Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-20
Nowy Dwór Mazowiecki: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 63338 - 2015; data zamieszczenia: 20.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 94 90, faks 22 765 94 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprndm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja wyjazdu dla osób niepełnosprawnych połączonego z kursem oraz rehabilitacją w związku z realizacją projektu pn Czas na aktywność współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Miejsce realizacji: nad morzem polskim, woj. pomorskie. Termin realizacji: 08.05.2015r- 16.05.2015r. - 9 dni Ilość osób: 10 dorosłych osób niepełnosprawnych (symbole niepełnosprawności 05-R,08-T, 10-N,11-I,07-S,02-P). Wymagania wobec Wykonawcy dotyczące sposobu realizacji zamówienia: 1. Dojazd,Powrót Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz uczestników busem z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i powrót z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego w dniu zakończenia. Wykonawca odpowiedzialny jest za zapewnienie przewoźnika posiadającego wszelkie zezwolenia i licencje. Zamawiający przewiduje możliwość sprawdzenia pojazdu przez odpowiednie służby pod względem jego stanu technicznego. W przypadku złego stanu technicznego sprawdzanego pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy środek transportu (bus). W przypadku awarii środka transportu w trakcie podroży Wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępczy bus oraz przewoźnika. 2. Ubezpieczenie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdu na czas podróży i pobytu. Wykonawca przedstawi ksero ubezpieczenia poświadczone za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu) Zamawiającemu najpóźniej na 2 dni robocze przed wyjazdem. 3. Zakwaterowanie Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia zakwaterowania uczestników w Ośrodku Rehabilitacyjno - Wypoczynkowym w budynku murowanym na 9 dni (8 noclegów) W 10 pokojach jednoosobowych znajdujących się obok siebie w jednym budynku na parterze bądź, jeśli pokoje będą znajdować się wyżej niż parter zapewnienie dostępu do windy. W każdym z pokoi musi być dostęp do pełnego węzła sanitarnego (WC, umywalka, prysznic lub wanna, całodobowy dostęp do ciepłej i zimnej wody) z wyłącznością do korzystania przez 1 osobę. Dwie z łazienek muszą posiadać uchwyty przy WC, prysznicu lub wannie. Każdy pokój wyposażony musi być w łóżko z pościelą, (wyklucza się łóżko piętrowe), czajnik bezprzewodowy, TV i dostęp do Internetu. Na terenie obiektu (miejsca zakwaterowania uczestników) musi znajdować się kryty basen z bezpłatnym dostępem dla uczestników wyjazdu. (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ). Ośrodek musi znajdować się nie dalej niż 1 km od morza,plaży (opis ośrodka załącznik nr 2 do SIWZ). 4. Wyżywienie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wyżywienie dla uczestników podczas pobytu. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: W ramach wyżywienia Wykonawca zapewni - śniadania w formie stołu szwedzkiego, obiad dwudaniowy, kolacje w formie stołu szwedzkiego. Wykonawca zapewni uczestnikom całodobowy dostęp do wody mineralnej tj. codziennie 0,5l wody gaz, 0,5l wody niegaz. dla każdego uczestnika. W dniu przyjazdu uczestników Wykonawca zapewni obiadokolację składającą się z dwóch dań i deseru. W dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem będzie śniadanie. - Zapewnienie podczas wieczorków tanecznych poczęstunku w postaci przekąsek tj. kanapeczki bankietowe, herbatniki/krakersy, orzeszki, napoje ciepłe i zimne. - Zapewnienie podczas wycieczki całodniowej o której mowa w pkt 7 opisu przedmiotu zamówienia zapewnienia obiadu dwudaniowego dla każdego uczestnika w Gdańsku albo w Sopocie. Wykonawca zapewni dla każdego uczestnika suchy prowiant na drogę powrotną (dwie kanapki, 2x woda 0,5l niegaz., 1 baton czekoladowy). 5. Rehabilitacja i opieka medyczna Wykonawca zapewni badanie lekarskie na początku pobytu celem wskazania na odpowiednią rehabilitację oraz na końcu pobytu dla każdego uczestnika celem oceny stanu zdrowia po przeprowadzonej rehabilitacji. Wykonawca zapewni opiekę medyczną - pielęgniarka i lekarz na telefon. Zabiegi rehabilitacyjne dostosowane odpowiednio do schorzeń uczestników: Wykonawca zapewni 2 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego uczestnika (oprócz dnia przyjazdu, dnia wyjazdu, w dzień w który organizowana będzie wycieczka Wykonawca zapewni po 1 zabiegu rehabilitacyjnym dla każdego uczestnika). Wykonawca zapewni na terenie obiektu bazę przystosowaną do przeprowadzenia rehabilitacji tj. odpowiednie pomieszczenia, sprzęt, wykwalifikowaną kadrę. 6. Opiekun grupy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić jednego opiekuna grupy, który będzie obecny podczas pobytu i podróży, w tym podczas przewozu uczestników z Nowego Dworu Mazowieckiego do miejsca pobytu i z miejsca pobytu do Nowego Dworu Mazowieckiego. Opiekun grupy będzie w stałym kontakcie z Zamawiającym. Opiekun grupy musi posiadać doświadczenie w wyjazdach z osobami niepełnosprawnymi. W momencie korzystania przez uczestników z kąpieli w basenie Wykonawca musi zapewnić opiekę ratownika wodnego. 