Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Łańcut: Dostawa produktów medycznych jednorazowego użytku.
Znak sprawy: SZP/380/7/2011
Numer ogłoszenia: 63145 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. , ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2240231, faks 017 2252302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cm-lancut.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów medycznych jednorazowego użytku. Znak sprawy: SZP/380/7/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 10 pakietów (zadań). Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2.1 do 2.10, tj. w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET I Produkty jednorazowego użytku wykonane z gazy (Załącznik Nr 2.1.) PAKIET II Produkty jednorazowego użytku wykonane z włókniny (Załącznik Nr 2.2.) PAKIET III Zestawy zabiegowe (Załącznik Nr 2.3.) PAKIET IV Zestaw do obłożenia pola operacyjnego do zabiegów ginekologicznych (Załącznik Nr 2.4.) PAKIET V Podkłady higieniczne (Załącznik Nr 2.5.) PAKIET VI Ubrania zabiegowe i myjki (Załącznik Nr 2.6) PAKIET VII Retraktory (Załącznik Nr 2.7.) PAKIET VIII Asortyment używany podczas cesarskiego cięcia (Załącznik Nr 2.8) PAKIET IX Uniwersalne zestawy do obłożenia pola operacyjnego, asortyment używany na bloku operacyjnym (Załącznik Nr 2.9.) PAKIET X Sterylne zestawy serwet oraz asortyment używany na bloku operacyjnym (Załącznik Nr 2.10.) Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium /w formie i wysokości określonej przepisami Ustawy - Prawo zamówień publicznych - art. 45/. Wadium w kwocie na: Pakiet I - 250,00 PLN Pakiet II - 800,00 PLN Pakiet III - 100,00 PLN Pakiet IV - 50,00 PLN Pakiet V - 30,00 PLN Pakiet VI - 100,00 PLN Pakiet VII - 50,00 PLN Pakiet VIII - 100,00 PLN Pakiet IX - 800,00 PLN Pakiet X - 500,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 08.03.2011r. do godz. 12.00
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90.00
- 2 - Okres niezmienności cen - 10.00
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cm-lancut.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 6 - Dział Techniczny i Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2011 godzina 12:00, miejsce: Centrum Medyczne w Łańcucie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut - pokój nr 13 -Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I Produkty jednorazowego użytku wykonane z gazy (Załącznik Nr 2.1.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zostały zawarte serwety operacyjne jałowe wykonane z gazy oraz jałowe setony wykonane z gazy bawełnianej. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II Produkty jednorazowego użytku wykonane z włókniny (Załącznik Nr 2.2.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zawarte zostały serwety operacyjne jałowe z włókniny, serwety niesterylne wykonane z włókniny, podkłady higieniczne wykonane z włókniny oraz drobny asortyment medyczny wykonany z włókniny. Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET III Zestawy zabiegowe (Załącznik Nr 2.3.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W pakiecie tym zostały zawarte sterylne zestawy do cewnikowania oraz do zmiany opatrunku, fartuch zabiegowy przedni, jałowy zarękawek dla personelu medycznego. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET IV Zestaw do obłożenia pola operacyjnego do zabiegów ginekologicznych (Załącznik Nr 2.4.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmiennosci cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET V Podkłady higieniczne (Załącznik Nr 2.5.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkośc zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET VI Ubrania zabiegowe i myjki (Załącznik Nr 2.6).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet ten zawiera zestaw zabiegowy: faruch, maska pokrowce na buty, czepek na głowę, myjka jednorazowego użytku do higieny pacjenta. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET VII Retraktory (Załącznik Nr 2.7.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET VIII Asortyment używany podczas cesarskiego cięcia (Załącznik Nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet ten zawiera sterylne obłożenie do operacji cięcia cesarskiego oraz kocyk dla noworodków. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET IX Uniwersalne zestawy do obłożenia pola operacyjnego, asortyment używany na bloku operacyjnym (Załącznik Nr 2.9.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet ten zawiera sterylne zestawy do obłożenia pola oeracyjnego, fartuchy jednorazowego użytku, komplety chirurgiczne jednorazowego użytku oraz inny asortyment używany na bloku operacyjnym. Szacowana wielkość zamówienia powyżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET X Sterylne zestawy serwet oraz asortyment używany na bloku operacyjnym (Załącznik Nr 2.10.).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet ten zawiera sterylne uniwerswalne zestawy serwet do operacji jednorazowe fartuchy pełnobarierowe oraz asortyment używany na bloku operacyjnym. Szacowana wielkość zamówienia poniżej 14 tys. euro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90.00
- 2. Okres niezmienności cen - 10.00
INNE PRZETARGI Z ŁAŃCUTA
- CYFRYZACJA PAŃSTWOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO POPRZEZ SKANOWANIE I ARCHIWIZACJĘ MAP ANALOGOWYCH
- ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 109867R SONINA PRZEZ WIEŚ "GRANICZNA" OD KM 1+033,96 DO KM 1+916,43 W MIEJSCOWOŚCI SONINA.
- Usługa ubezpieczenia "Centrum Medycznego w Łańcucie" Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Łańcucie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materiałów stomatologicznych, narzędzi stomatologicznych i przyłbic
- Sukcesywne dostawy sprzętu, wyrobów medycznych oraz odzieży ochronnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Świętochłowicach sp. z o.o. w restrukturyzacji
- ZP/24/2025 - Dostawa sprzętu medycznego, produktów leczniczych i materiałów opatrunkowych
- Zakup i dostawa drobnego sprzętu medycznego
- DOSTARCZANIE ZESTAWÓW DO DRUKOWANIA MODELI STEREOLITOGRAFICZNYCH
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH - OPASKI WINYLOWE
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.