eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 9 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-01

Częstochowa: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 9 części
Numer ogłoszenia: 63289 - 2016; data zamieszczenia: 01.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału działek położonych na terenie Powiatu Częstochowskiego - 9 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek: - nr 229/16 k.m.2 obręb Srocko, gmina Mstów, - nr 180/1 k.m.1, nr 428/1 k.m.4 obręb Małusy Wielkie, gm. Mstów, - nr 86/9 k.m.1, nr 87/9 k.m.1 obręb Mstów, gm. Mstów, - nr 85/1 k.m.2 obręb Zrębice I, gm. Olsztyn, - nr 481/7 k.m.2 obręb Kusięta, gmina Olsztyn, - nr 699/5 k.m.6 obręb Sokole Pole, gmina Janów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 85/10 k.m.1 obręb Mstów, gmina Mstów, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. CZĘŚĆ 2: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek: - nr 594/6, nr 591/1, nr 710/1 - k.m.1 obręb Wikłów, gmina Kruszyna - nr 6/4, nr 6/5 - k.m.5 obręb Lubojna, gmina Mykanów - nr 229/6, nr 230/2 - k.m.3 obręb Kocin Stary, gmina Mykanów, - nr 47, nr 48 - k.m.1 obręb Grabówka Cykarzewska, gmina Mykanów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. CZĘŚĆ 3: Zadanie polega na: a) wykonaniu podziału działek: - nr 2360/2 k.m.4, nr 1087/6 k.m.3 obręb Nakło, gm. Lelów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 1087/5 k.m.3 obręb Nakło, gm. Lelów, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 720/1 obręb Radoszewnica, gmina Koniecpol, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. CZĘŚĆ 4: Zadanie polega na: a) wykonaniu podziału działek położonych w Biskupicach, gmina Olsztyn, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 651/2, 652/9, 652/10, 652/11, 652/12, 652/2, 652/3, 652/4, 652/5, 653/4, 653/1, 654/1, 654/5, 655, 656/1, 656/3, 656/4, 656/7, 657, 658/1, 658/2 - k.m.10, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. CZĘŚĆ 5: Zadanie polega na: a)wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionych w PODGiK mapach zasadniczych granic ewidencyjnych każdej z 23 działek wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik do umowy, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r., b)ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii c)wykonaniu pomiaru kontrolnego w terenie i okazaniu punktów granicznych właścicielom działek nr 564/3 k.m.3 obręb Rudnik Mały, gm. Starcza, nr 119/3 k.m.1 obręb Lipnik, gmina Janów. CZĘŚĆ 6: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Poczesna, gmina Poczesna, oznaczonej numerem ewidencyjnym 652 k.m.5 o pow.1,3570 ha, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.), b)aktualizacji treści mapy zasadniczej w obszarze części działki nr 652 k.m.5 obręb Poczesna stanowiącej drogę powiatową. CZĘŚĆ 7: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Małusy Wielkie, gmina Mstów oznaczonej numerem ewidencyjnym 92 k.m.1 o pow.1,1237 ha, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.), b)aktualizacji treści mapy zasadniczej w obszarze części działki nr 92 k.m.1 obręb Małusy Wielkie stanowiącej drogę powiatową CZĘŚĆ 8: Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Nakło, gmina Lelów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 2827, 2833, 2832, 2829, 2828, 2834 - k.m.5, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.). Po zatwierdzeniu podziału w/w działek ostateczną decyzją administracyjną Wykonawca dokona trwałej stabilizacji punktów podziałowych oraz sporządzi z tej czynności stosowny operat. Prace te podlegają zgłoszeniu w PODGiK w Częstochowie. CZEŚĆ 9: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek położonych w Lubojnie, gmina Mykanów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 78/6, 77, 76/2,76/1,75,74/1, 74/4, 73/5, 73/3, 73/2, 72, 71, 70/2, 69/2, 69/1, 67/2, 67/1, 66/3, 66/2, 66/1, 65, 64, 63/4, 63/3, 63/2, 32/9, 30, 26/7, 29/2, 29/3, 29/4, 27/2, 27/1, 26/1, 24/2, 23, 22, 21/2, 21/1, 20, 19/2, 18/5, 18/3, 17/2, 17/1, 15/2, 15/1, 14/3, 14/2, 14/1, 13, 12, 11/1, 11/4, 11/3, 10/2, 7, 6, 32/7, 31/6 - k.m.1 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dotyczy części nr 9: Przedmiotem zamówienia uzupełniającego może być wykonanie podziału innych działek niż działki wymienione przez Zamawiającego w Części nr 9 zamówienia, jeżeli okaże się w wyniku wykonywanych przez Wykonawcę prac, że to jest konieczne i Wykonawca powiadomi o tym Zamawiającego. Wynagrodzenie za całość przedmiotu zamówienia uzupełniającego nie może przekroczyć 50% ceny oferty złożonej na Część nr 9.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia oraz wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na wykonaniu podziału działek zajętych pod drogi publiczne lub innej dokumentacji dotyczącej regulacji stanów prawnych dróg publicznych na potrzeby art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena będzie dokonana na podstawie (dotyczy wszystkich Części): -załączonego do oferty Wykazu usług - stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usługi (np. referencje, protokoły odbioru) -oraz właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 -go (dotyczy wszystkich Części). - Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz - Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: - druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 2

