Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-28
Opole: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach krajowych
GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2008 - 2011 ( 2 części )
Numer ogłoszenia: 63317 - 2008; data zamieszczenia: 28.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, fax 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach krajowych GDDKiA Oddział w Opolu w latach 2008 - 2011 ( 2 części ).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejumuje : - usunięcie zbędnego oznakowania poprzez zeszlifowanie (śrutowanie , frezowanie) w zależności od rodzaju nawierzchni .Wyjątkowo tylko na nawierzchniach z wykonanym powierzchniowym utrwaleniem nawierzchni grysami, dopuszcza się za zgodą Inżyniera zamalowanie starego oznakowania poziomego , - oczyszczenie nawierzchni przed malowaniem , - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego przejść dla pieszych , - wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego liniowego ( linie segregacyjne i krawędziowe ) wraz ze strzałkami i powierzchniami wyłączonymi z ruchu ( wyspy ) , - punktowa naprawa oznakowania grubowarstwowego poprzez wykonanie w miejscach naprawy oznakowania cienkowarstwowego .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: - część nr 1 - 100.000 zł , - część nr 2 - 85.000 zł ,.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Nie podlegać wykuczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy Pzp ; 2.1.1) posiadać łączny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe - na podstawie Rachunku zysków i strat - pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi- - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotowego zamówienia : - w wysokości nie mniejszej niż 5,0 mln zł - w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotowego zamówienia : - w wysokości nie mniejszej niż 10,0 mln zł ; 2.1.2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową - - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotowego zamówienia : - w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł , - w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotowego zamówienia : - w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.2. (potencjał kadrowy ) dysponować następującymi osobami : - w przypadku składania oferty na jedną część : - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą : stosowne uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych ( tj. kierowania robotami) w branży drogowej , należącą do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót , - dwoma osobami na stanowisko majstra ( jako kierujący brygadą roboczą ) posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie na takim stanowisku , - w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotowego zamówienia : - odpowiednio dwie osoby na w/w stanowiska kierownika robót oraz cztery osoby nastanowisko majstra ; 2.3. ( potencjał techniczny ) dysponować n/w sprzętem ( narzędziami i urządzeniami ) : - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotowego zamówienia : - malowarka o wydajności min. 500 kg/dzień - 2 szt. - malowarka ręczna - 2 szt. - szczotka mechaniczna - 1 szt. - frezarka mechaniczna - 1 szt. - w przypadku składania oferty na dwie części przedmiotowego zamówienia : - podwójną ilością w/w sprzętu ( narzędzi i urządzeń ) ; 2.4. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , zrealizował należycie roboty budowlane polegające na : - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotowego zamówienia : - co najmniej 340.000 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ramach conajwyżej 4 zadań , - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotowego zamówienia : - co najmniej 680.000 m2 oznakowania poziomego cienkowarstwowego w ramach conajwyżej 8 zadań. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złozonych przez Wykonawców zasadzie : spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie o spełnienieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.1. Bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty, oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku dot. przychodu ; 2.2.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , potwierdzającą spełnienie warunku dot. dysponowania środkami finansowymi lub zdolności kredytowej ; 2.3. Wykaz osób, o których mowa w warunku ,,potencjał kadrowy,, , przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych . Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych dla osób przewidzianych na stanowisko kierownika robót wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa , 2.4.Wykaz narzędzi i urządzeń ( sprzętu ) , o których mowa w warunku ,,potencjał techniczny,, wymaganych do wykonania zamówienia ; 2.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w warunku ,,doświadczenie,, , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania .Do informacji tej winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie roboty zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: /www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA O/Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307-308 ( Wydział zamówień publicznych ) - specyfikacja bezpłatna ..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego przy ul. Niedziałkowskiego 6 w Opolu , pok. nr 101 - sekretariat ( I piętro )..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nr sprawy : GDDKiA-O/Op-R-2/13-418/05/08
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach krajowych nr 38 , 40 , 41 , 45 , 46.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES : Oczyszczenie nawierzchni - 366000 m2 ; Usunięcie zbędnego oznakowania - 36000 m2 , Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - linie segregacyjne i przejścia dla pieszych - 190800 m2 , Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - linie krawędziowe - 175200m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego na drogach krajowych nr 11 , 39 , 42 , 43 , 45 , 46 , 94.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZAKRES : Oczyszczenie nawierzchni - 307000 m2 , Usunięcie zbędnego oznakowania - 30000m2 Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - linie segregacyjne i przejścia dla pieszych - 141800 m2 , Oznakowanie poziome cienkowarstwowe - linie krawędziowe - 165200 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców świeżych i mrożonych (z podziałem na 2 zadania).
- Świadczenie usług transportu sanitarnego zespołem specjalistycznym "S" na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wykonywanie czynności serwisowych, których celem jest utrzymanie w sprawności eksploatacyjnej oświetlenia ulic i placów oraz szafek imprez plenerowych Miasta Opola
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji w Publicznej Szkole Podstawowej nr 32 w Opolu w trybie "zaprojektuj-wybuduj".
- U/06/2025 Sukcesywny druk i dostawa akcydensów, druków nietypowych oraz okolicznościowych
- [D/17/2025] Zakup licencji na oprogramowanie do analizy jakościowej, umożliwiające współpracę w chmurze i stacjonarną analizę danych jakościowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1648K ul. Oswalda Balzera od km 6+050,00 do km 14+506,00 w miejscowości Murzasichle, Małe Ciche, Brzegi - powiat tatrzański
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu DW 125 m. Moryń ul. Dworcowa
- Odnowienie oznakowania poziomego linii segregacyjnych i przejść dla pieszych w c. DW adm. przez RDW w Kętrzynie w techn. jednokr. malowania farbami akrylowymi z mikrokulkami szklanymi z podz. na 7 cz.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105820L - ul. Zbożowej w Piaskach
- ROBOTY ZWIĄZANE Z REMONTAMI OZNAKOWANIA DROGOWEGO WRAZ Z URZĄDZENIAMI BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA DROGACH GMINNYCH W DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Budowa zatoki autobusowej z peronami przy skrzyżowaniu ul. Utrata z ul. Waryńskiego (...) w systemie zaprojektuj i wybuduj
więcej: Malowanie nawierzchi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.