Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Łódź: Dostawa artykułów biurowych, elektrycznych, chemicznych i innych dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście w 2008r
Numer ogłoszenia: 63010 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łódź Delegatura Łódź-Śródmieście, ul. Piotrkowska 153/211, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6385757, 6385756, fax 042 6385775.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych, elektrycznych, chemicznych i innych dla potrzeb Delegatury Łódź Śródmieście w 2008r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów dla Delegatury UMŁ Łódź- Śródmieście 90-440 Łódź, ul. Piotrkowska 153 w 2008 r. wyspecyfikowanych w załączonej do SIWZ tabeli.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 21.20.00.00 - Wyroby z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 29.00.00.00 - Maszyny, urządzenia, sprzęt, aparatura i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 16.00.00.00 - Maszyny rolnicze Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne Oryginalny kod CPV: 28.50.00.00 - Różne gotowe wyroby metalowe i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.40.00.00 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane Oryginalny kod CPV: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i części zamienne, z wyjątkiem komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.10.00.00 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli Oryginalny kod CPV: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie Oryginalny kod CPV: 28.81.58.22 - Żarówki i świetlówki Kod CPV wg słownika 2008: 31.53.29.20 - Żarówki i świetlówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na postawie art. 24 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu dokonana zostanie na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia udziału w postępowaniu Wykonawcy składają następujące dokumenty i oświadczenia : - oświadczenie Wykonawcy, stosownie do treści art. 44 ustawy PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 1-4, dotyczące spełnienia udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Piotrkowska 153 90-440 Łódź II piętro pokój nr 209 koszt SIWZ 14 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: ul. Piotrkowska 153 90-440 Łódź I piętro pokój nr 112.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- MZŻ.262.5.2025.Ż SUKCESYWNA DOSTAWA ŚWIEŻEGO MIĘSA I PRODUKTÓW MIĘSNYCH DO 32 ŻŁOBKÓW NA TERENIE ŁODZI
- Świadczenie usługi sprzątania oraz obsługi szatni w budynkach B14 oraz B15 Wydziału FTIMS PŁ
- Zestaw do analizy i zbierania danych pomiarowych.
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Szkolenie stacjonarne w zakresie MS Excel i MS Word dla pracowników administracyjnych
- Sukcesywna dostawa papieru kserograficznego dla Prokuratury Okręgowej w Łodzi oraz podległych jej jednostek organizacyjnych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa turbin wertykularnych we wskazanych lokalizacjach w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na części".
- Wykonanie linii oświetlenia zewnętrznego w gminie Lubicz w roku 2025.
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.