Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 630 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Warszawa: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz innych świadczeń zdrowotnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 349570
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 353768
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Miasto Stołeczne Warszawa pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481, w imieniu i na rzecz którego działa Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa.
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Małgorzata Szczepanik, fax: (22) 890-92-11.
2. Związek Zawodowy Administracji Samorządowej Pracowników Zarządu Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, NIP: 5272536071
Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest: Małgorzata Szczepanik, fax: (22) 890-92-11.
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny
, ul.
ul. Chmielna
120,
00801
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 55 89 000, faks
228 909 211, e-mail
zzp@zdm.waw.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.zdm.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone wspólnie na podstawie porozumienia zawartego przez ww. Zamawiających zgodnie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r. poz. 2164, z późn. zm.). Zamawiający zobowiązali się uczestniczyć w przygotowaniu oraz realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a także realizacji zamówienia. Zamawiający wyznaczyli Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie jako wspólnego Zamawiającego upoważnionego do prowadzenia postępowania. W wyniku przeprowadzenia postępowania Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie w imieniu własnym oraz imieniu i na rzecz pozostałych Zamawiających dokona wyboru Wykonawcy. Umowę z Wykonawcą podpisze odrębnie każdy z Zamawiających, zgodnie z zakresem świadczonych usług przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego. 1. świadczenia dla pracowników Zarządu Dróg Miejskich (medycyna pracy i dodatkowe świadczenia zdrowotne), 2. świadczenia zdrowotne dla rodzin pracowników (pakiety: rodzinny, partnerski i rodzic). Związki zawodowe nie są zamawiającym, w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy Pzp, a tym samym do udzielenia zamówień nie są zobowiązane do stosowania przepisów ustawy Pzp. Pakiety rodzinne nie będą opłacane zarówno przez ZDM, jak również przez związek zawodowy, ale przez samych pracowników (za ich zgodą pracodawca ZDM będzie dokonywał stosownych potrąceń z wynagrodzeń za pracę), a tym samym liczba wykupionych pakietów pracowniczych będzie uzależniona od decyzji samych pracowników, która z kolei będzie uzależniona od atrakcyjności ceny tych pakietów zaproponowanych przez Wykonawcę.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz innych świadczeń zdrowotnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DPZ/125/PN/110/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:: Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz innych świadczeń zdrowotnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 209 000 EURO.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
85100000-0
Dodatkowe kody CPV:
85121000-3,
,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT850000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 850000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.