7. Wycieczka, Inne atrakcje 1) Zapewnienie całodniowej wycieczki obejmującej: - zwiedzanie Starego Miasta w Gdańsku ( m.in. Bazylika WNMP, Dwór Artusa, ul. Długa) oraz zwiedzanie Sopotu (wejście na molo). Wykonawca w ramach wycieczki zapewni przewóz, przewodników, opłaty za wstępy, bilety. Wycieczki nie mogą odbyć się w dniu przyjazdu uczestników tj. po drodze do miejsca zakwaterowania a także w dniu wyjazdu uczestników z miejsca zakwaterowania tj. w drodze powrotnej. 2) Dwa wieczorki taneczne (zapoznawczy i pożegnalny) z poczęstunkiem 3) Spacery nad morzem i po okolicy. 8. Kursy 1) Wykonawca podczas pobytu uczestników przeprowadzi kurs: kurs języka angielskiego poziom podstawowy Ilość godzin: 20h zegarowych W ramach realizacji kursu Wykonawca: a) Zapewni salę na terenie budynku (miejsca zakwaterowania uczestników) odpowiednio dostosowaną i wyposażoną do przeprowadzania tego typu kursu. b) Zapewni wykwalifikowaną kadrę do prowadzenia kursu. c) Zapewni materiały dydaktyczne na własność dla każdego uczestnika (skrypty, notatnik, długopis). d) Zapewni odpowiednie warunki do przeprowadzenia kursu, które są zgodne z zasadami BHP; e) Zapewni uczestnikom podczas trwania kursu dostęp do napoi ciepłych,zimnych, ciastek. f) Wydania każdemu uczestnikowi zaświadczenia o ukończeniu kursu. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: Przedstawienia Zamawiającemu najpóźniej na 7 dni roboczych przed wyjazdem program lub harmonogram wyjazdu. Zamawiający przewiduje możliwość modyfikacji harmonogramu lub programu w uzasadnionych przypadkach. W ciągu 7 dni po ukończeniu wyjazdu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: - imienne listy obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników z przebiegu kursu, udziału w rehabilitacji oraz wycieczce, - dziennik zajęć z kursu - listę potwierdzającą odbiór materiałów dydaktycznych z kursu - listę potwierdzając odbiór przez uczestników zaświadczeń, - uzupełnione ankiety ewaluacyjne na zakończenie wyjazdu. Oznaczenia dokumentów i miejsca wykonania przedmiotu zamówienia informacją, że jego realizacja związana jest z projektem pn Czas na , który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, a także umieszczenia logotypów zgodnie z wytycznymi w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca zobowiązuje się współpracować z Zamawiającym na każdym etapie realizacji zamówienia w szczególności w zakresie ustalania dokładnego harmonogramu lub programu zajęć, informowania o poziomie realizacji wyjazdu, frekwencji uczestników oraz umożliwienia Zamawiającemu przeprowadzenie wizyt monitorujących wraz z możliwością zrobienia zdjęć w miejscu realizacji kursu. Wykonania zdjęć z przebiegu wyjazdu oraz przekazania ich Zamawiającemu na płycie CD w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia wyjazdu. Przekazania Zamawiającemu sprawozdania z wyjazdu zawierającego m.in. datę rozpoczęcia i zakończenia wyjazdu, rodzaje zabiegów, z jakich skorzystali uczestnicy, informacji o przeprowadzonym badaniu lekarskim na początku i na końcu pobytu, informacji o kursie, spędzaniu czasu wolnego oraz wycieczce. Sprawozdanie zostanie przekazanie Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych licząc od dnia zakończenia wyjazdu. Podpisania umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotem usłudze będącej przedmiotem zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednio wykwalifikowaną kadrą tj.: a) jednego opiekuna, który musi posiadać doświadczenie w postaci udziału jako opiekun osób niepełnosprawnych w co najmniej 2 wyjazdach
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony przez złożenie oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy PZP.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 55
- 2 - Doświadczenie - 45
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zmiany terminu i miejsca realizacji usługi, 2) zmiany danych adresowych, osobowych Zamawiającego lub Wykonawcy; 3) zaistnienie siły wyższej mającej wpływ na realizację umowy 4) zmiana umowy nastąpi również w przypadku zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiot zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprndm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pokój 304.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2015 godzina 09:30, miejsce: ul. Paderewskiego 6, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki pokój 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn Czas na aktywność współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-142/2024 Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów biodegradowalnych.
- Dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - uzupełnienie
- Kompleksowa obsługa zasilania, filtracji, uzdatniania wody i wentylacji w obiektach Pływalni Miejskiej Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 3 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego nr 4 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - dzieci i młodzież - w miejscu zamieszkania klientów Zamawiającego w zakresie rehabilitacji fizycznej w roku 2025
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie Gminy Paczków w okresie styczeń-grudzień 2025 roku
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu ich zamieszkania, zamieszkałymi na terenie Miasta i Gminy Jabłonowo Pomorskie w roku 2025.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w tym dla osób z autyzmem na rzecz świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Szemudzie
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi w miejscu zamieszkania lub w warunkach do tego specjalnie dostosowanych dla mieszkańców GiM Odolanów w 2025 r.
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.