Ogłoszenie z dnia 2017-04-10
Ogłoszenie nr 63025 - 2017 z dnia 2017-04-10 r.
Warszawa: Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Terenów Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
104969210000, ul.
ul. Podwale
23,
00261
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 27 70500, faks
22 27 70503, e-mail
zamowienia@ztp.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZTP-IX.2.26.7.2017 LJA Zp-13/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa prowadzenie 12 całodobowych parkingów strzeżonych zlokalizowanych przy ulicach Bednarskiej, Boleść, Bugaj, Filtrowej, Hożej, Karasia, Al. 3 Maja (od ul. Kruczkowskiego), na Pl. Młynarskiego, na Pl. Żelaznej Bramy, Al. 3 Maja (od ul. Solec), Miłej oraz Myśliwieckiej w Dzielnicy Śródmieście miasta stołecznego Warszawy w okresie od 01.04.2017 r. do 30.04.2017 r.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98351100-9
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT165000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 202950.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust.1 pkt 3
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Udzielenie zamówienia w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) wynika z faktu iż postępowanie przetargowe wszczęte w dniu 08.02.2017 r. nie zostanie zakończone do dnia 31.03.2017 r. z uwagi na konieczność zachowania ustawowych terminów wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych. Przewidywany termin zakończenia postępowania: 25.04. - 27.04.2017 r.
Zamawiający jest zobowiązany do zapewnienia ciągłości funkcjonowania 12 strzeżonych parkingów miejskich od dnia 01.04.2017 r. Umowa zawarta z aktualnym wykonawcą ulegnie rozwiązaniu z dniem 31.03.2017 r. Z uwagi na bardzo krótki okres pozostały na wyłonienie wykonawcy nie jest możliwe zachowanie terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowe do IBSPAN
- Usługa druku książki pt. "Nie znali go wcale. Tomasz Oskar Sosnowski. Polski rzeźbiarz w dziewiętnastowiecznym Rzymie"
- Wymiana stolarki drzwiowej stalowej na aluminiowe wraz z witryną okienną w Chorzowie przy ul. Krakusa 14/15a
- Dostawa dwuskładnikowego kauczuku silikonowego A+B.
- Okresowa kontrola stanu technicznego urządzeń przeciwpożarowych - Obszar: Świnoujście, Koszalin, Kołobrzeg, Wałcz
- Dostawa gadżetów firmowych na potrzeby Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.