Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-23
Siemianowice Śląskie: Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Siemianowice Śląskie.
Numer ogłoszenia: 63311 - 2010; data zamieszczenia: 23.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, faks 032 7605280.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Czyszczenie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Siemianowice Śląskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia kanalizacji deszczowej na terenie miasta Siemianowice Śląskie obejmująca: 1. Utrzymanie w stanie stałej drożności i systematyczne mechaniczne oczyszczanie urządzeń odwadniających ulice miasta Siemianowice Śląskie, tj.: kanałów deszczowych, wpustów ulicznych bez przykanalika, wpustów ulicznych z udrożnieniem przykanalika (przyłącza), studzienek rewizyjnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości oraz ręczne czyszczenie odwodnień liniowych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości. Przykładowe oczyszczenie jednego wpustu ulicznego obejmuje: oznakowanie miejsca robót, zdjęcie kratki ściekowej i oczyszczenie studzienki, udrożnienie przykanalika, zebranie i wywóz zanieczyszczeń, założenie kratki. 2. eksploatacja separatorów :mechaniczne usuwanie osadu, oleju, sprawdzanie położenia pływaka oraz usunięcie produktów separacji z 6 szt separatorów koalescencyjnych typu MAK - II - B zgodnie z załączonym harmonogramem czynności obsługowych oraz usytuowaniem ich w terenie (Dodatek nr 6 do SIWZ) oraz. sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie Karty ewidencji odpadów i Karty przekazania odpadu zgodnie z ustawą o odpadach oraz Książki eksploatacji separatora. Książka eksploatacji separatora winna zawierać następujące informacje: - nazwa i adres firmy sprawującej nadzór nad eksploatacją separatora, - typ separatora, producenta, NS separatora i wielkość osadnika, - opis stanu technicznego instalacji , - ilość odebranych odpadów w m3 i Mg, - kod odpadu, - zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia, - odręczny szkic instalacji i jej opis (numeracja studzienek). 3. przegląd kanału o śr.300-500 mm kamerą 4. Pompowanie zalewisk z wód deszczowych. 5. Prowadzenie pogotowia kanalizacyjnego całodobowo w dni robocze i wolne od pracy oraz przyjmowania zgłoszeń telefonicznych od służb Zamawiającego ( przyjazd pogotowia na miejsce zdarzenia bez zbędnej zwłoki). Zakres zamówienia dotyczy tylko obiektów i terenów należących do Miasta Siemianowice Śląskie, nie obejmuje obiektów i terenów innych właścicieli. Przedmiotem zamówienia nie jest objęta sieć deszczowa znajdująca się na terenach i obiektach zamkniętych takich jak szkoły, przedszkola, szpitale zakłady pracy, targowiska, spółdzielnie mieszkaniowe, posesje prywatne itp..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50% jego wartości - zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających może być: 1. Utrzymanie w stanie stałej drożności i systematyczne mechaniczne oczyszczanie urządzeń odwadniających ulice miasta Siemianowice Śląskie, tj.: kanałów deszczowych, wpustów ulicznych bez przykanalika, wpustów ulicznych z udrożnieniem przykanalika (przyłącza), studzienek rewizyjnych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości oraz ręczne czyszczenie odwodnień liniowych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości. 2. Eksploatacja separatorów: mechaniczne usuwanie osadu, oleju, sprawdzanie położenia pływaka oraz usunięcie produktów separacji z 6 szt separatorów koalescencyjnych typu MAK - II - B zgodnie z załączonym harmonogramem czynności obsługowych oraz usytuowaniem ich w terenie (Dodatek nr 6 do SIWZ) oraz. sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie Karty ewidencji odpadów i Karty przekazania odpadu zgodnie z ustawą o odpadach oraz Książki eksploatacji separatora. Książka eksploatacji separatora winna zawierać następujące informacje: - nazwa i adres firmy sprawującej nadzór nad eksploatacją separatora, - typ separatora, producenta, NS separatora i wielkość osadnika, - opis stanu technicznego instalacji , - ilość odebranych odpadów w m3 i Mg, - kod odpadu, - zalecenia co do dalszego postępowania np. termin następnego czyszczenia, - odręczny szkic instalacji i jej opis (numeracja studzienek). 3. Przegląd kanału o śr.300-500 mm kamerą 4. Pompowanie zalewisk z wód deszczowych. 5. Prowadzenie pogotowia kanalizacyjnego całodobowo w dni robocze i wolne od pracy oraz przyjmowania zgłoszeń telefonicznych od służb Zamawiającego ( przyjazd pogotowia na miejsce zdarzenia bez zbędnej zwłoki).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.47.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi, polegające na czyszczeniu sieci kanalizacji deszczowej lub ogólnospławnej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 100.000,00 zł. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu, Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, ul. Michałkowicka 105, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 6,90 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie, przy ul. Michałkowickiej 105, Biuro Obsługi Mieszkańców (Kancelaria Podawcza)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Indywidualne wsparcie psychologiczne w ramach projektu "Aktywny KIS"
- Usługa wykonania dokumentacji projektowej dla zadania dot. przebudowy i modernizacji lądowiska wyniesionego dla śmigłowców LPR w CLO
- Przeprowadzenie jednorazowego przeglądu technicznego i serwisu systemu komory hiperbarycznej HAUX
- Jednorazowa dostawa aparatury medycznej wraz z uruchomieniem i przeprowadzeniem instruktażu dla pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i użytkowania urządzenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i bieżące utrzymanie kanalizacji deszczowej na terenie miasta Kielce.
- UTRZYMANIE SIECI KANALIZACJI DESZCZOWEJ NA TERENIE MIASTA OSTRÓDA
- "Świadczenie usług związanych z bieżącym utrzymaniem dróg".
- Eksploatacja i utrzymanie drożności kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Dobra
- Czyszczenie wpustów ulicznych wraz z przykanalikami w ciągach komunikacyjnych na terenie miasta Opola.
- Czyszczenie oraz remonty bieżące kanalizacji deszczowej w ulicach będących w zarządzie Gminy Miejskiej Lubin - drogi gminne i powiatowe.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.