Og³oszenie z dnia 2019-12-05
Og³oszenie nr 632727-N-2019 z dnia 2019-12-05 r.
Gmina S³omniki: Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest dofinansowane w ramach: REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MA£OPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 TYTU£ PROJEKTU: Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki Nazwa Wnioskodawcy: Gmina S³omniki O¶ 5: Ochrona ¶rodowiska Dzia³anie 5.3: Ochrona zasobów wodnych Poddzia³anie 5.3.2: Gospodarka wodno -kanalizacyjna - spr
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina S³omniki, krajowy numer identyfikacyjny
35155556500000, ul.
ul. Ko¶ciuszki
64
,
32-090
S³omniki, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
123 881 102, e-mail
ochrona@slomniki.pl, faks
123 882 102.
Adres strony internetowej (URL): www.slomniki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,312608,2019.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/umslomniki,m,312608,2019.html
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie w zamkniêtej kopercie
Adres:
Urz±d Miejski w S³omnikach ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, 32-090 S³omniki -dziennik podawczy
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki.
Numer referencyjny:
RIiR.271.54.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: A. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki. Zamówienie obejmuje 1. Wyposa¿enie technologiczne trzeciego reaktora C biologicznego oczyszczania ¶cieków z zachowanej technologii BCT - S. 2. Usprawnienie procesu recyrkulacji w reaktorach poprzez zainstalowanie oddzielnych dmuchaw (po jednej dla ka¿dego reaktora) wy³±cznie dla dostarczania powietrza do pomp mamut. 3. Modernizacja systemu automatyki i sterowania 4. Wyposa¿enie technologiczne dodatkowej komory zbiornika osadu nadmiernego, z wykorzystaniem istniej±cego obiektu. 5. Zabudowa nowej instalacji wody technologicznej. 6. Przebudowa stacji zlewczej polegaj±ca na wykonaniu 3 stanowiskowej, zadaszonej stacji zlewczej, gdzie 2 stanowiska nowe wraz z urz±dzeniami (kontenery, krata mechaniczna), a jedno istniej±ce nale¿y dostosowaæ do nowego uk³adu odbioru ¶cieków. Funkcje, parametry kontenerowej stacji zlewczej oraz charakterystyka aplikacji; 1. przejêcie ¶cieków od zarejestrowanych w bazie dostawców (identyfikacja poprzez kartê chip 2. okre¶lenie rodzaju przewo¿onych ¶cieków (bytowe, przemys³owe) 3. blokowanie dostaw w przypadku przekroczenia za³o¿onej warto¶ci pH lub przewodno¶ci 4. podstawowa parametryzacja 5. wydruk potwierdzenia przyjêcia nieczysto¶ci p³ynnych wg wzoru z rozporz±dzenia (nazwa dostawcy, dane umowy dostawcy z klientem, rejestracja pojazdu, adres nieruchomo¶ci- miejscowo¶æ, ulica, nr domu, rodzaj ilo¶æ ¶cieków, parametry, oraz dok³adny czas zrzutu.....) 6. klasyfikacja przywo¿onych ¶cieków) wg pomiaru pH i przewodno¶ci 7. dodawanie i usuwanie klientów 8. pod³±czenie aparatu do poboru prób 9. pod³±czenie stacji do kraty 10. automatyczne p³ukanie ci±gu po zrzucie ¶cieków 11. tworzenie raportów w aplikacji i ich konwersja do formatu np. typu Excel 12. komunikacja stacja zlewna - aplikacja - komputer w sterowni 13. wszystkie stacje zlewne dzia³aj±ce na jednej aplikacji 14. panele steruj±ce, dotykowy, wodoodporne do wprowadzania danych 15. pomiary ¶cieków; przep³yw, temperatura, przewodno¶æ, pH 16. modu³ pamiêci umo¿liwiaj±cy przechowywanie danych z kilku lat, oraz modu³ komunikacyjny umo¿liwiaj±cy przeniesienia danych na komputer stacjonarny 17. wy¶wietlacz na kontenerze stacji musi pokazywaæ aktualne parametry pracy 18. kontener musi byæ cieplony, ogrzewany 19. mo¿liwo¶æ w³±czania i wy³±czania opcji parametrów pracy stacji 20. parametry pracy stacji widoczne na wizualizacji pracy ca³ej oczyszczalni ¶cieków Program do obs³ugi stacji musi byæ jednakowy, kompatybilny dla wszystkich 3 stacji zlewczych (dwie nowe i jedna istniej±ca). Wszelkie dane i zestawienia, wykazy musz± mieæ charakter opcji ³±cznej sumy , zestawieñ przep³ywów oraz parametrów dla