eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaTC/02/2016 - Dostawy proszku cynku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-03-21

Legnica: TC/02/2016 - Dostawy proszku cynku
Numer ogłoszenia: 63262 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17774 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Metali Nieżelaznych O/Legnica, ul. Złotoryjska 89, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8505500, faks 076 8505501.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TC/02/2016 - Dostawy proszku cynku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wymagania ilościowe i jakościowe: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w okresie 12 miesięcy 15 Mg (15 000 kg) proszku cynku o następujących wymaganiach technicznych i jakościowych: a.skład chemiczny: -Z nmetaliczny - minimum 98,5% -Pb - maksimum 0,001% -Cd - maksimum 0,01% b.średni rozmiar ziaren 3,0-4,5 ?m, c.pozostałość ziaren na sicie 32 ?m - maksimum 0,01%, d.pakowanie: w worki hermetyczne po 25 kg (oznakowane przez Producenta zgonie z obowiązującymi przepisami). Maksymalna wielkość pojedynczej dostawy: około 1 Mg. Przewidywana ilość dostaw w skali miesiąca: 1 -2 transporty. Zamówienie produktu w ilości mniejszej niż określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nie będzie rodzić żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy. Miejsce i sposób dostaw: Dostawy mają być realizowane regularnie w trakcie obowiązywania Umowy przez okres kolejnych 12 miesięcy. Pierwsza dostawa zrealizowana zostanie nie wcześniej niż po upływie 7 dni od daty podpisania umowy. Dostawa obejmuje załadunek, transport i dostawę proszku do miejsca dostawy: IMN O/Legnica - Zakład Doświadczalny Chemii ul. Złotoryjska 194, 59-220 Legnica (teren Huty Miedzi Legnica). Realizacja dostaw następować będzie na koszt Wykonawcy przy użyciu jego własnych środków transportu lub będących w jego dyspozycji. Dokładne terminy dostarczenia poszczególnych partii produktu będą uzgadniane i potwierdzane między Zamawiającym a Wykonawcą w telefonicznie i potwierdzane pisemnie (faksem bądź e-mailem) w formie pisemnego zgłoszenia o zapotrzebowaniu. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować każdorazową dostawę w ciągu maksymalnie 5 dni od daty otrzymania telefonicznego zgłoszenia o zapotrzebowaniu. Czas realizacji liczony jest od daty telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania do dnia dostarczenia do Zakładu Doświadczalnego Chemii w Legnicy. Dopuszcza się również realizację dostaw na podstawie wcześniej opracowanego i obustronnie zatwierdzonego harmonogramu. Ewentualne zmiany w terminach zaplanowanych dostaw Wykonawca uzgodni z Zamawiającym nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną dostawą. Kontrola jakości dostaw: Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania reklamacji ilościowych i jakościowych dostarczonego towaru. Wykonawca do każdej dostawy ma obowiązek dołączyć Świadectwo Kontroli Jakości Towaru wydane przez laboratorium badań chemicznych, potwierdzające spełnienie przez dostarczony towar wymagań jakościowych określonych przez Zamawiającego dla proszku cynku. Świadectwo Kontroli Jakości nie może być wystawione nie wcześniej niż 7 dni przed dostawą i powinno zawierać informację o rzeczywistych stężeniach pierwiastków w proszku cynku. Dla określenia jakości towaru decydujące będą badania kontrolne zlecane przez Zamawiającego. Zamawiający ma prawo dokonywać analizy jakościowej każdej partii dostawy. Wykonawca ma prawo do uczestniczenia w czynności poboru próbek. Pobór prób odbywać się będzie zgodnie z Instrukcją IMN o/Legnica :Instrukcja poboru próbek surowców i produktów nr TC/IS-24 z dnia 06.06.2012 r. Bieżących analiz jakościowych dostaw dokonywać będzie laboratorium IMN o/Legnica. Reklamacja jakościowa zostanie zgłoszona pisemnie, w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek w przeciągu 3 dni roboczych od daty zgłoszenia rozpatrzyć reklamację jakościową. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca ma obowiązek w przeciągu 3 dni roboczych zakończyć postępowanie reklamacyjne. W przypadku braku wspólnego porozumienia analizę jakościową wykona niezależne laboratorium. Laboratorium zostanie ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w momencie podpisania umowy. Koszt analiz poniesie Strona, której stanowisko w zakresie reklamacji nie zostanie potwierdzone. Reklamacja ilościowa zostanie zgłoszona pisemnie, w dniu dostawy zamówionego towaru. Wykonawca ma obowiązek w przeciągu 1 dnia roboczego od daty zgłoszenia rozpatrzyć reklamację ilościową. W przypadku uznania reklamacji za zasadną Wykonawca ma obowiązek w przeciągu 3 dni roboczych zakończyć postępowanie reklamacyjne. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia szacowanej wielkości przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunki płatności: płatność na podstawie prawidłowo sporządzonej i zatwierdzonej faktury VAT w terminie 30 dni od daty jej wpływu do siedziby Zamawiającego w formie polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy. Każdorazowa prawidłowo wykonana dostawa realizowana w terminie określonym w zapotrzebowaniu będzie potwierdzana dokumentem WZ, który ma obowiązek sporządzić pracownik Wykonawcy. Na podstawie sporządzonego dokumentu WZ potwierdzonego podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, Wykonawca wystawi fakturę VAT Zamawiającemu. Wykonawca może rozliczać każdą zrealizowaną partię na podstawie oddzielnych faktur. Dopuszcza się rozliczanie jedną fakturą za całą dostawę zrealizowaną w danym miesiącu zgodnie z Zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego, jeżeli w danym miesiącu nie były wszczynane postępowania reklamacyjne ze strony Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.71.30.00 - Cynk .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STANCHEM Sp. j. Przedsiębiorstwo Chemiczne D. Krawczyk i Z. Mączka, ul. Olszewskiego 12, Lublin, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 178500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 178500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 178500,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.