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: - dot. wszystkich Części 1 - 9 : zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; - dot. Części nr 1, 3: zmiana trybu regulacji stanu prawnego działki zajętej pod drogę powiatową, jeżeli w wyniku wykonywanych przez Wykonawcę prac okaże się, że działka nie może być regulowana w trybie przepisów art.73 lub art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.); - dot. Części nr 6, 7, 8: zmiana trybu i przepisów, według których powinien być realizowany podział nieruchomości, jeżeli w wyniku wykonywanych przez Wykonawcę prac okaże się, że podział działek powinien nastąpić w trybie innych przepisów niż przepisy art. 95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.). - Część dot. 2, 4, 9: zmiana trybu regulacji stanu prawnego działki zajętej pod drogę powiatową, jeżeli w wyniku wykonywanych przez Wykonawcę prac okaże się, że działka nie może być regulowana w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa lub e-mail: przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 9 42-217 Częstochowa, pok. 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek: - nr 229/16 k.m.2 obręb Srocko, gmina Mstów, - nr 180/1 k.m.1, nr 428/1 k.m.4 obręb Małusy Wielkie, gm. Mstów, - nr 86/9 k.m.1, nr 87/9 k.m.1 obręb Mstów, gm. Mstów, - nr 85/1 k.m.2 obręb Zrębice I, gm. Olsztyn, - nr 481/7 k.m.2 obręb Kusięta, gmina Olsztyn, - nr 699/5 k.m.6 obręb Sokole Pole, gmina Janów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 85/10 k.m.1 obręb Mstów, gmina Mstów, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art. 60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek: - nr 594/6, nr 591/1, nr 710/1 - k.m.1 obręb Wikłów, gmina Kruszyna - nr 6/4, nr 6/5 - k.m.5 obręb Lubojna, gmina Mykanów - nr 229/6, nr 230/2 - k.m.3 obręb Kocin Stary, gmina Mykanów, - nr 47, nr 48 - k.m.1 obręb Grabówka Cykarzewska, gmina Mykanów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a) wykonaniu podziału działek: - nr 2360/2 k.m.4, nr 1087/6 k.m.3 obręb Nakło, gm. Lelów, zajętych pod drogi powiatowe, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 1087/5 k.m.3 obręb Nakło, gm. Lelów, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), - nr 720/1 obręb Radoszewnica, gmina Koniecpol, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a) wykonaniu podziału działek położonych w Biskupicach, gmina Olsztyn, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 651/2, 652/9, 652/10, 652/11, 652/12, 652/2, 652/3, 652/4, 652/5, 653/4, 653/1, 654/1, 654/5, 655, 656/1, 656/3, 656/4, 656/7, 657, 658/1, 658/2 - k.m.10, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wkreśleniu ze współrzędnych na zakupionych w PODGiK mapach zasadniczych granic ewidencyjnych każdej z 23 działek wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik do umowy, zajętych pod drogi powiatowe w trybie przepisów art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) oraz wkreśleniu obustronnej granicy pasa drogowego według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r., b)ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogi, wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii c)wykonaniu pomiaru kontrolnego w terenie i okazaniu punktów granicznych właścicielom działek nr 564/3 k.m.3 obręb Rudnik Mały, gm. Starcza, nr 119/3 k.m.1 obręb Lipnik, gmina Janów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Poczesna, gmina Poczesna, oznaczonej numerem ewidencyjnym 652 k.m.5 o pow.1,3570 ha, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.), b)aktualizacji treści mapy zasadniczej w obszarze części działki nr 652 k.m.5 obręb Poczesna stanowiącej drogę powiatową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: CZĘŚĆ 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Małusy Wielkie, gmina Mstów oznaczonej numerem ewidencyjnym 92 k.m.1 o pow.1,1237 ha, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.), b)aktualizacji treści mapy zasadniczej w obszarze części działki nr 92 k.m.1 obręb Małusy Wielkie stanowiącej drogę powiatową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: CZĘŚĆ 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Nakło, gmina Lelów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 2827, 2833, 2832, 2829, 2828, 2834 - k.m.5, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.95 pkt 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz.1774 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ. Po zatwierdzeniu podziału w/w działek ostateczną decyzją administracyjną Wykonawca dokona trwałej stabilizacji punktów podziałowych oraz sporządzi z tej czynności stosowny operat. Prace te podlegają zgłoszeniu w PODGiK w Częstochowie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 120.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: CZEŚĆ 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie polega na: a)wykonaniu podziału działek położonych w Lubojnie, gmina Mykanów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 78/6, 77, 76/2,76/1,75,74/1, 74/4, 73/5, 73/3, 73/2, 72, 71, 70/2, 69/2, 69/1, 67/2, 67/1, 66/3, 66/2, 66/1, 65, 64, 63/4, 63/3, 63/2, 32/9, 30, 26/7, 29/2, 29/3, 29/4, 27/2, 27/1, 26/1, 24/2, 23, 22, 21/2, 21/1, 20, 19/2, 18/5, 18/3, 17/2, 17/1, 15/2, 15/1, 14/3, 14/2, 14/1, 13, 12, 11/1, 11/4, 11/3, 10/2, 7, 6, 32/7, 31/6 - k.m.1 zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), b) ustaleniu stanu zagospodarowania działek zajętych pod drogę, wydzielonych z nieruchomości wymienionych w punkcie a na dzień 31 grudnia 1998 r. i obecnie oraz sporządzeniu z tej czynności opinii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.22.22.00-2, 71.35.40.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 150.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.