To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-25
Ostrów Wielkopolski: WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 DOKONCZENIE BUDOWY BOISK SPORTOWYCHZ ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM W WYSOCKU WIELKIM W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 63187 - 2013; data zamieszczenia: 25.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41367 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE BOISK SPORTOWYCH W RAMACH BUDOWY KOMPLEKSU MOJE BOISKO - ORLIK 2012 DOKONCZENIE BUDOWY BOISK SPORTOWYCHZ ZAPLECZEM SANITARNO-SZATNIOWYM W WYSOCKU WIELKIM W RAMACH PROGRAMU MOJE BOISKO - ORLIK 2012, Gmina Ostrów Wielkopolski, Al. Powstańców Wielkopolskich 12, woj. wielkopolskie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy boisk sportowych w ramach budowy kompleksu Moje Boisko- Orlik 2012 w Wysocku Wielkim CPV 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych -Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Zamówienie podzielone zostało na dwie części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na Część I i Część II. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I. 2.1. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m)- Boisko wybudowane. Przedmiotem zamówienia jest: wypełnienie sztucznej trawy granulatem zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) (ilość wg karty technicznej producenta).W związku z niemożnością zamontowania piłkochwytów na boisku trawiastym (brak wypełnienia) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do odkupienia od poprzedniego Wykonawcy zakupionych przez niego pilkochwytów za cenę 8 138 , 52 zł brutto. Koszt uwzględnić w cenie oferty (dopisać do kosztorysu Część I. 2.2. Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: - 19,1m x 32,1m* o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) podbudowa: I Sposób - podbudowa przepuszczalna Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ). Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ). - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego Nawierzchnia poliuretanowa o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ) technologia układania nawierzchni: I sposób: Technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody, wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET o grubości min. 30 mm. W przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana. Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. - wyposażenie do piłki siatkowej - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka)- 2 sztuki - siatka do siatkówki- 1 sztuka W załączeniu przedmiar robot nawierzchnie sportowe. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.3 stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach 2.1 do 2.3: - na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - na nawierzchnie syntetyczne oraz granulat użyty do wypełnienia nawierzchni ze sztucznej trawy - wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej obiektu i sieci zewnętrznych wraz z zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej w Ostrowie Wielkopolskim oraz wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. Wykonawca przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia opracuje i przedłoży Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-terminowy /załącznik do umowy/ - zawierający termin realizacji poszczególnych etapów zamówienia - do 20 maja 2013r. Część II. 2.3 Budowa budynku sanitarno-szatniowego Aktualny stan: Budynek w stanie surowym otwartym kryty dachem. Przedmiot zamówienia: - Wykonanie podłoży i posadzek; - Wykonanie tynków wewnętrznych i licowanie ścian płytkami; - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej; - Roboty malarskie; - Wykonanie ocieplenia budynku wraz z wykonaniem elewacji; - Instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne i co, wentylacji. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót - branża Roboty budowlane i zagospodarowanie terenu, instalacje sanitarne. Szczegółowy opis dla budynku sanitarno-szatniowego stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ -Dokumentacja projektowa Załącznik Nr 4 do SIWZ -Przedmiar robót Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część I Budowa boisk sportowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- InterMAX Wiesław Puchalski, ul. Wrocławska 130,, 63-421 Przygodzice, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117769,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 195882,26
Oferta z najniższą ceną: 195882,26 / Oferta z najwyższą ceną: 197102,40
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część II Budowa budynku sanitarno-szatniowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KASPRZAK USŁUGOWY ZAKŁAD MURARSKI
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KASPRZAK USŁUGOWY ZAKŁAD MURARSKI
- Usługowy Zakład Murarski Andrzej Kasprzak, Lewków ul. Krótka 1,, 63-410 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196936,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 206475,42
Oferta z najniższą ceną: 206475,42 / Oferta z najwyższą ceną: 218780,31
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w obiektach stanowiących własność Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa sprzętu fryzjerskiego, gastronomicznego, weterynaryjnego z wyposażeniem oraz kas fiskalnych w ramach projektu ,,Kompleksowy program rozwoju kształcenia zawodowego w Powiecie Ostrowskim''
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych "Kompetencje cyfrowe" oraz "Budowanie wizerunku firmy w sieci"
- Przebudowa drogi nr 5295P w miejscowości Grudzielec na odc. dł. ok. 700m (etap I - odc. dł. ok. 240m)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Iskrzyczynie
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 w formule zaprojektuj i wybuduj oraz wykonanie dokumentacji projektowej na zagospodarowanie terenu sportowego w Siemianicach.
- Modernizacja boisk kompleksu sportowego "Orlik" w Pilźnie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Andrychowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową bieżni lekkoatletycznej przy ul. Częstochowskiej w Żarkach
- "Modernizacja boisk sportowych typu Orlik wraz z zapleczem socjalnym w Odolanowie i Tarchałach Wielkich"
więcej: Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.