wszystkich trzech zamontowanych stacji. Wszystkie stacje musz± mieæ mo¿liwo¶æ pracy jednoczesnej. Szczegó³owy zakres wykonania wszystkich robót zawiera dokumentacja projektowa wraz z przedmiarami. Zadania i obowi±zki Wykonawcy; 1) Obs³uga geodezyjna w czasie budowy i wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej w formie cyfrowej dla mo¿liwo¶ci naniesienia na mapy cyfrowe 2) Uwzglêdnienie w kosztach realizacji robót konieczno¶æ wykonania ewentualnych dróg dojazdowych i ich demonta¿u po realizacji robót in¿ynieryjnych dla dowozu materia³ów i urz±dzeñ oraz odtworzeñ terenu do stanu przed robotami. 3) Przed realizacj± poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowi±zany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materia³u i urz±dzeñ w celu akceptacji inspektora nadzoru inwestycji jako przedstawiciela Wykonawcy. 4) Wykonawca zobowi±zany jest w trakcie realizacji prac do przestrzegania zapisów Ustawy z dnia 7 czerwca 2001r. z póz. zm. "O zbiorowym zaopatrzeniu w wodê i zbiorowym odprowadzaniu ¶cieków" oraz "Regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ¶cieków na terenie Gminy S³omniki", dotyczy w szczególno¶ci wszelkich uzgodnieñ z zarz±dca sieci. 5) Zaleca siê przeprowadzenie wizji terenowej przed przetargiem. Jednocze¶nie przed realizacj± robót w terenie, Wykonawca jest zobligowany przed rozpoczêciem prac, do wykonania dokumentacji fotograficznej. Inwestycja bêdzie realizowana na podstawie : 1) projektu zatwierdzonego decyzj± pozwolenia na budowê znak: AB.V.6740.1.168.2014.AJ z dnia 16.05.2014 roku wydan± przez Starostê Krakowskiego. - dotyczy przebudowy stacji zlewczej. 2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la dokumentacja oraz przedmiary robót. 3) Rozliczenie nast±pi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. 4) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku b³êdnego wykonania Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ ponownego poprawnego wykonania. 5) Zamawiaj±cy informuje, i¿ zadanie nale¿y wykonaæ nale¿ycie zgodnie z projektem, ze sztuka budowlan± przepisami prawa oraz normami Krajowymi i Europejskimi odpowiadaj±cymi tego typu robotom. 6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ po zakoñczeniu zadania nale¿y z³o¿yæ pe³n± wymagan± prawem dokumentacjê powykonawcz± wraz z certyfikatami. 7) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w razie konieczno¶ci wszystkie zapytania nale¿y kierowaæ do Zamawiaj±cego. 8) Wykonawca zobowi±zany jest do zapoznania siê dok³adnie z tre¶ci± wszystkich dokumentów przetargowych. Tre¶æ oferty musi odpowiadaæ tre¶ci specyfikacji istotnych warunków zamówienia. B. Zamówienie jest dofinansowane w ramach: REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MA£OPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020 TYTU£ PROJEKTU: Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki Nazwa Wnioskodawcy: Gmina S³omniki O¶ 5: Ochrona ¶rodowiska Dzia³anie 5.3: Ochrona zasobów wodnych Poddzia³anie 5.3.2: Gospodarka wodno -kanalizacyjna - spr C. Nomenklatura wg CPV G³ówny przedmiot: 45.00.00.00-7 roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45232440-8 Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków 45252100-9 Roboty budowlane w zakresie zak³adów oczyszczania ¶cieków D. Podane przez Zamawiaj±cego ewentualne nazwy (znaki towarowe) maj± charakter przyk³adowy, a ich wskazanie ma na celu okre¶lenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiaj±cy dopuszcza sk³adanie ofert równowa¿nych w zakresie sporz±dzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia okre¶lono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jako¶ciowych oraz standardów, dla których okre¶lenia dopuszcza siê wskazanie przyk³adowych znaków towarowych. