. Krótka  4, 97532   Żytno, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 343 277 001, faks 343 269 010, e-mail urzadgminy@zytno.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zytno.bip.p

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZPI. 271.5.2016. SN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa IV Gospodarka Niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.2 Termomodernizacja budynków z podziałem na 2 części: 1). Część I zamówienia: "Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie - branża budowlana" Przedmiot zamówienia na Część I zamówienia obejmuje w szczególności wymianę i wykonanie: a) Rynien i rur spustowych - rozebrania rynien i rur z blachy, zamontowania rynien i rur z PCW. b) Stolarki okiennej i drzwiowej - demontażu okien drewnianych oraz drzwi drewnianych i stalowych, montażu okien z PCV oraz drzwi aluminiowych jednoskrzydłowych i dwuskrzydłowych, czyszczeniu i malowaniu okien stalowych i konstrukcji kratowych. c) Instalacji odgromowej - demontażu i montażu zwodów pionowych i poziomych, badań i pomiarów instalacji. d) Parapetów i ogniomurów - rozbiórki obróbek blacharskich, montażu obróbek z blachy ocynkowanej, montażu parapetów. e) Dachu - izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z płyt styropapy gr. 23 cm i 16 cm oraz styropianu. f) Ścian - murków oporowych z cegieł, oczyszczenia i zmycia starego podłoża, dwukrotnego gruntowania, ocieplenia ścian i ościeży płytami styropianowymi wraz z listwą cokołową, wyprawy elewacyjnej ścian i ościeży z tynku, ochrony narożników wypukłych kątownikiem metalowym. g) Innych - schodów na dach z prętów fi 16, demontażu i montażu tablic, uzupełnieniu tynków zewnętrznych, rusztowań zewnętrznych, wywiezienia gruzu. 2). Część II zamówienia: "Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie - branża sanitarna" Przedmiot zamówienia na Część II zamówienia obejmuje w szczególności wymianę i wykonanie: a) Kratek wentylacyjnych - demontażu i montażu kratek. b) Instalacji centralnego ogrzewania - demontażu grzejników, montażu grzejników, zaworów, odpowietrzników, próby szczelności instalacji wraz z regulacją c) Instalacji CWU - dostawy i montażu: pompy ciepła powietrze - woda wraz z osprzętem, pompy wysokiej wydajności - zestaw, stojącego zasobnika CWU, pompy obiegowej, 2 - drogowego zaworu kulowego z napędem DN 32, czujnika temperatury, stacji uzdatniania wody, filtra mechanicznego z wkładem, regulatora obiegów grzewczych, czujnika temperatury zasilania, montażu rurociągów miedzianych, płukania instalacji wodociągowej, próby szczelności instalacji wodociągowej. 3. Przedmiot zamówienia na każdą z części należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową w zakresie określonym przedmiarem robót oraz zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) Przedmiar robót - dodatek nr 9a do SIWZ -dot. I części zamówienia, b) Przedmiar robót - dodatek nr 9b do SIWZ -dot. II części zamówienia, b) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dodatek nr 10 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia), c) Projekt budowlany - dodatek nr 11 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia), d) Audyt energetyczny - dodatek nr 12 do SIWZ - (dot. części I i II zamówienia). 5. Dotyczy Części I i II zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót, w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, robotami, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dodatki nr 8a i nr 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj.: a) w zakresie części I : polegających na wykonaniu robót rozbiórkowych, docieplenia budynku, orynnowania, wymianie stolarki, instalacji odgromowej, parapetów i ogniomurów i robót towarzyszących, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego na daną część, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą, b) w zakresie części II : polegających na wykonaniu robót instalacyjnych związanych z instalacją co i cwu i robót towarzyszących, pod warunkiem, że wartość tych zamówień nie przekroczy łącznie wysokości 50 % wartości szacunkowej zamówienia podstawowego na daną część, a Zamawiający będzie dysponował środkami finansowymi na ich realizację, po negocjacjach z dotychczasowym Wykonawcą.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45320000-6
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45310000-3, 45400000-1, 45111300-1, 45316000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: "Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie - branża budowlana"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1072809.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 11
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
STB Sp. z oo.,  biuro@stb-stb.pl,  ul. Bór 11/c,  42-200,  Częstochowa,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 935744,37
Oferta z najniższą ceną/kosztem 869267,80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1197247,20
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: "Racjonalizacja zużycia energii na terenie Gminy Żytno poprzez termomodernizację budynków Zespołu Szkół w Żytnie - branża sanitarna"
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT530064.29
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert11
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
INSBUD Adam Ślipek,  insbudbiuro@op.pl,  ul. Rajdowa 16, m. 52,  94-003,  Łódź,  kraj/woj. łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 222299,73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214857,93
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 374289,14
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.