Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-04
Oświęcim: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego, nierejestrowanego (rok produkcji 2014 lub 2015) specjalistycznego trzyosiowego (trzecia oś wleczona) samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów.
Numer ogłoszenia: 63145 - 2015; data zamieszczenia: 04.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Bema 12A, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423140, faks 033 8423140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.oswiecim.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa (w rozumieniu art.2 pkt 2 Pzp) fabrycznie nowego, nierejestrowanego (rok produkcji 2014 lub 2015) specjalistycznego trzyosiowego (trzecia oś wleczona) samochodu ciężarowego przystosowanego do odbierania odpadów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Opis pojazdu łącznie z parametrami technicznymi: Wymagania dla podwozia 1) Dmc. min. 26 ton, 2) Rozstaw osi nie więcej niż 3800 mm, 3) Silnik o mocy max. nie mniejszej niż 280 KM i pojemności min. 9 dm3 spełniający wymagania normy Euro 5 lub 6, 4) Wielkość zużycia energii obliczonego jako iloczyn średniego zużycia paliwa na 100 km oraz wartości energetycznej paliwa według Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz.U. z 2011r. nr 96, poz. 559), nie może przekroczyć 25 MJ/km, 5) Wielkość emisji CO2 dla mieszanego cyklu jazdy zgodnie z wynikami pomiarów prowadzonych według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych nie może przekroczyć 1,1 g/kWh, 6) Maksymalne wielkości emisji zanieczyszczeń nie mogą przekroczyć odpowiednio: a) dla tlenku azotu - 1,1 g/kWh, b) dla węglowodorów - 1,1 g/kWh, c) dla cząstek stałych - 1,1 g/kWh, 7) Układ dolotowy i wydechowy - wylot powietrza wyprowadzony do góry, 8) Dodatkowy filtr paliwa podgrzewany wyposażony w separator wody, 9) Blokada mechanizmu różnicowego, 10) Klimatyzacja, 11) Skrzynia biegów automatyczna lub półautomatyczna, 12) Układ ABS, ASR, system zapobiegający staczaniu pojazdu, 13) Zbiornik paliwa o minimalnej pojemności 250 litrów, 14) Kabina krótka, 15) Fotel kierowcy regulowany z zawieszeniem pneumatycznym, 16) Miejsce dla dwóch pasażerów, 17) Dźwiękowy sygnał ostrzegawczy biegu wstecznego, 18) Przystawka odbioru mocy od silnika, 19) Lusterka wsteczne lewe i prawe podgrzewane, 20) Lusterko przednie dojazdowe po stronie pasażera, 21) Przednia szyba przyciemniana lub wyposażona w osłonę przeciwsłoneczną, 22) Legalizowany tachograf, 23) Regulowana wielofunkcyjna przekładnia kierownicza ze wspomaganiem, 24) Opony o podwyższonej wytrzymałości dla osi przedniej 315/80R22.5 R, 25) Opony o podwyższonej wytrzymałości dla osi tylnej napędowej 315/80R22.5, 26) Opony o podwyższonej wytrzymałości dla osi tylnej wleczonej 315/80R22.5, 27) Immobilizer, 28) Komputer pokładowy, komunikaty wyświetlane w języku polskim, 29) Dodatkowe miejsce na zamontowanie CB z wyprowadzoną instalacją elektryczną 12V, 30) Dywaniki gumowe dla kierowcy i pasażera. Wymagania dla nadwozia 1) Skrzynia ładunkowa poj. min. 18 m3, o konstrukcji stalowej, zamknięta, szczelna, ożebrowana profilem zamkniętym, nie ulegająca odkształceniom, ze spawami wykonanymi spoiną ciągłą, 2) Skrzynia ładunkowa wyposażona w mechanizm zagęszczający, mechanizm do opróżnienia skrzyni ładunkowej, umożliwiająca załadunek pojemników poprzez urządzenie z tylnym zasypem, 3) Skrzynia ładunkowa posiadająca drzwi kontrolne, 4) Grzebień wrzutnika dzielony, 5) Stopnie robocze dla pracowników obsługi składane lub odchylane z wbudowanym czujnikiem obciążenia, 6) Blokada jazdy pojazdu do tylu w przypadku, gdy ze stopni korzysta pracownik (ładowacz), wraz z automatyczną informacją do kabiny kierowcy, 7) Zabudowa przystosowana do obsługi zgodnych z normami europejskimi urządzeń do opróżniania pojemników typu MGB 80L, 110L, MGB 120-360L, MGB 660,770,1100 zgodnych z normami DIN, 8) Układ uwalniania zakleszczonych pojemników, 9) Przycisk alarmowy dla pracowników obsługi z możliwością wyłączania z kabiny, 10) Automatyczne sterowanie prędkości obrotowej silnika w zależności od obciążeń, 11) Włączanie i wyłączanie z kabiny kierowcy układów sterujących pracą mechanizmu do obsługi pojemników i mechanizmu zagęszczającego, 12) Możliwość sterowania urządzeniem zasypowym ręcznie lub w cyklu automatycznym, 13) Możliwość sterowania układem hydraulicznym do pracy przy odbiorze różnego typu odpadów, w tym obligatoryjnie: odpadów komunalnych zmieszanych, odpadów wielkogabarytowych oraz odpadów segregowanych, 14) Kamera z mikrofonem umieszczona z tylu zabudowy oraz monitor i głośnik zainstalowane w kabinie kierowcy, 15) Zawór odpływowy w wannie zasypowej, 16) Sterowanie urządzeniem zasypowym umieszczone na bocznych ścianach po obu stronach odwłoka, z możliwością automatycznego blokowania pracy