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów i urz±dzeñ "równowa¿nych" pod warunkiem, ¿e produkty równowa¿ne posiadaj± parametry nie gorsze ni¿ ujête w SIWZ. Je¿eli w dokumentacji zosta³ ujêty produkt lub urz±dzenie danego Producenta Wykonawca sk³adaj±cy ofertê mo¿e zastosowaæ produkt lub urz±dzenie równowa¿ne pod warunkiem ¿e parametry jego nie bêd± gorsze ni¿ parametry wskazanego w SIWZ produktu lub urz±dzenia. Potwierdzenie równowa¿no¶ci mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przekazaniu dokumentów potwierdzaj±cych parametry techniczne materia³ów/urz±dzeñ/instalacji i zaakceptowaniu ich przez komisjê przetargow± wraz z autorem projektu. Uwaga- Zamawiaj±cy na etapie postêpowania przetargowego nie bêdzie rozstrzyga³ o równowa¿no¶ci zaproponowanego produktu urz±dzenia. E. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiaj±cy, stosownie do tre¶ci art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonuj±cych czynno¶ci uwzglêdnione w przedmiarach robót stanowi±ce za³±czniki do niniejszej SIWZ w zakresie: - Roboty monta¿owe, instalacyjne w zakresie sieci wod- kan -Roboty monta¿owe, instalacyjne w zakresie sieci elektrycznych 2. Obowi±zek ten dotyczy równie¿ Podwykonawców - Wykonawca jest zobowi±zany zawrzeæ w ka¿dej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowi±zuj±ce Podwykonawców do zatrudnienia na umowê o pracê wszystkich osób wykonuj±cych wskazane wy¿ej czynno¶ci. 3. Na potwierdzenie powy¿szego wymaga siê, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przed³o¿y³ Zamawiaj±cemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracê, wraz ze wskazaniem czynno¶ci jakie bêd± oni wykonywaæ. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowi±zany jest przedstawiæ Zamawiaj±cemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczêcia do koñca up³ywu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwi±zania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcê przed zakoñczeniem tego okresu, Wykonawca jest obowi±zany do zatrudnienia na to miejsce inn± osobê. 5. Powy¿sze wymaganie nie dotyczy czynno¶ci wykonywanych przez osobê/y prowadz±c±/e jednoosobow± dzia³alno¶æ gospodarcz±. 6. Czynno¶ci nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegaj± rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracê. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 1 czynno¶ci. Zamawiaj±cy ma prawo w szczególno¶ci do: a) kontroli zgodno¶ci przedstawionego przez Wykonawcê/Podwykonawcê wykazu osób z osobami faktycznie wykonuj±cymi czynno¶ci na miejscu prowadzenia robót, b) ¿±dania przed³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych objêcie ubezpieczeniem i op³acenie sk³adek do wgl±du po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez Wykonawcê lub Podwykonawcê kopii umów o pracê zawartych przez Wykonawcê/Podwykonawcê wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony (kopia umowy o pracê powinna zostaæ zanonimizowana, w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) ¿±dania przed³o¿enia za¶wiadczenia w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±cego op³acanie przez Wykonawcê lub Podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynno¶ci, dla których zastrze¿ony zosta³ wymóg wykonywania ich w oparciu o umowê o pracê, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdzia³u lub w przypadku wykonywania tych czynno¶ci na innej podstawie ni¿ umowa o pracê, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿de takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzed³o¿enia przez Wykonawcê wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdzia³u, w terminie 14 dni od dnia z³o¿enia ¿±dania przez Zamawiaj±cego, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 500 z³ za ka¿de takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45231300-8 |
45232440-8 |
45252100-9 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2021-03-31
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie bêdzie realizowane od podpisania umowy do 31.03.2021 roku w II Etapach. Etapy realizacji: I. Etap od podpisania umowy do 30.11.2020 roku - na kwotê minimum 1.600.000,00 z³ II. Etap do 31.03.2021 roku pozosta³e roboty.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W celu spe³nienia warunku Wykonawca winien przedstawiæ:
a) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³ (S³ownie: piêæset tysiêcy z³otych 00/100),
b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 300.000,00 z³ (S³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
a) Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, na za³±czniku zgodnym z tre¶ci± za³±cznika do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
Wykonawca musi wykazaæ:
co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie, modernizacji reaktorów biologicznych o przepustowo¶ci Q > 300 m3/d
oraz
co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie, modernizacji stacji zlewczej.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykonania w/w zadañ przy jednej inwestycji.
b) Wykonawca jest zobowi±zany do z³o¿enia wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi wykazaæ co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
a. Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (orygina³ lub kopia po¶wiadczona za zgodno¶æ z orygina³em). b. Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ o¶wiadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne. c. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. a-b. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt a, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Je¿eli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) informacjê banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 1 miesi±c przed up³ywem terminu sk³adania ofert w wysoko¶ci minimum 500.000,00 z³ (S³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100),
b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 300.000,00 z³ (S³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 00/100),
c) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, na za³±czniku zgodnym z tre¶ci± za³±cznika do SIWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,
Wykonawca musi wykazaæ:
co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie, modernizacji reaktorów biologicznych o przepustowo¶ci Q > 300 m3/d
oraz
co najmniej jedn± robotê polegaj±c± na budowie, przebudowie, modernizacji stacji zlewczej.
Zamawiaj±cy dopuszcza wykonania w/w zadañ przy jednej inwestycji.
d) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca musi wykazaæ co najmniej jedn± osob± na stanowisku kierownika budowy w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza - je¿eli osoba/osoby podpisuj±ca ofertê dzia³a na podstawie pe³nomocnictwa udzielonego przez osobê/osoby uprawnion±/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we w³a¶ciwym rejestrze). Pe³nomocnictwo musi w swej tre¶ci jednoznacznie wskazywaæ uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±. Do oferty nale¿y do³±czyæ kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie za³±czonych przedmiarów robót- brak pozycji kosztorysowej bêdzie skutkowa³ odrzuceniem oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium .
2.Ustala siê wadium w wysoko¶ci:
40.000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100)
3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 1) w pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy: przelew na konto zamawiaj±cego Gmina S³omniki BS S³omniki 39 8614 0001 0000 0000 0420 0019
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w oznaczonym terminie (przed up³ywem terminu sk³adania ofert) znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego - data uznania rachunku Zamawiaj±cego (zaleca siê przelew najpó¼niej do dnia poprzedzaj±cego dzieñ sk³adania ofert z uwagi na operacje bankowe).
Wp³acaj±c wadium w formie przelewu w tytule nale¿y wpisaæ wadium na przetarg
Modernizacja oczyszczalni ¶cieków w S³omnikach, gmina S³omniki
- oraz podaæ nazwê Wykonawcy sk³adaj±cego ofertê !!!!!! ( w celu prawid³owego ksiêgowania i prawid³owego okre¶lenia Wykonawcy )
2) w porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym, ¿e zobowi±zanie kasy jest zobowi±zaniem pieniê¿nym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.)
