Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2017-12-15
Ogłoszenie nr 633559-N-2017 z dnia 2017-12-15 r.
Jednostka Wojskowa 4340: USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW, GASTRONOMICZNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Jednostka Wojskowa 4340, krajowy numer identyfikacyjny
32098789500000, ul.
ul. Narutowicza
,
70231
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
261 45 48 38, e-mail
15wogszczecin.przetargi@wp.mil.pl, faks
261 45 23 98.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Wojskowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.mon.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW, GASTRONOMICZNYCH , MEDYCZNYCH ORAZ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH I INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z TERENÓW JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 15 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W SZCZECINIE
Numer referencyjny:
97-ZP-12-17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest usługa odbioru i utylizacji odpadów gastronomicznych, odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz medycznych z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2, 2a, 2b do SIWZ oddzielny dla każdej części postępowania, stanowiący jego integralną część.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
90510000-5 |
90524000-6 |
90524200-8 |
90511000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Dla części 1 postępowania (Służba Żywnościowa)
? Zezwolenie na zbieranie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
? Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów. (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
lub
? Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3;
(zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33).
? Zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
lub
? Pozwolenie zintegrowane .(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
W przypadku Wykonawcy, który będzie przekazywał odpady innemu podmiotowi posiadającemu uprawnienia do przetwarzania odpadów dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem.
W przypadku zmiany odbiorcy odpadów uprawnionego do ich przetwarzania w trakcie trwania umowy Wykonawca dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem.
Dla części 2 postępowania ( Infrastruktura)
? aktualne zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987,1954 z 2017 r. poz.785,1566).
? zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów lub oświadczenie, że posiada umowę z wyspecjalizowanym zakładem posiadającym stosowne zezwolenie na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
? zezwolenie na transport odpadów wydane lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach.
Dla części 3 postępowania ( Sekcja medyczna)
? aktualną decyzję na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych wydaną przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego,
? aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydaną przez właściwego Starostę zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987,1954, oraz Dz. U z. 2017 r poz. 785, 1566.)
? umowę z wyspecjalizowanym zakładem na odbiór i utylizacje odpadów niebezpiecznych ( zgodnie z art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o Odpadach Dz. U. z 2012 r poz. nr 21 z późn. zm), lub oświadczenie o posiadaniu własnej spalarni odpadów niebezpiecznych.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
(dla części 1 postępowania)
Wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, którego suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 50 000 zł brutto.
Dla części 2 i 3 Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w 7 SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
dla części 1 postępowania).
Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 umowy na usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 110 000 zł brutto każda umowa. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia określonego w pkt 6.2 specyfikacji; b) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (załącznik nr 9 do SIWZ); c) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (załącznik nr 10 do SIWZ), d) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla części 1 postępowania (Służba Żywnościowa)
? Zezwolenie na zbieranie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
? Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów. (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
lub
? Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3;
(zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33).
? Zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
lub
? Pozwolenie zintegrowane .(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566).
W przypadku Wykonawcy, który będzie przekazywał odpady innemu podmiotowi posiadającemu uprawnienia do przetwarzania odpadów dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem.
W przypadku zmiany odbiorcy odpadów uprawnionego do ich przetwarzania w trakcie trwania umowy Wykonawca dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem.
Dla części 2 postępowania ( Infrastruktura)
? aktualne zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987,1954 z 2017 r. poz.785,1566).
? zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów lub oświadczenie, że posiada umowę z wyspecjalizowanym zakładem posiadającym stosowne zezwolenie na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia.
? zezwolenie na transport odpadów wydane lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach.
Dla części 3 postępowania ( Sekcja medyczna)
? aktualną decyzję na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych wydaną przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego,
? aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydaną przez właściwego Starostę zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987,1954, oraz Dz. U z. 2017 r poz. 785, 1566.)
? umowę z wyspecjalizowanym zakładem na odbiór i utylizacje odpadów niebezpiecznych ( zgodnie z art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o Odpadach Dz. U. z 2012 r poz. nr 21 z późn. zm), lub oświadczenie o posiadaniu własnej spalarni odpadów niebezpiecznych.
