To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Poznań: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia:
Numer ogłoszenia: 63205 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19009 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8745400, faks 061 8772850.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi wywozu odpadów komunalnych w jednostkach organizacyjnych II Oddziału ZUS w Poznaniu, odpowiednio dla danej części zamówienia:.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie publiczne składa się z 7 części : 1) część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 2) część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4, 3) część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27, 4) część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42, 5) część V - Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2, 6) część VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1, 7) część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1; Wydział Poligrafii, ul. 22 Listopada 22c; Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11; Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną ilość części. 3. Wartość zamówienia publicznego poniżej 125 000 euro..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00 - 90.11.13.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część I - II Oddział ZUS w Poznaniu, ul. Starołęcka 31,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALKOM FHU mgr inż. Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6/1, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
- ALKOM Henryk Sienkiewicz, ul. Falista 6, 61-249 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30173,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18662,40
Oferta z najniższą ceną: 18558,72 / Oferta z najwyższą ceną: 26956,80
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część II - Inspektorat ZUS w Gnieźnie, ul. Sienkiewicza 4,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- URBIS Sp. zo.o, ul. Chrobrego 24/25, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11812,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12668,40
Oferta z najniższą ceną: 12668,40 / Oferta z najwyższą ceną: 12668,40
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: część III - Inspektorat ZUS w Obornikach, ul. Armii Poznań 27,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. zo.o., ul. Lipowa 19, 64-600 Oborniki, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3025,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2881,62
Oferta z najniższą ceną: 2881,62 / Oferta z najwyższą ceną: 2881,62
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: część IV - Inspektorat ZUS we Wrześni, ul. Wrocławska 42,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiortwo Usług Komunalnych Sp. zo.o., ul. Sikorskiego 38, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2756,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2844,00
Oferta z najniższą ceną: 2844,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2844,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: część V - Inspektorat ZUS w Śremie, ul. Szeroka 2,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
- Przedsiebiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. zo.o., ul. Parkowa 6, 63-100 Śrem, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1555,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1360,00
Oferta z najniższą ceną: 1360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1360,00
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: zęść VI - Inspektorat ZUS w Środzie Wielkopolskiej, ul. Szpitalna 1,
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Artur Zys, ul. Pławce 5A, 62-020 Swarzędz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2755,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1845,00
Oferta z najniższą ceną: 1845,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2632,50
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: część VII - Inspektorat ZUS w Koninie, ul. Św. M. Kolbego 1; Wydział Poligrafii, ul. 22 Listopada 22c; Inspektorat ZUS w Kole, ul. B. Prusa 11; Inspektorat ZUS w Turku, ul. Armii Krajowej 18.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.02.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład oczyszczania Terenu BAKUN Andrzej Bakun, Roztoka 6, 62-513 Krzymów, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36614,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16837,50
Oferta z najniższą ceną: 16837,50 / Oferta z najwyższą ceną: 16837,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.