eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa drogi krajowej nr 2 Warszawa - Siedlce - Terespol w podziale na następujące części



Ogłoszenie z dnia 2005-11-28

POZYCJA 63173

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: Przebudowa drogi krajowej nr 2 Warszawa - Siedlce - Terespol w podziale na następujące części: Część 1: Przebudowa sekcji: Siedlce - granica województwa lubelskiego, od km 574+600 do km 599+487 Część 2: Przebudowa sekcji: granica województwa mazowieckiego - początek obwodnicy Białej Podlaskiej od 599+487 do km 630+519. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, do kontaktów: Kinga Michurska tel. (+4822) 375 87 89 faks (+4822) 375 88 03 e-mail kmichurska@gddkia.gov.pl, ul. Żelazna 59, 00-848 Warszawa, woj. mazowieckie, e-mail: edutkiewicz@gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi krajowej nr 2 Warszawa - Siedlce - Terespol w podziale na następujące części: Część 1: Przebudowa sekcji: Siedlce - granica województwa lubelskiego, od km 574+600 do km 599+487 Część 2: Przebudowa sekcji: granica województwa mazowieckiego - początek obwodnicy Białej Podlaskiej od 599+487 do km 630+519. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie Przebudowy drogi krajowej nr 2 Warszawa - Siedlce - Terespol w podziale na następujące części: Część 1: Przebudowa sekcji: Siedlce - granica województwa lubelskiego, od km 574+600 do km 599+487; Część 2: Przebudowa sekcji: granica województwa mazowieckiego - początek obwodnicy Białej Podlaskiej od km 599+487 do km 630+519. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z rozróżnieniem na część 1 i 2 znajduje się z Załączniku B - Informacje o częściach zamówienia pkt 2) Krótki opis.. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Polska, województwa: mazowieckie i lubelskie. Kod NUTS: -PL12 i PL31. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie powyżej 10 000 000 euro, zakres podano w pkt II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 15;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1: 570 000 PLN (słownie złotych: pięćset siedemdziesiąt tysięcy) Część 2: 700 000 PLN (słownie złotych: siedemset tysięcy). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności będą dokonywane w EUR, podatek VAT będzie płacony w PLN. Kwota podatku zostanie wyliczona zgodnie z polskim prawem, w tym z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 27.04.2004 w sprawie wykonania niektórych przepisów ustawy o podatku od towarów i usług (Dz.U. z dn. 1.05.2004 nr 97, poz. 970).. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: nie dotyczy. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Warunki ogólne Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek powyższy musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe A. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: Część 1: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 45 mln PLN. b) płynność bieżącą [xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1 (Xpb nie mniejsze niż 1). c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 15 mln PLN. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość, co najmniej 5 mln PLN. Część 2: a) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż: 55 mln PLN. b) płynność bieżącą [Xpb] w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: [Xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe] nie mniejszą niż 1 [Xpb nie mniejsze niż 1]. c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 18 mln PLN. d) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość, co najmniej 5 mln PLN. Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części muszą spełniać zsumowane warunki III.2.1)A)a) i III.2.1)A)c) dla Części 1 i 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: - warunki określone w pkt III.2.1)A)a), c) i d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, - warunek określony w pkt III.2.1)A)b) spełnia każdy z Wykonawców. B) Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Informacja o kandydatach musi być przedstawiona zgodnie z pkt 8.2.4 Instrukcji dla Wykonawców. Część 1: [Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach)/Doświadczenie jako kierownik lub z -ca kierownika podobnych robót (w latach)] 1/Dyrektor Kontraktu/1/8/5; 2/Kierownik budowy/1/8/5; 3/Zastępca kierownika budowy/1/8/3; 4/Kierownik robót drogowych/1/5/3; 5/Kierownik robót mostowych /1/5/3; 6/Inżynier ds. materiałów - Technolog/1/5/---; Część 2: [Lp./Stanowisko/Wymagana liczba osób/Doświadczenie w realizacji podobnych robót (w latach)/Doświadczenie jako kierownik lub z -ca kierownika podobnych robót (w latach)] 1/Dyrektor Kontraktu/1/8/5; 2/Kierownik budowy/1/8/5; 3/Zastępca kierownika budowy/1/8/3; 4/Kierownik robót drogowych/1/5/3; 5/Kierownik robót mostowych /1/5/3; 6/Inżynier ds. materiałów - Technolog/1/5/--; Przez wymagane doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których wymagane są uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt od 2 do 5, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych a przez doświadczenie na stanowiskach kierowniczych rozumie się lata przepracowane na stanowiskach kierowniczych porównywalnych do zaproponowanych w ofercie po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe dla stanowisk, dla których nie są wymagane uprawnienia budowlane, wymienionych w pkt 1 i 5, rozumie się: a) dla Dyrektora Kontraktu 8 lat pracy w branży drogowej, w tym 5 letnie doświadczenie na stanowisku Dyrektora (czy Z-cy Dyrektora) Kontraktu lub Kierownika Budowy, w kierowaniu podobnymi robotami; b) Inżyniera odpowiedzialnego za materiały 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Inżyniera ds. materiałów - technologa przy realizacji podobnych robót. Przez doświadczenie w realizacji podobnych robót rozumie się doświadczenie w pracach związanych z budową lub przebudową autostrad, dróg krajowych, wojewódzkich, powiatowych (w znaczeniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Dz.U.2004.204.2086 z późn. zm.). Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części obowiązani są do przedstawienia personelu na następujące stanowiska: (Zastępcy kierownika budowy, Kierownika robót drogowych i Kierownika robót mostowych) dla każdego odcinka oddzielnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)B). C) Potencjał techniczny Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione w poniższych tabelach. Zgodnie z art. 336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny "Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel (posiadacz samoistny), jak i ten, kto nią faktycznie włada jak użytkownik, zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą (posiadacz zależny)." Część 1: [Lp./Opis (Nazwa/Parametry)/Minimalna ilość jednostek] A./SPRZĘT/ 1/Wytwórnia asfaltu min. 100 t/godz./1; 2/Rozściełacze do asfaltu o szerokości roboczej min. 7.5m./1; 3/Sprzęt do wałowania:/; /A) walce ogumione, min. 10 t/2; /B) walce statyczne, min. 10 t/2; /C) walce wibracyjne, min. 10 t/2; 4/Spychacze min. 100 KM/2; 5/Równiarki min. 100 KM/1; 6/Frezarki do nawierzchni o szer. bębna min. 1200mm/2; B./ŚRODKI TRANSPORTU/ 1/Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewożenia mieszanek betonu asfaltowego o ładowności min. 10 t/5; 2/Samochody wywrotki min. 10 t/5; 3/Przewoźne zbiorniki na wodę min. 2500 dm3/2; Część 2: [Lp./Opis (Nazwa/Parametry)/Minimalna ilość jednostek] A./SPRZĘT/ 1/Wytwórnia asfaltu min. 100 t/godz./1; 2/Rozściełacze do asfaltu o szerokości roboczej min. 7.5m./1; 3/Sprzęt do wałowania:/; /A) walce ogumione min. 10 t/2; /B) walce statyczne, min. 10 t/2; /C) walce wibracyjne, min. 10 t/2; 4/Spychacze min. 100 KM/2; 5/Równiarki min. 100 KM/1; 6/Frezarki do nawierzchni o szer. bębna min. 1200mm/2; B./ŚRODKI TRANSPORTU/; 1/Samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewożenia mieszanek betonu asfaltowego o ładowności min. 10 t/5; 2/Samochody wywrotki min. 10 t/5; 3/Przewoźne zbiorniki na wodę min. 2500 dm3/2; Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części obowiązani są do przedstawienia potencjału technicznego dla każdej części oddzielnie (muszą spełniać zsumowane warunki III.2.1)C) dla Części 1 i 2). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)C). D) Doświadczenie Część 1: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał (tzn. zakończył) co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności, porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 20 mln PLN (brutto) każdy. Poprzez zadania o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia rozumie się zakończenie remontu/modernizacji lub budowy drogi krajowej lub drogi wojewódzkiej. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy wykonał nawierzchnię drogi w ilości, co najmniej 80 000 m2 w ramach pojedynczego zadania. Część 2: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał (tzn. zakończył) co najmniej 1 zadanie o zakresie i złożoności, porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 20 mln PLN (brutto) każdy. Poprzez zadania o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia rozumie się zakończenie remontu/modernizacji lub budowy drogi krajowej lub drogi wojewódzkiej. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy wykonał nawierzchnię drogi w ilości, co najmniej 100 000 m2 w ramach pojedynczego zadania. Obie części: Wykonawcy składający oferty na obie części muszą spełniać zsumowane warunki obu części tj.: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych wstecz od daty upływu terminu składania ofert) wykonał (tzn. zakończył) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności, porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 20 mln PLN (brutto) każdy. Poprzez zadania o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia rozumie się zakończenie remontu/modernizacji lub budowy drogi krajowej lub drogi wojewódzkiej. Ponadto Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy wykonał: - nawierzchnię drogi w ilości, co najmniej 80 000 m2 w ramach pojedynczego zadania; - nawierzchnię drogi w ilości, co najmniej 100 000 m2 w ramach pojedynczego zadania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt III.2.1)D). