Ogłoszenie z dnia 2017-04-11
Ogłoszenie nr 63263 - 2017 z dnia 2017-04-11 r.
Zabrze: "Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o." sygn. DZP/05PN/2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 32501-017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 37092-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
27273516200000, ul.
ul. M. C. Skłodowskiej
10,
41800
Zabrze, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
032 3732308, 3732346, faks
032 3732308, 3732346, e-mail
zamowienia.publiczne@klinika-zabrze.med.pl
Adres strony internetowej (URL): www.klinika-zabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o." sygn. DZP/05PN/2017
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP/05PN/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest: "Dostawa materiałów ochrony indywidualnej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o." sygn. DZP/05PN/2017 Przedmiot zamówienia składa się z 8 pakietów tj. o Pakiet nr 1 - obłożenia, zestawy, osłony, preparaty barierowe, maski o Pakiet nr 2 - czepki, maski, obłożenia, zestawy, podkłady chłonne, rękawice o Pakiet nr 3 - fartuchy, obłożenia, zestawy, osłony, rękawice o Pakiet nr 4 - obłożenia celowane o Pakiet nr A - pokrowce, osłony na aparaturę o Pakiet nr B - pampersy o Pakiet nr C - fartuchy barierowe o Pakiet nr D - osłony na głowicę USG Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz asortymentowo-cenowy. Wymagania Zamawiającego: Zamawiający wymaga aby cały asortyment stanowiły wyroby medyczne w rozumieniu ustawy z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U.2015.876 z późn. zm). Zamawiający dopuszcza jedynie, aby Wykonawca zaoferował asortyment nie będący wyrobem medycznym każdorazowo gdy wyrób medyczny uzyskał status leku (który jest wyższym statusem niż wyrób medyczny), oraz dopuszcza kosmetyki jeżeli na rynku nie istnieje tożsamy produkt mający status wyrobu medycznego lub leku a w każdym innym wypadku wyłącznie na podstawie uprzedniej pisemnej akceptacji przez Zamawiającego zapytania Wykonawcy, wskazującego nr Pakietu i pozycji, nazwę wyrobu i uzasadnienie. 2. Warunki przedmiotowe wymagane od Wykonawców - Wykonawcy składający ofertę w postępowaniu oświadczają, że zobowiązują się do przestrzegania poniższych wymagań: 1) Zaoferują produkty zgodne z Ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U.2015.876 z późn. zm), oraz zgodne z Dyrektywą 93/42/EEC posiadające świadectwa dopuszczające do stosowania na rynku medycznym obowiązujące w Polsce jak i w Unii Europejskiej (np. Deklaracja Zgodności CE, deklarację zgodności WE) z pominięciem asortymentu nie będącego wyrobem medycznym lub lekiem - Zamawiający wymaga złożenia dokumentów na każde żądanie. 2) Zaoferują produkty zaliczone do środków ochrony indywidualnej w kategorii III zgodnie z dyrektywą 89/686/EWG wdrożoną Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r.w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz.U.2005.259.2173) posiadające deklarację zgodności z dyrektywą 89/686/EWG - dotyczy Pakiet 1 poz. 3, Pakiet 2 poz. 36,37, Pakiet 3 poz. 63,64,65 3) Zaoferują produkty posiadające dokumenty potwierdzające spełnienia norm minimalnych (lub norm do nich równoważnych) w zakresie: o Pakiet 1 poz. 3 - zgodność z normą EN 149:2001 FFP3, zakwalifikowana jako maska chirurgiczna typ IIR zgodnie z normą EN 14 683. o Pakiet 2 poz. 29,30,31 - zakwalifikowana jako maska chirurgiczna typ II zgodnie z normą EN 14 683 o Pakiet 2 poz. 32 - zakwalifikowana jako maska chirurgiczna typ IIR zgodnie z normą EN 14 683 o Pakiet 2 poz. 36 - zgodność z normą EN 374-3 (potwierdzona raportem z badań), przebadane na przenikalność cytostatyków (potwierdzona raportem z badań), zgodność z normą ASTM F1671 (wyniki badań szczelności dla wirusów) oraz zgodność z normą EN 455-1 poziom AQL po zapakowaniu 1,0 lub niższy; o Pakiet 2 poz. 37 - zgodność z normą EN 420 oraz EN 374-2,3 (produkty przebadane zgodnie z normą EN 374-3 na co najmniej 12 substancji chemicznych i osiągnęły co najmniej 1 poziom ochrony w tym kwasy organiczne i nieorganiczne, zasady, alkohole i aldehydy (potwierdzona raportem z badań), przebadane na przenikalność min 12 cytostatyków w tym Karmaustyny, Winkrystyny, Mitomycyny C, Metotrexatu, (potwierdzona raportem z badań), posiadające certyfikat szczelności dla wirusów wg normy ASTM F1671 oraz zgodność z normą EN 455-1 poziom AQL po zapakowaniu 1,5 lub niższy; o Pakiet 3 poz. 49,51- zgodność z normą PN EN 13795 - wymagania wysokie o Pakiet 3 poz. 50,52- zgodność z normą PN EN 13795 - wymagania standardowe o Pakiet 3 poz. 59 -zgodność z normą 13795-3 o Pakiet 3 poz. 63 - zgodność z normą EN 420, 374, zgodność z normą ASTM F1671 (wyniki badań szczelności dla wirusów) pozbawione tiuramów (badania potwierdzone przez jednostkę niezależnej od producenta) oraz zgodność z normą EN 455 poziom AQL 1,0 lub niższy, o Pakiet 3 poz. 64- zgodność z normą EN 374, zgodność z normą ASTM F1671 (wyniki badań szczelności dla wirusów) oraz zgodność z normą EN 455 poziom AQL 1,0 lub niższy, o Pakiet 