Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Łódź: ZP/19/2015 Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów oraz diagnostyki i/lub naprawy aparatury medycznej dla Instytutu CZMP.
Numer ogłoszenia: 63332 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2015 Usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów oraz diagnostyki i/lub naprawy aparatury medycznej dla Instytutu CZMP..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest usługa polegająca na wykonywaniu przeglądów oraz diagnostyki i/lub naprawy aparatury medycznej dla Instytutu CZMP:
Pakiet 1
1.Przegląd aparatu Diatermia ICC 300 - 5 przegląd
2.Przegląd aparatu Diatermia ICC 350 - 1 przegląd
3.Przegląd aparatu Diatermia ICC 200 - 3 przegląd
4.Przegląd aparatu do kardiochirurgii okulistycznej Erbekryo AE - 1 przegląd
5.Przegląd aparatu przystawka APC 300 do icc 300 - 1 przegląd
Pakiet 2
1.Przegląd aparatu Diatermia Force Triad - 1 przegląd
2.Przegląd aparatu przystawka argonowa do Forcen Triad - 1 przegląd
3.Przegląd aparatu Diatermia Force EZ-8 Valleylab - 1 przegląd
Pakiet 3
1.Przegląd aparatu Diatermia GT 300 - 2 przegląd
2.Przegląd aparatu Diatermia GT 400 - 1 przegląd
3.Przegląd aparatu Diatermia GT 55 - 1 przegląd
Pakiet 4
1.Przegląd aparatu Diatermia GN - 350 - 1 przegląd
2.Przegląd aparatu Diatermia GN - 060 - 1 przegląd
Pakiet 5
Przegląd aparatu Diatermia Malis Codman - 1 przegląd
Pakiet 6
Przegląd aparatu Diatermia ES 120 - 1 przegląd
Pakiet 7
Przegląd aparatu Diatermia Autocon 200 - 1 przegląd
Pakiet 8
Przegląd aparatu Diatermia VIO 300D - 2 przegląd
Pakiet 9
Przegląd aparatu Diatermia okulistyczna Ophtalmotom - 1 przegląd
Pakiet 10
Przegląd aparatu Diatermia okulistyczna do kapsulotomii Diacapsutom - 1 przegląd
Pakiet 11
Przegląd aparatu Autorefraktometr AR 310A - 2 przegląd
Pakiet 12
Przegląd aparatu Autorefraktometr 597K/HR - 1 przegląd
Pakiet 13
Przegląd aparatu Oftalmometr Javal 110CL - 2 przegląd
Pakiet 14
Przegląd aparatu Synoptometr Cuppers 58100 - 1 przegląd
Pakiet 15
Przegląd aparatu - Mikroskop operacyjny HI-R 900 REF - 1 przegląd
Pakiet 16
Przegląd aparatu Tonometr Impresyjny Schiotz - 4 przegląd
Pakiet 17
Przegląd aparatu Tonometr Aplacyjny Xpert NCT Plus - 1 przegląd
Pakiet 18
Przegląd aparatu Tonometr Aplacyjny Pulsair 3000 - 1 przegląd
Pakiet 19
Przegląd aparatu Polomierz kulisty Inami - 1 przegląd
Pakiet 20
Przegląd aparatu Oftalmoskop Vantage - 2 przegląd
Pakiet 21
Przegląd aparatu Oftalmoskop Omega 180 - 1 przegląd
Pakiet 22
Przegląd aparatu Perymetr Medmont M600 - 3 przegląd
Pakiet 23
Przegląd aparatu Eutyskop Oculus - 1 przegląd
Pakiet 24
Przegląd aparatu Dioptromierz LM-25 - 1 przegląd
Pakiet 25
Przegląd aparatu Muskultrainer B-91 - 1 przegląd
Pakiet 26
Przegląd aparatu Tomograf siatkówki oka LSC 010 - 1 przegląd
Pakiet 27
Przegląd aparatu lokalizator świetlny B/22 - 1 przegląd
Pakiet 28
Przegląd aparatu Magnes SEPD-1 - 1 przegląd
Pakiet 29
Przegląd aparatu do usuwania zaćmy w oku Infinit 2.02 - 1 przegląd
Pakiet 30
1.Przegląd okresowy aparatu dializacyjnego AK200S wraz z zestawami serwisowymi przewidzianymi przez producenta aparatów (K4 0165001, K4 0166002, K4 0167001) - 1 przegląd