sposób przekazania wadium w formie dokumentów: orygina³ w pok.107 Urzêdu Miejskiego w S³omnikach ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 64, 32-090 S³omniki, kopiê nale¿y do³±czyæ do oferty
4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniê¿nego przyjmuje siê termin uznania na rachunku zamawiaj±cego. 5. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena ofertowa - na ca³o¶æ zamówienia | 60,00 |
Okres gwarancji/rêkojmi- na calo¶æ zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu. 2. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian do tre¶ci zawartej umowy w nastêpuj±cym zakresie: 1) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmian do umowy w tym przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia tylko w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, które nie wynikaj± z winy Wykonawcy. Zmiana terminu zakoñczenia realizacji mo¿e nast±piæ tylko w przypadku jej akceptacji przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy wyrazi zgodê na przed³u¿enie terminu tylko w przypadku potwierdzenia wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy. 2) wyst±pi± przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnêtrzne i niemo¿liwe do zapobie¿enia a wiêc mieszcz±ce siê w zakresie pojêciowym tzw. "si³y wy¿szej") np. pogoda uniemo¿liwiaj±ca wykonywanie umowy, zdarzenia nie le¿±ce po ¿adnej ze stron umowy. Strony maj± prawo do skorygowania uzgodnionych zobowi±zañ i przesun±æ termin realizacji maksymalnie o czas trwania si³y wy¿szej. Strony zobowi±zuj± siê do natychmiastowego poinformowania siê nawzajem o wyst±pieniu ww. przeszkód; 3) nast±pi konieczno¶æ wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzglêdnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbêdnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkuj±cych przesuniêciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbêdny do ich wykonania. 4) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 5) zmiany tre¶ci umowy konieczne do wprowadzenia w wyniku zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, 6) Konieczno¶ci zmian w zakresie podwykonawstwa tj. a. zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie, b. zmiany czê¶ci zamówienia któr± Wykonawca zamierza³ zleciæ podwykonawcom, c. konieczno¶ci wprowadzenia podwykonawcy w przypadku gdy Wykonawca o¶wiadczy³ w ofercie i¿ wykona przedmiot zamówienia bez udzia³u podwykonawców lub nie wskaza³ ¿e dan± czê¶æ zamierza zleciæ podwykonawcom . W przypadku zmian w zakresie podwykonawstwa maja zastosowania zapisy § 9 umowy. 7) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opiera³ siê wskazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, z zastrze¿eniem, ¿e spe³nione s± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SIWZ, 8) zmiany dotycz± realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjêtych zamówieniem podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) zmiana wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znaczne zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego, c) warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, 9) zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki: a) konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, b) warto¶æ zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie, 10) wykonawcê, któremu Zmawiaj±cy udzieli³ zamówienia, ma zast±piæ nowy wykonawca: a) w wyniku po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejêcia przez Zamawiaj±cego zobowi±zañ Wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, 11) zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, nie s± istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 12) ³±czna warto¶æ zmian jest mniejsza ni¿ kwoty okre¶lone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 15 % warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w umowie. 13) wady lub zmiany w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy o czas niezbêdny dla dostosowania siê wykonawcy do takiej zmiany, 14) wykopalisk i prac archeologicznych, prac geologicznych lub innych przeszkód uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca, 15) zawieszenia przez Zamawiaj±cego wykonywania robót, 16) zmian projektu w wyniku zmian przepisów prawa, 17) rezygnacji z czê¶ci robót przez Zamawiaj±cego/ wprowadzenie robót zamiennych, je¿eli bêdzie to niezbêdne dla prawid³owej realizacji przedmiotu umowy, 18) Zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego 19) Zmiany nazwy/ formy prawnej Wykonawcy/Zamawiaj±cego. Wykonawca/Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do przedstawienia wszystkich dokumentów po¶wiadczaj±cych zamianê. 