Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-04
Radom: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami
i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w: Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim. Numer procedury 1/ 2013
Numer ogłoszenia: 6332 - 2013; data zamieszczenia: 04.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu , ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w: Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim. Numer procedury 1/ 2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę,pracującymi na terenie KMP w Siedlcach, KPP w, Węgrowie, Łosicach i Sokołowie Podlaskim, obejmujące,wykonywanie badań profilaktycznych i kontrolnych policjantów,wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji,wydawanie orzeczeń o zdolności lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy,przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy,wykonywanie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji ,bez badań psychologicznych,wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych,wykonywanie szczepień ochronnych. UWAGA.Miejsce wykonywania badań/szczepień winno znajdować się w miejscowości, w której znajduje się siedziba KMP/KPP, zadanie nr 1 i 4 - Siedlce, zadanie nr 2 i 5 - Węgrów, zadanie nr 3 i 6 - Łosice, zadanie numer 7 - Sokołów Podlaski.W przypadku podwykonawstwa w zakresie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji, odległość z siedziby KMP/KPP do miejsca wykonywania tych badań nie może być większa niż 70 km. Odległość w km należy wpisać w Formularzu ofertowym załącznik nr 1-7 do siwz. Charakterystyka przedmiotu zamówienia. a) Świadczenia medyczne w zakresie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, określone w Ustawie z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm., Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 r. w sprawie przeprowadzania badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. Nr 69, poz. 332 z późn. zm., Ustawie z dnia 27 czerwca 1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 2004 r. Nr 125, poz. 1317 z późn. zm., Decyzji nr 449 Komendanta Głównego Policji z dnia 24 września 2004 r. w sprawie profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji Dz. Urz. KGP Nr 19, poz. 120 z późn. zm., Decyzji nr 217/2011 Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji z dnia 6 października 2011 r. w sprawie profilaktycznej opieki lekarskiej nad policjantami i pracownikami jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie działania Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji, obejmujące, wykonywanie badań profilaktycznych i kontrolnych policjantów,wykonywanie badań wstępnych, okresowych i kontrolnych pracowników Policji,wydawanie orzeczeń o zdolności lub przeciwwskazaniach do pracy na danym stanowisku,uczestniczenie lekarza w komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, przegląd stanowisk pracy pod względem szkodliwości warunków pracy.b)Usługi określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym Dz. U. z 2012 r.,poz. 1137 Nr 108, z późn. zm., Ustawie z dnia 6 września 2001 r.o transporcie drogowym tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz.1265, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia 2004 r. w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm., obejmujące m.in.wykonywanie badań osób kierujących pojazdami silnikowymi Policji (bez badań psychologicznych). c) Usługi określone w Ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi tekst jedn. Dz. U. z 2008 r. Nr 234, poz. 1570 z późn. zm. obejmujące,wykonywanie badań lekarskich do celów sanitarno-epidemiologicznych.d) Świadczenia określone w ww. Ustawie z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu i zwalczaniu zakażeń oraz chorób zakaźnych u ludzi, Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzaju czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących pracę, zatrudnionych lub wyznaczonych do wykonywania tych czynności Dz. U. z 2012 r., poz. 40 oraz Decyzji nr 35 Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiego Policji z dnia 15 lutego 2012 r.w sprawie szczepień ochronnych i innych środków zapobiegania zakażeniom w KWP zs. w Radomiu oraz jednostkach podległych, polegające na wykonywaniu policjantom i pracownikom Policji,szczepienia ochronne. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zapewnić,a) gabinety w ilości odpowiedniej do liczby lekarzy wykonujących przedmiot zamówienia,b)gabinet zabiegowy, w którym będzie pobierany materiał do badań laboratoryjnych,c) urządzenie EKG,d) pracownię RTG,e) pracę obiektu i wykonanie w nim usług w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wykonawca zobowiązany będzie do,a) utworzenia ewidencji zgłoszeń na badania, prowadzenia jej w trakcie realizacji umowy oraz do jej aktualizacji,b) prowadzenia dokumentacji medycznej, chronienia jej i udostępniania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 lipca 2010 r. w sprawie rodzajów dokumentacji medycznej służby medycyny pracy, sposobu jej prowadzenia i przechowywania oraz wzorów stosowanych dokumentów Dz. U. z 2010 r. Nr 149, poz. 11580,c)prowadzenia ewidencji wykonanych świadczeń zdrowotnych za każdy miesiąc,z uwzględnieniem rodzaju i liczby poszczególnych usług zrealizowanych dla każdego uprawnionego do świadczeń,d)zapewnienia udziału lekarza w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy, ds. urlopów dodatkowych (z tytułu pełnienia służby w warunkach szkodliwych lub uciążliwych),e)przestrzegania tajemnicy w zakresie dokumentacji medycznej i danych osobowych osób badanych,f)poddania się kontroli, w szczególności dotyczącej zakresu i sposobu udzielania świadczeń, oraz dotyczących rozliczeń za świadczone