Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-11
Grodzisk Mazowiecki: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów przesuwanych do budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz., na wyposażenie siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
Numer ogłoszenia: 6323 - 2010; data zamieszczenia: 11.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych regałów przesuwanych do budynku przy ul. Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz., na wyposażenie siedziby Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wysokość regałów (od poziomu szyn) ok.2700 mm Długość regałów (zgodnie z rysunkiem) Pomieszczenie 1 - 4400 mm + panel + korba Pomieszczenie 2 - 3900 mm + panel + korba; 2700 mm + panel 3600 mm+ panel +korba 2200 mm+ panel + korba Głębokość półek Pomieszczenie 1 - 300 mm; 350 mm Pomieszczenie 2 - 300 mm Ilość poziomów użytkowych 7 + półka kryjąca Prześwit między półkami ok. 340 mm Grubość półki ok. 20 mm Regulacja odległości między półkami co 15 - 20 mm Dopuszczalna nośność półek ok. 60 kg Mechanizm przesuwny korbowy Usztywnienie konstrukcji regałów krzyżaki Wypełnienie ścianek bocznych ścianki stalowe pełne Kolorystyka regałów RAL 7035 Rodzaj paneli frontowych panele stalowe ozdobne Sposób oznakowania regałów tabliczki opisowe Instalacja szyn szyny montowane nawierzchniowo z najazdami Całkowita długość metrów bieżących półek użytkowych: 922,60 mb w tym: POMIESZCZENIE 1 369,60 mb półki o gł. 300 mm 308,00 mb półki o gł. 350 mm 61,60 mb POMIESZCZENIE 2 553,00 mb - Regulacja półek co 15 - 20 mm bez konieczności użycia jakichkolwiek narzędzi - Grubość półek 20 - 25 mm - Półki gięte trzykrotnie na dłuższych i dwukrotnie na krótszych krawędziach pod kątem prostym co zapewnia odpowiednią ich wytrzymałość, wykonane z blachy o grubości min. 0,8 mm - Mechanizm przesuwu regału z przekładnią dwustopniową o przełożeniu 1:5 wyposażoną w korbę trójramienną wykonaną z tworzywa sztucznego z uchwytami kulkowymi obracającymi się wokół własnej osi. - Blokada przesuwu umieszczona po środku korby w każdym z regałów jezdnych. - Zamek w jednym z regałów jezdnych w bloku - Regały wyposażone w tabliczki służące do opisywania zawartości aktowej. - Wszystkie elementy metalowe systemu regałów fosforanowane i pomalowane lakierem proszkowym. - Wózek jezdny wykonany z profili stalowych walcowanych na zimno o grubości 2 mm zapewniający odpowiednią sztywność - Elementy łożyskowe mocowane na łożyskach kulkowych zamkniętych - Ściany boczne regałów wykonane ze stali zimnowalcowanej, odtłuszczone i lakierowane proszkowo, wyposażone w dwa rzędy otworów do mocowania półek - Stężenia krzyżowe - Mechanizmy przenoszące napęd z korby na układ jezdny schowane za panelami frontowymi. - Regały wyposażone w elementy konstrukcyjne zabezpieczające przed niekontrolowanym przechyłem lub przewróceniem. - Proponowane rozmieszczenie regałów w pomieszczeniu 1 i pomieszczeniu 2 przedstawia załącznik nr 1 do SIWZ. Dostarczone regały winny posiadać atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, klasyfikacje ogniową, deklaracje zgodności z polską normą..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.11.00 - Regały archiwalne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonywali dostawy i montaż w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 3. posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi doświadczenie w wykonywaniu tego rodzaju dostaw i montażu, 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. dysponują środkami gwarantującymi wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 Pzp), 7. spełnią pozostałe warunki SIWZ tj.: a) zaproponują regały zgodne ze specyfikacją SIWZ, b)zaproponują regały posiadające atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, klasyfikację ogniową, deklarację zgodności z polską normą, c)udzielą gwarancji na minimum 2 lata, d)zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym projekcie umowy. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zwarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że w.w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie (załącznik nr 4 do SIWZ), 3. Oświadczenie, że zaproponowane regały są zgodne ze specyfikacją w SIWZ i spełniają min. parametry przyjęte w specyfikacji, 4. Opisy techniczne i fotografie proponowanych regałów, 5. Dokumenty : atest higieniczny, certyfikat bezpieczeństwa, klasyfikacje ogniową, deklaracje zgodności z polską normą, 6. Podpisany projekt umowy, każda strona parafowana (załącznik nr 5 do SIWZ); UWAGA: W przypadku Wykonawców działających wspólnie (konsorcjum) dokumenty wymienione w ust. 9.1. pkt. 2 muszą być złożone przez każdego z członków konsorcjum. (poświadczenia za zgodność z oryginałem może dokonać upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wpisując datę, imię, nazwisko, własnoręczny podpis oraz pieczęć Wykonawcy) 9.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią przyczyny wymienione w art. 89 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego
ul. Kościuszki 30
05-825 Grodzisk Mazowiecki
budynek B pok. 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki w Punkcie obsługi mieszkańców.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Rozbudowa drogi - ulicy Średniej w miejscowości Milanówek (gmina Milanówek) oraz miejscowości Opypy (gmina Grodzisk Mazowiecki) polegająca na budowie chodnika
- "Przebudowa drogi powiatowej ulicy L. Okulickiego w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo na skrzyżowaniu ulic L. Okulickiego i 3 Maja w Grodzisku Mazowieckim"
- "Aktualizacja bazy danych geodezyjnej sieci uzbrojenia terenu GESUT dla 4 jednostek ewidencyjnych: Milanówek, Podkowa Leśna, Baranów, Grodzisk Maz. - obszar miejski w powiecie grodziskim"
- "Przebudowa drogi gminnej ul. Staszica na odcinku od ul. Dalekiej do ul. Sportowej w Grodzisku Maz. oraz Budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy świetlicy wiejskiej w Kozerkach"
- "Roboty budowlane na terenie Przedszkola nr 7 przy ul. Kopernika 15 w Grodzisku Mazowieckim"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.