20) Zmiany konieczne do wprowadzenia w przypadku otrzymania przez Zamawiaj±cego dofinansowania ze ¼róde³ zewnêtrznych. 21) Ka¿dorazowo wniosek o zmianê umowy sk³adany przez Wykonawcê/ Zamawiaj±cego musi wp³yn±æ do Zamawiaj±cego/Wykonawcy w formie pisemnej. 22) We wniosku o zmianê warunków umowy nale¿y podaæ czego zmiana dotyczy, dlaczego jest konieczna oraz proponowany termin wprowadzenia zmiany. 23) Zmiany, o których mowa w ust.2 wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci po wcze¶niejszym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego/Wykonawcê.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-12-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Wykonawco !!! Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych, dalej: RODO) (Dz. Urz. UE L119/1) informujemy, ¿e: 1. Po z³o¿eniu oferty w postêpowaniu b±d¼ z³o¿eniu zapytania do SIWZ administratorem Twoich danych osobowych w Zak³adzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w S³omnikach, ul. ¯eromskiego 2, bêdzie Dyrektor ZGKiM w S³omnikach, kontakt mailowy pod adresem: zgkim@slomniki.pl 2. Administrator wyznaczy³ inspektora danych osobowych, kontakt z nim mo¿liwy jest za pomoc± poczty elektronicznej ( adres mailowy iod.slomniki@gmail.com) 3. Twoje dane osobowe bêd± przetwarzane zgodnie z RODO w celu: a) wykonania zawartej z Tob± umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO, b) wykonania przez Administratora prawnie ci±¿±cych na nim obowi±zków zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w zakresie, w jakim przewiduj± to przepisy szczególne, c) zrealizowania prawnie uzasadnionych interesów Administratora zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu ustalenia, obrony lub dochodzenia ewentualnych roszczeñ. 4. Administrator przetwarza nastêpuj±ce kategorie Twoich danych osobowych: nazwa obejmuj±ca imiê i nazwisko i nazwê dzia³alno¶ci, adres obejmuj±cy miasto, kod pocztowy, ulicê, numer lokalu, NIP, adres e - mail oraz telefon. 5. Odbiorcami Twoich danych osobowych bêd± osoby upowa¿nione przez Administratora, organy administracji publicznej oraz podmioty przetwarzaj±ce dane osobowe w imieniu Administratora. 6. Twoje dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego. 7. Twoje dane osobowe przetwarzane w celu wskazanym w: a) pkt 3 a) bêd± przechowywane przez okres trwania i wykonywania zawartej z Tob± umowy, b) pkt 3 b) bêd± przechowywane przez okres przewidziany w przepisach szczególnych, c) pkt 3 c) bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeñ. 8. Przys³uguje Ci prawo ¿±dania od Administratora dostêpu do danych osobowych Ciebie dotycz±cych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania. 9. Nie przys³uguje Ci prawo do usuniêcia, przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu. 10. Przys³uguje Ci prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, ¿e przetwarzanie przez Administratora danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych. 11. Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt 3 jest dobrowolne lecz niezbêdne do realizacji zawartej umowy, a ich niepodanie uniemo¿liwi realizacjê zawartej umowy. 12. Przetwarzanie Twoich danych nie bêdzie podlega³o zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI S£OMNIKI
wiêcej: przetargi S£OMNIKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlano-remontowe i renowacyjne internatu ¿eñskiego zw. "du¿ym" stanowi±cego w³asno¶æ Skarbu Pañstwa i znajduj±cego siê w Le¶nej Podlaskiej na dzia³ce nr 16/21
- Przebudowa pomieszczeñ w Oddziale w Piotrkowie Trybunalskim £ódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach.
- "Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Maluch+ 2022-2029 w Gminnym ¯³obku w Oporowie - Oporów 57a, 99-322 Oporów"
- Remont drogi gminnej nr 292653 K Skrzêtla - Ko³o Janusa w Lasy w km od 0+195,00 do 0+495,00 w miejscowo¶ci Skrzêtla-Rojówka, Gmina £ososina Dolna - ETAP I
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu kontenerów wraz z instalacjami wewnêtrznymi, ich posadowieniem i monta¿em
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1811 O na odcinku Komorniki - Kórnica
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.