eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleśnicaSprzedaż wraz z dostawą 1 szt. - fabrycznie nowego samochodu hakowo- kontenerowego do wywozu odpadów komunalnych dla Gminy Olesnica.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-08

Oleśnica: Sprzedaż wraz z dostawą 1 szt. - fabrycznie nowego samochodu hakowo- kontenerowego do wywozu odpadów komunalnych dla Gminy Olesnica.
Numer ogłoszenia: 63096 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oleśnica , ul. 11- go Listopada 24, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3140215, faks 071 3140204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż wraz z dostawą 1 szt. - fabrycznie nowego samochodu hakowo- kontenerowego do wywozu odpadów komunalnych dla Gminy Olesnica..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sprzedaż wraz z dostawą 1 szt. - fabrycznie nowego samochodu hakowo- kontenerowego do wywozu odpadów komunalnych dla Gminy Oleśnica. 2. Oferowany samochód hakowo- kontenerowy winien spełniać wymagania przepisów polskich w sprawie dopuszczenia do ruchu w tym warunków technicznych i badań pojazdu, wydanych na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. nr 98 poz. 602 ze zmianami). A. Parametry techniczne:( minimalne) 1. Podwozie: fabrycznie nowe , rok produkcji - wyprodukowany nie wcześniej niż w w 2009 r.: 1) masa całkowita dopuszczalna- 12 t , 2) silnik ( zgodny z normą EURO) - diesel - 6 cylindrowy- rzędowy, wtrysk paliwa pod ciśnieniem, sterowany elektronicznie, turbodoładowanie , intercooer, termiczny układ rozruchowy, chłodzony cieczą, 3) skrzynia biegów - zsynchronizowana 8 biegowa + bieg wsteczny, 4) sprzęgło - jedno- tarczowe suche ze wspomaganiem hydraulicznym, 5) układ kierowniczy- wspomagany, hydrauliczny, kulkowy z regulacją wysokości pochylenia i blokadą 6) zbiornik paliwa- 200 l 7) instalacja elektryczna - akumulatory 2 szt. o poj. 110 Ah, 8) układ hamulcowy - hamulec zasadniczy i awaryjny, system pneumatyczny z dwoma niezależnymi obwodami- ABS,hamulec postojowy - mechaniczny działający na koła tylne, sterowany ręcznie - uruchamiany pneumatycznie; 9) koła i ogumienie- przednie pojedyncze, tylne bliźniacze, 10) kabina - ilość miejsc - 3, kolor- biały lub pomarańczowy , zawieszenia na amortyzatorach, odchylana hydraulicznie o 60O, fotel kierowcy pneumatyczny z pasami bezpieczeństwa i zagłówkiem,1 10a) oprzyrządowanie: prędkościomierz, obrotomierz, wskaźniki: poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, wyświetlacz centralny, lampki kontrolne, tachograf - dla 2 kierowców , elektryczne podgrzewane i ustawiane lusterka wsteczne, lusterko rampowe i przednie, immobiliser, 11) inne wyposażenie: okna w ścianie tylnej, radio- CD, klimatyzacja, 2. Nadwozie : 2. 1. - kontener - fabrycznie nowy - wyprodukowany nie wcześniej niż w 2009 r. : 1) całkowita pojemność zbiornika - 6000 l 2) kompresor - napędzany silnikiem hydraulicznym, 3) zbiornik - malowany , kolor- pomarańczowy , wraz z ramą przystosowany do wciągania na samochód z systemem hakowym, wzmocniony zewnętrznymi pierścienicami, 4) głębokość zasysania- 6 m, 5) czas napełniania - do 8 min, 6) wąż ssąco-spustowy z koszem - 6 m 7) opróżnianie- pod ciśnieniem, 8) tylna zasuwa spustowa sterowana mechanicznie, 9) właz tylny - 900 mm 2.2. - urządzenie hakowe- fabrycznie nowe - wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 r. : 1) moc załadunkowa- - 6 t 2) ramię główne teleskopowane- 800 mm 3) wysokość haka - 1200 mm, 4) zbiornik oleju- 40 l 5) konstrukcja stalowa , malowana - kolor czarny 6) wyposażenie- szerokie rolki zapewniające stabilność kontenera, sterowanie z wewnątrz i zewnątrz pojazdu, błotniki na koła z tworzywa sztucznego, światła obrysowe , osłona lam tylnych , hydrauliczna blokada kontenera, boczne osłony rowerowe, podest wzdłuż urządzenia hakowego, , skrzynka narzędziowa B. Warunki realizacji zamówienia : 1. Gwarancja: 1) okres gwarancji - min. 24 m-ce bez limitu przejechanych kilometrów; 2) serwis gwarancyjny - bezpłatny, obejmujący pełen zakres wraz z kosztami dojazdu z wyjątkiem kosztów materiałów eksploatacyjnych, 3) termin przystąpienia do usunięcia usterek lub awarii- do 24 godziny licząc od zgłoszenia pisemnego zaistnieniu faktu ( fax), 4) naprawa pojazdu - u użytkownika na koszt wykonawcy, a w przypadku braku możliwości doprowadzenie pojazdu do stacji serwisowej oraz jego odbiór z miejsca naprawy i dostarczenie do użytkownika, 5) koszty napraw wynikające z wad fabrycznych w okresie gwarancji pokrywa wykonawca, a w razie niemożności ich usunięcia pojazd podlega wymianie na wolny od wad. 6) serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w odległości nie większej niż 100 km od siedziby zamawiającego, 2. Warunki Dostawy: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w termin do 30 kwietnia 2010 r. do siedziby Zamawiającego - 56-400 Oleśnica ul. 11 Listopada 24 na koszt własny. 2) Odbiór obędzie przy współudziale przedstawicieli Zamawiającego, użytkowania oraz wykonawcy po jeździe próbnej. 3) Wykonawca wraz z pojazdem dostarczy Zamawiającemu dokumentację do rejestracji oraz w języku polskim: instrukcje obsługi, gwarancje cało- pojazdową, katalog części zamiennych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wynikającym z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp( załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana terminu obowiązywania umowy i zmiany wynagrodzenia może nastąpić w przypadku: 1) urzędowej zmiany stawki Vat; 2) wystąpienia siły wyższej. 2. Wprowadzenie zmian może nastąpić na pisemny wniosek Kupującemu lub Sprzedającemu z określeniem warunków dokonania zmiany z uwzględnieniem: opisu i uzasadnieniem zmiany, kosztów zmiany i sposób jej obliczenia oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia , a także czas wykonywania zmiany i jej wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olesnica.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 56-400 Oleśnica ul. 11 Listopada 24 pokj. nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy 56-400 Oleśnica ul. 11 Listopada 24 pokj. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe Usługi dla Gospodarki i Ludności Wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.