Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Numer ogłoszenia: 63151 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 217091 - 2012 data 11.10.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miejska Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 35, 59-850 Świeradów-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 075 7816471, fax. 075 7816585.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.6).
- W ogłoszeniu jest: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 1097,50 Oferta z najniższą ceną: 1097,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1097,50 Waluta: PLN. ZAŁĄCZNIK I Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2012r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 19.04.2015 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski ul. 11-go Listopada 5 59-850 Świeradów-Zdrój; 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 105 000,00 zł, Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 52.500,00 zł, Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 77000000-0, 77310000-6, 77312000-0, 77312100-1, 77313000-7, 77314100-5, 77342000-9, 90511300-5, 90600000-3, 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-12/12 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 72155-2012 z dnia 29.03.2012r.W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, za kwotę 1097,50 zł jest zgodne z przepisami.
- W ogłoszeniu powinno być: INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ Cena wybranej oferty: 1097,50 Oferta z najniższą ceną: 1097,50 / Oferta z najwyższą ceną: 1097,50 Waluta: PLN. ZAŁĄCZNIK I Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę 1. Podstawa prawna Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 2. Uzasadnienia wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami. Na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 pzp. istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego, przy zaistnieniu następujących przesłanek : 1. do 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego: zamówienie podstawowe udzielono w dniu 19.04.2012r., w związku z tym możliwe jest udzielenie zamówienia uzupełniającego do dnia 19.04.2015 r.; 2. zamówienie uzupełniające może być udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług: zamówienie podstawowe udzielono firmie: Zakład Budowlany Utrzymanie Zieleni Mariusz Stachurski ul. 11-go Listopada 5 59-850 Świeradów-Zdrój; 3. nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego: wartość zamówienia podstawowego wynosiła 157 500,00 zł (w tym 105.00,00 zl zamówienie podstawowe + 50% zam. uzupełniające tj. 52.500,00 zł), Zamawiający ma możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do kwoty 52.500,00 zł, Zamawiający nie korzystał z zamówienia uzupełniającego. 4. powtórzenie usług tego samego rodzaju : zamówienie podstawowe i uzupełniające obejmuje ten sam rodzaj usług CPV 77000000-0, 77310000-6, 77312000-0, 77312100-1, 77313000-7, 77314100-5, 77342000-9, 90511300-5, 90600000-3, 5. zamówienie podstawowe udzielone było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (OR.ZP1.272-12/12 ), 6. zamówienie uzupełniające przewidziane było w ogłoszeniu postępowania podstawowego- nr 72155-2012 z dnia 29.03.2012r.W przedmiotowym postępowaniu zachodzą ww. przesłanki, dlatego udzielenie zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy tych usług, za kwotę 1097,50 zł jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŚWIERADÓW-ZDRÓJ
- Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego
- ,,Remont dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Świeradów"
więcej: przetargi ŚWIERADÓW-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.