2.Przegląd okresowy aparatu dializacyjnego AK95S wraz z zestawami serwisowymi przewidzianymi przez producenta aparatów (K4 0201004, K4 0369002, K4 0203001) - 3 przegląd
3.Przegląd okresowy aparatu dializacyjnego Prismaflex z podgrzewaczem Prismacomfort (G5 010005) - 2 przegląd
.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity, z późn. zm.) - do 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu chirurgicznego 50.40.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych 50.43.30.00 - Usługi kalibracyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów Diatermii (pakiet 1- 10) - niezależnie od liczby pakietów na które Wykonawca składa ofertę;
- 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów Aparatury okulistycznej (pakiet 11-29) - niezależnie od liczby pakietów na które Wykonawca składa ofertę;
- 2 usługi polegające na wykonywaniu przeglądów aparatów dializacyjnych (Pakiet 30)
i udokumentuje, że usługi te zostały wykonane należycie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie o podwykonawstwie - w przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania usługi będącej przedmiotem zamówienia częściowego - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1. zmiany terminu obowiązywania umowy;
2. zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
3. zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
4. zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15, ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wartość szacunkowa netto w PLN:
Pakiet 1 - 81 930,00
Pakiet 2 - 23 250,00
Pakiet 3 - 24 976,00
Pakiet 4 - 14 268,00
Pakiet 5 - 9 450,00
Pakiet 6 - 7 496,00
Pakiet 7 - 8 630,00
Pakiet 8 - 15 300,00
Pakiet 9 - 7 590,00
Pakiet 10 - 7 590,00
Pakiet 11 - 1 076,66
pakiet 12 - 538,33
Pakiet 13 - 1 195,00
Pakiet 14 - 775,00
Pakiet 15 - 1 290,00
Pakiet 16 - 1 916,68
Pakiet 17 - 479,17
Pakiet 18 - 479,17
Pakiet 19 - 104,00
Pakiet 20 - 1 076,66
Pakiet 21 - 538,33
Pakiet 22 - 558,00
Pakiet 23 - 308,00
Pakiet 24 - 338,00
Pakiet 25 - 298,00
Pakiet 26 - 350,00
Pakiet 27 - 298,00
Pakiet 28 - 96,00
Pakiet 29 - 3 000,00
Pakiet 30 - 76 467,00
.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- BUDOWA EKRANU AKUSTYCZNEGO WYDZIELAJĄCEGO HALĘ SPORTOWĄ OD POZOSTAŁEJ CZĘŚCI OBIEKTU ACSD PŁ "ZATOKA SPORTU" W ŁODZI PRZY AL. POLITECHNIKI 10 W FORMULE WYBUDUJ
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas dwóch szkoleń, które odbędą się w terminach: 8-9 maja 2025 r. (I szk.) oraz 5-6 czerwca 2025 r. (II szk.) na terenie województwa łódzkiego".
- Zakup, dostawa i montaż klimatyzacji w budynkach Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi.
- SZP.281.7.2025 - Dostawa gazu medycznego wraz z dzierżawą sprzętu do podawania dla Instytutu "CZMP"
- REMONTY BALKONÓW W ZASOBACH WŁASNYCH WIDZEWSKIEGO TBS Sp. z o.o. w ŁODZI
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej - postępowanie uzupełniające
- Wykonanie przeglądu sprzętu medycznego dla Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu sp. z o. o."
- Wykonywanie przeglądów technicznych i napraw sprzętu medycznego.
- PRZEGLĄDY APARATURY MEDYCZNEJ
- Przeglądy aparatów RTG (Mobilett Mira Max, Multix Fusion Max) oraz przeglądy i naprawy aparatu TK (Somatom Definition AS) przeglądy, naprawy, części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.