eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.



Ogłoszenie z dnia 2017-04-10

Ogłoszenie nr 63025 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.

Warszawa: Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 104969210000, ul. ul. Podwale  23, 00261   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 27 70500, faks 22 27 70503, e-mail zamowienia@ztp.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZTP-IX.2.26.7.2017 LJA Zp-13/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98351100-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT165000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
NOPAR Jarosław Nowacki,  ,  ul. Wojskowa 1,  03-599,  Warszawa,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 202950.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  wolnej ręki  na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) wynika z faktu iż postępowanie przetargowe wszczęte w dniu 08.02.2017 r. nie zostanie zakończone do dnia 31.03.2017 r. z uwagi na konieczność zachowania ustawowych terminów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywany termin zakończenia postępowania: 25.04. - 27.04.2017 r. Zamawiający jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości funkcjonowania 12 strzeżonych parkingów miejskich od dnia 01.04.2017 r. Umowa zawarta z aktualnym wykonawcą ulegnie rozwiązaniu z dniem 31.03.2017 r. Z uwagi na bardzo krótki okres pozostały na wyłonienie wykonawcy nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.