Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Poniatowa: Budowa drogi powiatowej nr 2602 L Zagajdzie - Rogów- Wólka Polanowska - Kosiorów w miejscowości Rogów , długości 573,22 mb (kilometraż roboczy 0+000-0+573,22 ) - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem - ETAP I
Numer ogłoszenia: 63242 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej , ul. Młodzieżowa 6, 24-320 Poniatowa, woj. lubelskie, tel. 081 8204072, faks 081 8204072.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpopole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi powiatowej nr 2602 L Zagajdzie - Rogów- Wólka Polanowska - Kosiorów w miejscowości Rogów , długości 573,22 mb (kilometraż roboczy 0+000-0+573,22 ) - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego na istniejącej podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa drogi powiatowej nr 2602 L Zagajdzie - Rogów - Wólka Polanowska - Kosiorów w miejscowości Rogów długości 573,22 mb ( kilometraż roboczy 0+000 - 0+573,22 ) - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego w ilości 3070 m2 , na istniejącej podbudowie z gruntu stabilizowanego cementem szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 2000,00 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału , którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych zamówieniem 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5) wniosą wymagane wadium 6) udokumentują , że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , należycie i rzetelnie wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania ; w Przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie występujące , warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot 7) Zamawiający wymaga aby kierownicy robót posiadali odpowiednie uprawnienia budowlane , w szczególności uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu według zasady: spełnia , nie spełnia , na podstawie załączonych do oferty dokumentów Niespełnienie któregokolwiek warunku stanowić będzie podstawę do wykluczenia wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy nw. dokumenty i oświadczenia : 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 5 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości w PLN oraz daty i miejsca wykonania , oraz załączenie dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca 6) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie , o którym mowa w ppkt. 5) , Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował 7) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załącznikami stwierdzającymi że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia kierowników robót i aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust.1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r o samorządach zawodowych architektów , inżynierów oraz urbanistów ( Dz. U. Nr 5 z 2001 r , poz. 42 ze zm. ) 8) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia , jeżeli w wykazie , o którym mowa w ppkt.7) , Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował 9) polisę , a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 10) kserokopia dowodu wniesienia wadium 11) kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpopole.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej
24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu Lubelskim z siedzibą w Poniatowej 24-320 Poniatowa , ul. Młodzieżowa 6 , pokój nr 1 ( sekretariat ).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Sanatorium Gruźlicy i Chorób Płuc w Poniatowej
- "Rozwój e-usług systemu informacji przestrzennej i konsultacji społecznych w Gminie Poniatowa"
- "Rozwój cyberbezpieczeństwa oraz uzupełnienie infrastruktury sprzętowej w Gminie Poniatowa"
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 727 w km 34+100 do km 38+400, gmina Chlewiska, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 255/24
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 4001W Korzyce -Broniów Zaława - Chlewiska w m. Zaława
- Przebudowa DP 1386N na odcinku Bezledy - Głomno
- Posterunek Policji Kliniska Wielkie - budowa nowej siedziby
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025r".
- "Utrzymanie dróg gruntowych i żwirowych w mieście Skierniewice w 2025r".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.