usługi, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie,g) zapewnienia personelu uprawnionego do przeprowadzania badań, lekarzy specjalistów.Lekarz wykonujący zadania z zakresu medycyny pracy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy Dz. U. nr 69, poz. 332 z późn. zm.,Lekarz wykonujący badania lekarskie kierowcy musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował, a ) Co najmniej 1 lekarzem wykonujący zadania z zakresu medycyny pracy. Lekarz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30 maja 1996 roku w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników oraz orzeczeń lekarskich, wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie Pracy (Dz. U. nr 69, poz. 332 z późn. zm.),b ) Co najmniej 1 lekarzem wykonujący badania lekarskie kierowcy. Lekarz musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 stycznia w sprawie badań lekarskich kierowców i osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami (Dz. U z 2004 r., Nr 2 poz. 15 z późn,. zm.). Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców tego warunku na podstawie załączonego oświadczenia o spełnianiu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1, oraz wykazu zawierającego imię(imiona) i nazwisko osoby/ osób, którymi dysponuje wykonawca (sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji) i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz na podstawie oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w art. 22 ust. 1. Z treści załączonego do oferty oświadczenia musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunek Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) UWAGA! W przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. a) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysponowania niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b) Dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu zgodne w treści z załącznikiem nr 14 do siwz.2) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.3) Formularz ofertowy Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 1-7 do siwz, zgodny ze składaną ofertą częściową ), opatrzony pieczęcią i podpisem osoby (osób) upoważnionych do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA, należy dołączyć wszystkie strony formularza ofertowego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Proponowane zmiany umowy, które mogą być wprowadzone na etapie jej realizacji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapisów umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów wskazanych w umowie, 2) zmiany zapisów umowy w zakresie cen usług, w przypadku nałożenia na nie, w trakcie realizacji przedmiotu Umowy, podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja zamówień Publicznych, pokój 801..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2013 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom, Sekcja zamówień Publicznych, pokój 801..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 1 - policjanci i pracownicy jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Siedlcach ( załącznik nr 1 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 2 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Węgrowie ( załącznik nr 2 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Węgrowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profilaktyczna opieka zdrowotna - Zadanie nr 3 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Łosicach ( załącznik nr 3 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Łosicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szczepienia ochronne - Zadanie nr 4-policjanci i pracownicy jednostek/komórek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KMP w Siedlcach ( załącznik nr 4 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KMP w Siedlcach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szczepienia ochronne - Zadanie nr 5 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Węgrowie ( załącznik nr 5 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Węgrowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szczepienia ochronne - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Łosicach ( załącznik nr 6 do siwz ).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Łosicach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szczepienia ochronne - Zadanie nr 7 - policjanci i pracownicy jednostek organizacyjnych Policji, funkcjonujących na terenie KPP w Sokołowie Podlaskim ( załącznik nr 7 do siwz )..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad policjantami i pracownikami Policji, pełniącymi służbę/pracującymi na terenie KPP w Sokołowie Podlaskim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.14.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu na rok 2025
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Dostawę zastawek do zabiegów kardiochirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. Z O.O. w Radomiu
- Dostawy produktów farmaceutycznych
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- "Zakup i dostawa urządzenia Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia" w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla pracowników Akademii Sztuki w Szczecinie.
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- "Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi".
- ZP/CZD/161/24 Usługa kompleksowej, profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Instytutu "Pomnik-Centrum Zdrowia Dziecka" z zakresu medycyny pracy.
- Sprawowanie profilaktycznej opieki zdrowotnej w 2025 roku nad pracownikami Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Zapewnienie profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracującymi w odniesieniu do pracowników Urzędu Morskiego w Gdyni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.