Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Łódź: Dostawa wielorazowych i jednorazowych produktów medycznych oraz oprzyrządowania do aparatury medycznej firmy STORZ , pojemników do transportu materiałów chirurgicznych, zestawów medycznych jałowych
z podziałem na 17 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/12/2011
Numer ogłoszenia: 63263 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi , ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6371322, faks 042 6371322.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pirogow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wielorazowych i jednorazowych produktów medycznych oraz oprzyrządowania do aparatury medycznej firmy STORZ , pojemników do transportu materiałów chirurgicznych, zestawów medycznych jałowych z podziałem na 17 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/12/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wielorazowych i jednorazowych produktów medycznych oraz oprzyrządowania do aparatury medycznej firmy STORZ , pojemników do transportu materiałów chirurgicznych, zestawów medycznych jałowych z podziałem na 17 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/12/2011 - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 2 - 18 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8, 33.16.94.00-6, 33.14.16.20-2, 18.42.43.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami i odpowiednio dla danego produktu tj. zgodnie z: - Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2010 r. Nr 107, poz. 679) . Kserokopie stron katalogu lub materiały informacyjne potwierdzające wymagane parametry opisane w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
2. Dopuszcza się zmianę umowy w przypadku: - wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, - zmiany numeru katalogowego produktu, - pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowe, - zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, - nieuzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, - przypadkach określonych w § 3 ust. 3 wzoru umowy. a) zmiana stawek podatku VAT b) zmniejszenia cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pirogow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi, 90 -531 Łódź, ul. Wólczańska 191/195 Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I-VI Wielorazowe i jednorazowe produkty medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I-VI Wielorazowe i jednorazowe produkty medyczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 2 -7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet VII - Żel do USG i pasta do EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - Żel do USG i pasta do EKG szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawieraja załącznik nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.02.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet VIII, IX, XI-XIII - Oprzyrządowanie do aparatury medycznej firmy STORZ Jednorazowe produkty medyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VIII, IX, XI-XIII - Oprzyrządowanie do aparatury medycznej firmy STORZ Jednorazowe produkty medyczne - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 9,10 12-14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.19.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet X - Wkłady do dezynfekcji mat.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet X - Wkłady do dezynfekcji mat - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawieraja załącznik nr 11do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet XIV - Pojemniki do transportu materiałów chirurgicznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XIV - Pojemniki do transportu materiałów chirurgicznych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.94.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet XV, XVI -Zestawy medyczne jałowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XV, XVI -Zestawy medyczne jałowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 16,17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet XVII - Rękawice diagnostyczno - zabiegowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet XVII - Rękawice diagnostyczno - zabiegowe - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkowymi ilościami zawierają załącznik nr 18 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów medycznych z podziałem na 5 pakietów
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, przyrządów do przetaczania płynów, do żywienia dojelitowego, asortymentu do sterylizacji i tlenoterapii.
- Testy, opakowania i materiały eksploatacyjne do Centralnej Sterylizatorni Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
- Sukcesywne dostawy asortymentu do zabiegów endoskopowych
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego do pracowni fizjologii Akademii Tarnowskiej
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.