eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceBudowa drogi łączącej ulice Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego w Katowicach - Etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn.Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe w rejonie ul.Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 6325 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Katowice: Budowa drogi łączącej ulice Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego w Katowicach - Etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe w rejonie ul.Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 324620-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Młyńska  4, 40098   Katowice, państwo Polska, woj. śląskie, tel. +48 32 2593302, faks 48 327 054 949, e-mail bzp@um.katowice.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi łączącej ulice Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego w Katowicach - Etap I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe w rejonie ul.Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BZP.271.1.133.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi łączącej ulice Kaskady i Gen. S. Grota Roweckiego w Katowicach - Etap I" w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przygotowanie terenów pod budownictwo mieszkaniowe w rejonie ulic Kaskady i gen. Grota-Roweckiego" W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zakresu jn: 1. roboty ziemne, 2. roboty rozbiórkowe, 3. budowa odcinka drogi jednojezdniowej dwupasowej o nawierzchni bitumicznej, 4. budowa ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej, 5. budowa dwóch przepustów prefabrykowanych O 0,80 m z rur żelbetowych, 6. wykonanie umocnienia skarp i dna rowów, 7. budowa oświetlenia drogowego, 8.budowa kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi (osadniki, separatory) 9. wykonanie wylotu W1 kanalizacji deszczowej O 500 mm do rowu otwartego (dopływ rowu Kaskadnik), 10. wykonanie wylotu W2 kanalizacji deszczowej O 315 mm do rowu Kaskadnik, 11. budowa kanalizacji sanitarnej, 12. budowa sieci wodociągowej, 13. zagospodarowanie poboczy i terenów zielonych (humusowanie wraz z obsianiem trawą), wdrożenie czasowej organizacji ruchu, 14. aktualizacja projektu docelowej organizacji ruchu w zakresie Etapu I, 15.wdrożenie docelowej organizacji ruchu dla Etapu - I, 16.dostawa i montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu - balustrady, bariery ochronne, dostawa i montaż tabliczki informacyjnej. Na podstawie art. 29 ust. 3a. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych opisanych w przedmiarach robót, w szczególności robót drogowych związanych z budową konstrukcji drogi, w tym robót nawierzchniowych - bitumicznych i brukarskich. Wymóg nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, wykonujących usługi geodezyjne, geologiczne, archeologiczne i przyrodnicze oraz usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe i sprzętowe. Zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o zatrudnieniu w/w pracowników na umowę o pracę, zawierającego dane dotyczące ilości pracowników z podaniem: zakresu obowiązków i określeniem ilości osób otrzymujących minimalne wynagrodzenie. Ponadto Zamawiający może w każdym czasie, zarówno na etapie postępowania o zamówienie publiczne, jak i na etapie realizacji zwrócić się ponownie do Wykonawcy o przedłożenie w/w oświadczenia. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie realizacji ma prawo w celu potwierdzenia oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu na umowę o pracę wymagać przedłożenia do wglądu dodatkowych dokumentów zgodnie z zapisami we wzorze umowy. Sankcje za niespełnienie wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111300-1, 45222000-9, 45232440-8, 45232424-0, 45232150-8, 45232454-9, 45231000-5, 45231400-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT2808656.39
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert9
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Silesia Invest - s.c.,  ,  ul. Józefa Wieczorka 18-20,  44-100,  Gliwice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1438757.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1438757.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1994387,09
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.