3 poz. 65- zgodność z normą EN 420,374-3 (Produkty przebadane zgodnie z normą EN 374-3 na co najmniej 10 substancji chemicznych na minimum 2 poziomie oraz na 2 alkohole na minimum 1 poziomie ochrony, potwierdzone badaniami jednostki niezależnej od producenta, zgodność z normą ASTM F1671 (wyniki badań szczelności dla wirusów) oraz zgodność z normą EN 455 poziom AQL 1,5 lub niższy, pozbawione tiuramów oraz MBT (badania potwierdzone przez jednostkę niezależnej od producenta), o Pakiet 4 poz. 75,76,77,78 - zgodność z normą PN-EN 13795 o Pakiet C poz. 1 - zgodność z normą PN-EN 13795 4) zaoferują preparaty barierowe, gdzie skuteczność ochrony skóry jest potwierdzona klinicznie na grupie min 200 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 19) oraz grupie min 900 pacjentów (dot. Pakiet 1 poz. 20,21) - wykaz publikacji badań klinicznych na każde żądanie Zamawiającego. 5) Zaoferują produkty posiadające opis lub instrukcję obsługi w języku polskim zawierające informacje umożliwiające weryfikację wymaganych parametrów opisanych w Załączniku nr 3 do SIWZ. W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 6) w przypadku, w którym Zamawiający wymaga produktu sterylnego dostarczą na każde żądanie Zamawiającego karty techniczne potwierdzające zgodność parametrów technicznych oferowanego gotowego wyrobu medycznego (gotowego produktu po sterylizacji). W razie braku dokumentów w języku polskim Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski. 7) w przypadku wątpliwości co do jakości zaoferowanego produktu w stosunku do opisu lub instrukcji - na każde żądanie Zamawiającego dostarczą próbki 8) dla Pakietów 1,2,3,4,A,B,C,D obowiązuje termin realizacji zamówienia - tryb normalny, który będzie poddawany kryterium ocen - wartość punktowana zgodnie z rozdz. XXV SIWZ. Wykonawcy, zobowiązują się zrealizować zamówienie na podstawie druku zamówienia określającego rodzaj, ilość zamawianego towaru i termin dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu realizacji zamówienia w normalnym trybie w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. 9) zobowiązują się zrealizować zamówienie liczone w jednostkach miary podanych w załączniku asortymentowo-cenowym bez względu na oferowane przez siebie wielkości opakowań 10) zaoferują termin płatności 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT, 11) podpiszą umowę, której wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ (dot Pakietu nr 1,2,3,4 ) oraz Załącznik nr 5a do SIWZ (dot. Pakietu A,B,C,D) 12) Wykonawca jest zobowiązany podać w ofercie nazwę producenta, nazwę handlową i nr katalogowy produktu jaki będzie podany na fakturach -dot. Pakietu 1,2,3 13) zapewnią na swój koszt i ryzyko transport sprzętu do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek i transport wewnętrzny do miejsca wskazanego przez Zamawiającego 14) zaoferują produkty zgodne z opisem przedmiotu zamówienia uszczegółowionym w załączniku nr 3 do SIWZ, 15) Okres ważności produktów musi wynosić, co najmniej 75% całkowitej długości ważności określonej przez producenta.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33140000-3
Dodatkowe kody CPV:
33141620-2,
35113400-3,
33141420-0,
18424300-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Pakiet nr 1 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT19965.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 20898.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Pakiet nr 2 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT141245.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 148468.68 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Pakiet nr 3 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT151405.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 149158,48 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Pakiet nr 4 |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT91900.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 98789,76 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Pakiet nr A |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT24350.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Pakiet nr B |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. złożona oferta w zakresie Pakietu nr B podlega odrzuceniu zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 z uwagi na niezgodność z treścią SIWZ. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1885.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Pakiet nr C |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6220,80 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Pakiet nr D |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu tj. nie złożono żadnej oferty w postępowaniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT144.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- Dostawa respiratora transportowego
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.; Nr sprawy DZP/36 TP/2024.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027 nr 2.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.