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodne z treścią Formularza 3.1. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) Bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanych dokumentach za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim (dodatkowo informacje należy podać na Formularzu nr 3.2.1 lub/i 3.2.2). b) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i /lub zdolność kredytowa Wykonawcy są nie mniejsze od określonych w pkt 7.2.1.3) niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dodatkowo informacje należy podać na Formularzu nr 3.2.1 lub/i 3.2.2) c) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.3.1 lub/i 3.3.2. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami oraz życiorysy zawodowe o treści wymaganej wzorem dołączonym do Formularza 3.2., potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). b) Informację o posiadanym sprzęcie i środkach transportu (Potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.4.1 lub/i 3.4.2. c) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.5.1 lub/i 3.5.2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b), III.2.1.1) d) i III.2.1.1) e) składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) b) - III.2.1.1) e), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. III.2.1.1) a) - III.2.1.1) e), w pkt III.2.1.2 a) winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; - dokumenty wymienione w pkt III.2.1.2) b) i c) oraz III.2.1.3) a), b) i c) winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawców ten, lub ci spośród Wykonawców, w stosunku do których niniejsza Instrukcja dla Wykonawców wymaga potwierdzenia spełnienia warunku. Wykonawcy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz dołączyć do oferty pełnomocnictwo, ewentualnie umowę konsorcjum, z której będzie wynikało to pełnomocnictwo. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 45 - 43090 z dnia 04.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: GDDKiA/BPU/2005/R/14/FS/LU; GDDKiA/BPU/2005/R/15/FS/LU.. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 12.01.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Cena pełnej wersji papierowej - 12 485,46 Waluta PLN Cena wersji papierowo-elektronicznej - 2 624,86 Waluta PLN Podana cena dotyczy odbioru w GDDKiA w Warszawie przy ul. Żelaznej 59. W przypadku zamówienia wysyłki dokumentacji, jej cena zwiększy się o koszt transportu (płatny przy odbiorze). Warunki i sposób płatności : - za zaliczeniem pocztowym; - w kasie GDDKiA, ul. Żelazna 59, pok. 732; - przelewem na rachunek bankowy Nazwa banku: NBP Nr rachunku: 42101010100037402231000000. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.01.2006 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarta. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 13.01.2006, godzina 11:30, GDDKiA ul. Żelazna 59 00-848 Warszawa, pok. 519, V piętro.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Niniejsze zamówienie finansowane jest z Funduszu Spójności w ramach projektu: CCI 2004/PL/16/C/PT/007. 4) Informacje dodatkowe: II.1.9) Podział zamówienia na części : Zamawiajacy dopuszcza składanie ofert na jedną dowolnie wybraną część bądź na obie części. II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: CZĘŚĆ 1: OKRES W MIESIĄCACH 15 - OD DATY ROZPOCZĘCIA ROBÓT; CZĘŚĆ 2: OKRES W MIESIĄCACH 15 - OD DATY ROZPOCZĘCIA ROBÓT. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców w zakresie następujących robót: D. 01.00.00 ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE; D.03.00.00. ODWODNIENIE KORPUSU DROGOWEGO; D.06.00.00. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE; D.07.00.00. URZĄDZENIA BEZPIECZEŃSTWA RUCHU; D.08.00.00. ELEMENTY ULIC; D.09.00.00. ZIELEŃ DROGOWA; D.10.00.00. INNE ROBOTY; M ROBOTY MOSTOWE; Zamawiający nie dopuszcza powierzenia jakiejkolwiek innej części zamówienia (poza wymienionymi powyżej) podwykonawcom.. 5) Data wysłania ogłoszenia: 22.11.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 2) Krótki opis: Część 1 - zadanie od km 574+600 do km 599+487, obejmująca: - wzmocnienie nawierzchni drogi do parametrów nacisku 115 kN/oś; - poprawienie poziomu bezpieczeństwa ruchu poprzez: a) poprawienie geometrii skrzyżowań; b) wydzielenie pasów dla lewoskrętów c) opracowanie nowego projektu organizacji ruchu: - poprawę odwodnienia - remont obiektów mostowych i przepustów Roboty drogowe obejmują: -rozbiórkę zbędnych lub wymienianych elementów drogi, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, - rozbiórkę poboczy w miejscach gdzie na skutek zmienionej organizacji ruchu pojawiają się na nich pasy ruchu, - wykonanie robót ziemnych, - ustawienie krawężników betonowych wystających i wtopionych, - wykonanie azyli przykręcanych na przejściach dla pieszych, - wymianę przepustów pod zjazdami, umocnienia skarp w rejonie wlotów i wylotów oraz nawierzchni