eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztynsprzątanie pasów drogowych w ciągu drogi krajowej nr 51 i 57 będących w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński



Ogłoszenie z dnia 2006-02-02

POZYCJA 6311

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: sprzątanie pasów drogowych w ciągu drogi krajowej nr 51 i 57 będących w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, tel. (089) 521-28-81, Al. Warszawska 89 lok. 302, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, inż. Wiesław Masłowski, tel (089) 767 32 31, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 767 32 31, fax (089) 767 62 24, e-mail: lidzbarkw@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, inż. Wiesław Masłowski, tel (089) 767 32 31, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 767 32 31, fax (089) 767 62 24, e-mail: lidzbarkw@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, inż. Wiesław Masłowski, tel (089) 767 32 31, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 767 32 31, fax (089) 767 62 24, e-mail: lidzbarkw@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 16. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie pasów drogowych w ciągu drogi krajowej nr 51 i 57 będących w administracji Rejonu Lidzbark Warmiński. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sprzątanie pasów drogowych w ciągu drogi krajowej nr 51 i nr 57 w ramach bieżącego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Olsztynie, Rejon w Lidzbarku Warmińskim. Zamówienie obejmuje usługi w zakresie sprzątania pasów drogowych w ciągu drogi krajowej nr 51 (z podziałem na 2 zadania) i nr 57 (jednokrotne) jn: Zadanie -1- trzykrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 51 na odc. Granica Państwa-Lidzbark Warmiński Zadanie-2- trzykrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 51 na odc.Lidzbark Warmiński-Olsztyn Zadanie-3- jednokrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 57 na odc.Szwarunki- Biskupiec- Dźwierzuty. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wykonanie usługi trzykrotnego sprzątania drogi krajowej 51 obejmuje: Zadanie 1- odc.Granica Państwa-Lidzbark Warmiński od km 1+100 do km 42+000, Zadanie 2- odc.Lidzbark Warmiński-Olsztyn od km 42+000 do km 83+180, Wykonanie usługi jednokrotnego sprzątania drogi krajowej nr 57 obejmuje: Zadanie 3- odc. Szwarunki- Biskupiec- Dźwierzuty od km 0+000 do km 65+790,. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zadanie 1- 150,00 PLN; Zadanie 2- 130,00 PLN; Zadanie 3- 210,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Umowa Konsorcjum. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy PZP. Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 30.000 PLN.; Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednią ilość osób, tj. minimum 5 na każde zadanie, w tym 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Polisa lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 30 000 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacja o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia potwierdzająca spełnianie warunków o których mowa powyżej. Do informacji winny być dołączone zaświadczenia o przebyciu szkolenia w zakresie kierowania ruchem. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 23.03.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Wykonawcy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.03.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Otwarcie jest jawne. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 23.03.2006, godzina 10:15, GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Lidzbarku Warmińskim, ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. 17.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Zaleca się pobranie SIWZ. 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 1- trzykrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 51 na odc. Granica Państwa- Lidzbark Warmiński. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie usługi trzykrotnego sprzątania drogi krajowej 51 obejmuje: Zadanie 1- odc.Granica Państwa-Lidzbark Warmiński od km 1+100 do km 42+000, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 2- trzykrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 51 na odc.Lidzbark Warmiński- Olsztyn. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie usługi trzykrotnego sprzątania drogi krajowej 51 obejmuje: Zadanie 2- odc.Lidzbark Warmiński-Olsztyn od km 42+000 do km 83+180, 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie 3- jednokrotne sprzątanie pasa drogowego drogi krajowej nr 57 na odc.Szwarunki- Biskupiec- Dźwierzuty. 3) Zakres lub wartość: Wykonanie usługi jednokrotnego sprzątania drogi krajowej nr 57 obejmuje: Zadanie 3- odc. Szwarunki- Biskupiec- Dźwierzuty od km 0+000 do km 65+790 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.