b) wykaz usług wykonanych według załącznika nr 8 do SIWZ , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. c
c) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50 000 zł, wraz z dowodem potwierdzającym jej opłatę. w celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt 5.1 li. b
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
a) Posiadają uprawnieninia do wykonywania określonej działalności gospodarczej: Dla części 1 postępowania (Służba Żywnościowa) ? Zezwolenie na zbieranie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). ? Zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów. (zgodnie z art. 50 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). lub ? Decyzję powiatowego lekarza weterynarii na nadanie wpisu do rejestru na działalność nadzorowaną w zakresie transportowania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 3; (zgodnie z art. 23 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi, i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego) (Dz. U. L 300 z 14.11.2009, str. 1-33). ? Zezwolenie na przetwarzanie odpadów lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru Marszałka Województwa dotyczący posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów.(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). lub ? Pozwolenie zintegrowane .(zgodnie z art. 27 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach Dz. U. z 2016 r. poz. 1987, 1954, z 2017 r. poz. 785, 1566). W przypadku Wykonawcy, który będzie przekazywał odpady innemu podmiotowi posiadającemu uprawnienia do przetwarzania odpadów dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem. W przypadku zmiany odbiorcy odpadów uprawnionego do ich przetwarzania w trakcie trwania umowy Wykonawca dostarczy kopię umowy zawartą z tym podmiotem. Dla części 2 postępowania ( Infrastruktura) ? aktualne zezwolenia właściwego organu na zbieranie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia, zgodnie z ustawą z 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987,1954 z 2017 r. poz.785,1566). ? zezwolenie właściwego organu na przetwarzanie odpadów lub oświadczenie, że posiada umowę z wyspecjalizowanym zakładem posiadającym stosowne zezwolenie na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. ? zezwolenie na transport odpadów wydane lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy o odpadach. Dla części 3 postępowania ( Sekcja medyczna) ? aktualną decyzję na zbieranie zakaźnych odpadów medycznych wydaną przez Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego, ? aktualną decyzję na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odpadów o kodach odpowiadających przedmiotowi zamówienia wydaną przez właściwego Starostę zgodnie z ustawą z 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2016 r. poz. 1987,1954, oraz Dz. U z. 2017 r poz. 785, 1566.) ? umowę z wyspecjalizowanym zakładem na odbiór i utylizacje odpadów niebezpiecznych ( zgodnie z art. 20 ust. 3 i 6 ustawy o Odpadach Dz. U. z 2012 r poz. nr 21 z późn. zm), lub oświadczenie o posiadaniu własnej spalarni odpadów niebezpiecznych. b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dla części 1 postępowania) Wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, którego suma ubezpieczenia wynosi nie mniej niż 50 000 zł brutto. Dla części 2 i 3 Zamawiający rezygnuje z opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , o którym mowa w 7 SIWZ. c) posiadają zdolność techniczną i zawodową (dla części 1 postępowania). Wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali 2 umowy na usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 110 000 zł brutto każda umowa. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty dowody (poświadczenia), że powyższa usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 933,000 zł. dla części 1 postępowania. Dla części 2 i 3 wadium nie jest wymagane.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jedn. tekst Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275 z późn. zm.).
9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: NBP O/Szczecin o numerze rachunku: 65 1010 1599 0024 2413 9120 0000 - z dopiskiem "wadium w postępowaniu 97-ZP-12-17"
9.4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin zaksięgowania środków na rachunku zamawiającego.
9.5. Wadium wnoszone w jednej z form wymienionych w pkt 9.2 ppkt. 2-5 powinno mieć bezwarunkowy charakter i być płatne
na pierwsze wezwanie zamawiającego, w sytuacji, gdy wykonawca:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy
na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących
po stronie wykonawcy,
d) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9.6. W przypadku wadium wnoszonego w pozostałych niepieniężnych formach, należy oryginał dokumentu złożyć wraz z ofertą w osobnej kopercie z dopiskiem "WADIUM".
9.7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta został uznana za najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem pkt 9.5
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Usługi odbioru, gromadzenia, transportu i utylizacji odpadów gastronomicznych ( Służba żywnościowa |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Odbiór i przetwarzanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne z terenów jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu 15 WOG w Szczecinie ( Infrastruktura) |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Odbiór utylizacja i transport odpadów medycznych, w tym zakaźnych odpadów medycznych (Służba medyczna). |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90500000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
czas reakcji | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Wykonanie analizy porealizacyjnej w zakresie hałasu dla inwestycji Budowa obwodnicy Gryfina w ciągu drogi krajowej nr 31
- Świadczenie usług w zakresie odbioru i utylizacji odpadów medycznych i pomedycznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbiór, wywóz i utylizacja zebranych selektywnie odpadów z Cmentarza Komunalnego w Kwidzynie
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- Odbieranie i zagospodarowywanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Klwów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych na terenie miasta i gminy Pisz na 2025 r.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.