Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-09
Malbork: Dostawa Kart telefonicznych dla Kasyna Wojskowego 293 w 2008r
Numer ogłoszenia: 6299 - 2008; data zamieszczenia: 09.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasyno Wojskowe nr 293 przy Jednostce Wojskowej nr 1128, ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2706778, fax 0-55 2706778.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze Wojskowej Jednostki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa Kart telefonicznych dla Kasyna Wojskowego 293 w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: L.p. Asortyment Jm Ilość CPV 1 POP 5 szt. 1200 CPV 32161000-9 2 POP 25 szt. 400 CPV 32161000-9 3 HEYAH 20 szt. 180 CPV 32161000-9 4 SIM PLUS 10 szt. 600 CPV 32161000-9 5 SIMPLUS 30 szt. 400 CPV 32161000-9 6 SIMPLUS 50 szt. 40 CPV 32161000-9 7 HEYAH 50 szt. 10 CPV 32161000-9 8 POP 50 szt. 40 CPV 32161000-9 9 POP START szt. 30 CPV 32161000-0 10 SIMPLUS START szt. 200 CPV 32161000-0 11 HEYAH Start 5 szt. 10 CPV 32161000-0 12 TAK-TAK 5 szt. 50 CPV 32161000-9 13 HEYAH 5 szt. 300 CPV 32161000-9
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.16.10.00 - Karty telefoniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.71.21.11 - Karty telefoniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają zezwolenia do wykonywania działalności w zakresie wykonywania przedmiotowego zamówienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 13 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Usługobiorca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Usługobiorcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy (według załączonego druku), aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wypisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie, że Usługobiorca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, oświadczenie, że Usługobiorca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, zaakceptowany wzór umowy, Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Usługobiorcy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1128 przy ulicy 17 Marca 20, budynek numer 13, pokój nr 101.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Jednostce Wojskowej 1128, ul. 17-go Marca 20, 82-200 Malbork, w budynku nr 13, w Kancelarii Jawnej pok. 211.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Rozbudowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Nowa Wieś Malborska, ul. Kasztanowa
- Usługa wywozu nieczystości ciekłych ze zbiorników bezodpływowych z obiektów administrowanych przez 22. BLT w Malborku
- Dostawa produktów garmażeryjnych chłodzonych dla 22. Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego
- Wykonanie przeglądu centralnego Systemu Zbierania i Przetwarzania Danych Pomiarowych Onyks FT/MIL zgodnie z umową licencyjną AIT/A/024/08
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W POWIECIE MALBORSKIM W SEZONIE ZIMOWYM W 2025 ROKU ZADANIE nr 1, 2, 4, 5, 9, 12, 13, 14, 15
więcej: przetargi w Malborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.