na zjazdach, - wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni na poboczach i poszerzeniach, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm i podbudowie kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem gr. 10 cm, - wykonanie warstw konstrukcyjnych wzmacniających zgodnie z projektem technologicznym, - wykonanie elementów odwodnienia w postaci ścieków korytkowych, - skarpowych i wymiany elementów włączeń do odcinków istniejącej kanalizacji deszczowej w Zbuczynie, - odtworzenie i przebudowę rowów odwodniających wraz z wymianą przepustów pod droga główną i bocznymi, - humusowanie grubością 10cm wraz z obsianiem skarp mieszanką traw, - budowę elementów bezpieczeństwa i organizacji ruchu, - remont obiektu mostowego na rzece Zbuczynce, - wykonanie zabezpieczeń wodociągów, kanalizacji, kabli teletechnicznych i energetycznych przechodzących pod przebudowywanymi (pogłębianymi) rowami. Przewiduje się wprowadzenie tymczasowych poszerzeń nawierzchni o 1,0 m z płyt betonowych (3,0x1,0m). Zakres opracowania obejmuje oznakowanie na czas wykonania robót liniowych zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu dołączonym do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zamówienie powyżej 10 000 000 euro, zakres podano w pkt 2) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): --. 2) Krótki opis: Część 2 - zadanie od km 599+487 do km 630+519, obejmujące: Sekcja od km 599+487 do km 608+879: - wzmocnienie konstrukcji jezdni do parametrów nacisku 115 kN/oś, - korektę geometrii skrzyżowań drogi krajowej nr 2 z drogą krajową nr 19 i z drogami gminnymi i powiatowymi, - wydzielenie lewoskrętów na skrzyżowaniach, - rozbiórkę istniejących konstrukcji jezdni w ramach korekty geometrii skrzyżowań i budowy azyli dla pieszych, - budowę i przebudowę chodników, - budowę zatok autobusowych, - budowę żelbetowych ścian oporowych wzdłuż peronów zatok autobusowych, - przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowę i remont przepustów, - odmulenie i budowę rowów drogowych, - kanalizację wód opadowych przez budowę studni ściekowych, rowów krytych i ścieków drogowych, - przebudowę oświetlenia ulicznego, - zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych i teletechnicznych rurami AROT pod poszerzeniami jezdni i zjazdami, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - budowa sygnalizacji ostrzegawczej na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 2 z drogami powiatowymi nr 1005 i nr 1006, - budowę azyli dla pieszych i wysp, - umocnienie skarp i dna rowów drogowych, - wykonanie balustrad zabezpieczających ruch pieszy i barier ochronnych stalowych. Sekcja od km 608+879 do km 618+879: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji jezdni do przenoszenia obciążeń 115 kN/oś poprzez przetworzenie niestabilnych - arstw bitumicznych (mieszanka MCE) i ułożenie dwóch nowych warstw bitumicznych, - korekta wysokościowa niwelety drogi, - remont 6 istniejących przepustów i dwóch mostów, - przebudowę 2 kolidujących z drogą linii napowietrznych energetycznych - utwardzenie istniejących indywidualnych i publicznych zjazdów o nawierzchni gruntowej, - remont 6 istniejących zatok autobusowych - remont istniejącego chodnika, - usprawnienie istniejącego systemu odwodnienia powierzchniowego obejmujący regulację rowów przydrożnych, oczyszczenie zamulonych przepustów i budowę przepustów rurowych pod zjazdami, - poprawę warunków bezpieczeństwa ruchu poprzez wymianę istniejących i budowę nowych barier energochłonnych i poręczy sztywnych, - odtworzenie i skorygowanie istniejącego oznakowania pionowego i wykonanie nowego oznakowania poziomego. Sekcja od km 618+879 do km 625+034: - wzmocnienie konstrukcji jezdni do parametrów nacisku 115 kN/oś, - korektę geometrii skrzyżowań drogi krajowej nr 2 z drogami gminnymi i powiatowymi, - rozbiórkę istniejących konstrukcji jezdni w ramach korekty geometrii skrzyżowań i budowy azyli dla pieszych, - budowę i przebudowę chodników, - budowę zatok autobusowych, - przebudowę i budowę zjazdów publicznych i indywidualnych, - budowę i remont przepustów, - odmulenie i budowę rowów drogowych, - kanalizację wód opadowych przez budowę studni ściekowych, rowów krytych i ścieków drogowych, - zabezpieczenie kabli elektroenergetycznych i teletechnicznych rurami AROT pod poszerzeniami jezdni i zjazdami, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, - budowę azyli dla pieszych, - wykonanie balustrad zabezpieczających ruch pieszy i barier ochronnych stalowych. Sekcja od km 625+034 do km 630+519: - remont istniejącego chodnika, - budowa ciągu pieszego pomiędzy zatokami autobusowymi. Przewiduje się wprowadzenie tymczasowych poszerzeń nawierzchni o 1,0 m z płyt betonowych (3,0x1,0m). Zakres opracowania obejmuje oznakowanie na czas wykonania robót liniowych zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu dołączonym do SIWZ. 3) Zakres lub wartość: Zamówienie powyżej 10 000 000 euro, zakres podano w pkt 2) 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.