urządzenia zasypowego w razie awarii lub niebezpieczeństwa, 17) Sterowanie urządzeniem opróżniającym skrzynię ładunkową z pulpitu sterującego umieszczonego w kabinie kierowcy lub z pulpitu umieszczonego na bocznej ścianie skrzyni ładunkowej, 18) Dźwiękowy sygnał podczas opuszczania odwłoka skrzyni ładunkowej, 19) Możliwość wykonania autodiagnostyki układu elektrycznego zabudowy bez konieczności używania urządzeń zewnętrznych, 20) Oświetlenie zabudowy zgodnie z obowiązującymi przepisami: światła hamowania, kierunkowskazy, postojowe oraz dwa światła ostrzegawcze z tylu pojazdu, 21) Pasy odblaskowe na kabinie i z tylu pojazdu, 22) Reflektor roboczy umieszczony na odwłoku w celu doświetlenia stanowiska obsługi pojemników, 23) Błotniki kół tylnych wyposażone w chlapacze z możliwością ich podwieszenia w przypadku nierównej nawierzchni grożącej uszkodzeniem lub zerwaniem chlapacza, 24) Zabudowa musi odpowiadać dyrektywie maszynowej 2006/42/WE, wytycznym 89/392/EWG i posiadać znak CE parametry dotyczące skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej wg EN 1501-1 wraz ze zmianami obowiązującymi na dzień składania oferty. Wymagania w zakresie dodatkowego wyposażenia 1) Koło zapasowe wyposażone w oponę charakteryzującą się podwyższoną wytrzymałością, 2) Podnośnik hydrauliczny, 3) Trójkąt ostrzegawczy, 4) Apteczka, 5) Gaśnica, 6) Przewód do pompowania kół, 7) Kliny zabezpieczające pod koła (szt. 2). 4. Wymagania dodatkowe: Pojazd musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające go do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające jego rejestrację i eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez Zamawiającego. W szczególności wymagane będą: świadectwo homologacji dla pojazdu skompletowanego wraz z zabudową lub tzw. dopuszczenie cząstkowe. 5. Warunki realizacji: Zamawiający dokona odbioru przedmiotu dostawy we własnej siedzibie, określonej w pkt 1 niniejszej siwz. Dostawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby zamawiającego na własny koszt. Podczas odbioru pojazdu zamawiający dokona zbadania jego stanu technicznego oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w siwz. W ramach odbioru zamawiający zastrzega sobie również prawo przeprowadzenia prób technicznych sprzętu, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. W ramach realizacji dostawy Dostawca zapewni ogólne przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi przedmiotu dostawy. Szkolenie to musi zakończyć się najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru dostawy wystawieniem imiennego zaświadczenia o odbyciu szkolenia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz. Celem wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien udokumentować wykonanie/wykonywanie minimum 3-ech dostaw fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów o wartości min. 500 000,00 PLN/szt. netto.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych w niniejszej siwz.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Celem wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonawca powinien udokumentować wykonanie/wykonywanie minimum 3-ech dostaw fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego do odbioru odpadów o wartości min. 500 000,00 PLN/szt. netto.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie o udziale podwykonawców w wykonaniu zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, projekt umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji dostawy - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmodyfikowania treści umowy w zakresie objętym ofertą w zakresie określonym art. 144 w zw. z art. 140 Pzp wyłącznie za zgodą stron, w wyjątkowych sytuacjach (np. przesunięcie terminu wykonania zadania, jeśli z przyczyn niezależnych od wykonawcy zachowanie terminu nie jest możliwe, dopuszczalna prawem zmiana stron umowy lub oznaczenia stron umowy, wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy w zakresie dopuszczonym prawem i siwz, zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany stawki podatku VAT, wysokości minimalnego wynagrodzenia, zmian stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne mających wpływ na koszty wykonania zamówienia, zmian przedmiotu zamówienia spowodowanych koniecznością adaptacji do zmienionych przepisów prawa, etc.). Zmiana umowy musi zostać dokonana nie inaczej niż w drodze obustronnie podpisanego pisemnego aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.oswiecim.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o.
32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A
Biuro Zarządu.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2015 godzina 09:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. 32-602 Oświęcim, ul. Bema 12A Biuro Zarządu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.