eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › adaptacja budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 na Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Archiwum Miasta - remont dachu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-12-15

POZYCJA 63235

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemianowice Śląskie: adaptacja budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 na Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Archiwum Miasta - remont dachu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Marian Stanaszek, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280, e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.siemianowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Wydział Inwestycji Miejskich, Marian Stanaszek, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 53 78, fax 032 760 54 20, e-mail: m_stanaszek@um.siemianowice.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Wydział Inwestycji Miejskich, Agnieszka Ziołowicz, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 54 72, fax 032 760 54 20. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta - Biuro Obsługi Mieszkańców, Sylwia Ciesielska, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 54 16, fax 032 760 54 20. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynku przy ul. Dąbrowskiego 13 na Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Archiwum Miasta - remont dachu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siemianowice Śląskie ul. Dąbrowskiego 13. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wymianą istniejącego pokrycia dachowego tj dachówki ceramicznej w stromej części dachu i pokrycia z papy w części płaskiej, wraz z robotami towarzyszącymi . W ramach remontu dachu zakłada się między innymi takie roboty towarzyszące, jak: -wymiana deskowania pod pokryciem papowym -wymiana łat, kontrłat oraz wykonanie wymianów w więźbie przy włazach i nowych kominach -impregnacja istniejących elementów drewnianych dachu -założenie folii dachowej paroprzepuszczalnej -demontaż istniejących i montaż nowych obróbek blacharskich (tytan-cynk) i elementów odwodnienia dachu (tytan-cynk) -wymiana instalacji odgromowej -wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w tym okna połaciowei klapa oddymiajaca -roboty rozbiórkowe i murarskie związane z naprawą lub odtworzeniem kominów attyki i ogniomuru. -prace wykańczające -wentylacja grawitacyjna i mechaniczna Przedmiotowe roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym (w budynku znajduje się siedziba Pogotowia Ratunkowego czynnego 24h przez 7 dni w tygodniu) 2.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: przedmiarze robót (Dodatek nr 5 do SIWZ), wyciągu dokumentacji projektowej (Dodatek nr 6 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 7 do SIWZ), stanowiących integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro, poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 26.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 7 000,00 PLN słownie: siedem tysięcy złotych. 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 3. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Wydział Finansowy w ING Bank Śląski nr 781050 1214 1000 0010 0150 5856, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pozostałych formach wnosi się: w kasie Urzędu Miasta w Siemianowicach Śl. przy ul. Jana Pawła II 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105, skutecznie przed upływem terminu składania ofert. kasa czynna: - od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do godz. 13.45 -dodatkowo w poniedziałek od godz. 1500 do 1700 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca powinien dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji Przetargowej w dniu otwarcia ofert. 6.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierac zaps:Adaptacja budynku przy ul.Dąbrowskiego 13 na Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego i Archiwum Miasta-remont dachu 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (t.j. Dz.U. z dnia 21 sierpnia 2006r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) tj.: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj, mają wpisane w zakres swojej działalności: roboty budowlane 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, tj.: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia tzn. -o łącznej wartości co najmniej 600 000 PLN. -obejmujące swoim zakresem wykonanie dachu krytego dachówką 3. Dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania robót objętych niniejszym przetargiem, tj: -osobą Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Dla potwierdzenia kwalifikacji osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają na rachunku bankowym środki finansowe zamykające się kwotą minimum sześciocyfrową lub posiadają zdolność kredytową do tej kwoty bądź większą. b) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 500 000 PLN. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz.U. z dnia 21 sierpnia 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców 2.Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego 3.Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć aktualne dokumenty j.n. 1. Oświadczenie o: - spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Wykaz 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości co najmniej 600 000 PLN i obejmujących swoim zakresem wykonanie dachu krytego dachówką, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. kserokopie decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych oraz kserokopie aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500 000 PLN 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych zamykająca się kwotą minimum sześciocyfrową lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej kwoty bądź większą, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm. Opłata: 60 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miasta w Siemianowicach Śl. przy ul. Michałkowickiej 105 pokój nr 62, po wcześniejszym dokonaniu opłaty j.w. w kasie Urzędu Miasta Kasa jest czynna: od poniedziałku do piątku od godz. 7.00 do 13.45 dodatkowo w poniedziałek od godz. 15.00 do 17.00 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.01.2007, godzina 09:15, Otwarcie ofert nastąpi w: Urząd Miasta w Siemianowicach śląskich przy ul. Michałkowickiej 105, pokój nr 57.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.12.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.